Gå til innhold

Sammenheng mellom hjerteproblemer» og oppkast?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg si at jeg har vært i kontakt med lege, venter på time hos kardiolog.

I mellomtiden blir jeg bare veldig nysgjerrig. Har de siste mnd slitt veldig med ekstraslag på hjertet, opptil 15 ganger på ett minutt (men også noen timer, og noen ganger dager helt uten). Først var det «bare» det, men den siste måneden har jeg også kjent «stopp» i slagene, de varer fra 3-6/7 sekunder og jeg blir ordentlig dårlig av det. Startet å kaste opp etter noen slike runder et pr ganger i uka først, nå er det daglig, og noen ganger flere ganger om dagen. Når hjertet slår som vanlig igjen og jeg er ferdig med å spy er alt ok igjen. Men jeg er fryktelig sliten av det her, og er generelt mye mer trøtt og sliten enn vanlig om dagen (kan jo være høsten som gjør sitt også).

Det jeg lurer på er om noen kanskje har opplevd det samme? Eller kjenner noen som har opplevd det? Eventuelle tips til hva som kan hjelpe imens jeg venter på kardiologtime?

Anonymkode: be474...16f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppkast er veldig ikke-spesifikt og kan være symptom på mye forskjellig. 

Men når du har blitt dårligere mens du venter på spesialist går du tilbake til legen og sier du har blitt dårligere. Du er jo veldig dårlig når du spyr flere ganger om dagen, og hjertesymptomer skal taes på alvor. Hastetime imorgen. 

Skrevet

Bruk 113 om det skjer igjen, da kommer du raskt til 👌

Anonymkode: 70d18...481

Skrevet

Takk for svar alle sammen, skal ringe legen i morgen og be om hastetime. Noen ganger trenger man bare et lite «dytt» for å føle at det er ok å gjøre det (om det gir mening?). 

Anonymkode: be474...16f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...