Gå til innhold

Dårlig idé å få seg jobb 52 minutter unna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer litt an på hvordan hverdagen ser ut. Er barna i en alder hvor de må leveres og hentes på koke eller i barnehage kan det bli vanskelig. Er se så store at de kommer seg til/fra skole selv, så kan det gå om dere alle hjelper til med middag og slikt før aktiviteter på kveldene. Er det ikke mulig for bara å komme seg til aktiviteter og kamper osv. uten at du kjører, og du ikke rekker å kjøre med reiseveien- nytt problem.

Tror man må se an hverdagen som helhet. Jeg kunne gjort det nå som barna har treninger og kamper som starter etter 18.00. Før var ikke det mulig med treninger og kamper 17.00

Anonymkode: 9eabd...635

Har du jobb fra før?

er det mulig med 80% stilling?

viss du ikke har jobb må du ta det du kan få. Da får du erfaring og referanser og kan søke jobb nærmere ved første anledning.

er dette en fast, trygg jobb bør du vurdere  å flytte nærmere jobben.

Anonymkode: 97905...7d3

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Blir nok kø også 😢 jeg er alene med barna 

Anonymkode: e5bf6...b71

Altså, det er langt unna ja. Tenk om noe skjer ungene mens de er på skole/bhg, alt i fra sykdom til skader, og du er nesten en time unna. Du sier du er alene med de og da går jeg ut i fra at du faktisk er ALENE om de, altså uten far i nærheten. Hva med annen familie, som besteforeldre eller tanter/onkler? Overhodet ingen som kan steppe inn noensinne? For er du såå alene er det ikke smart å jobbe så langt unna. Hva er arbeidstiden forresten, lar det seg gjøre med levering og henting? 

Anonymkode: cafbf...010

Det kommer jo an på om det er praktisk mulig? Det finnes dem som jobber i Oslo sentrum som bruker en time til jobb pga rushtrafikk og ventetid på kollektivtransport, så tiden alene trenger ikke bety så mye. 

Når må du kjøre om morgenen og når er du hjemme? Rekker du å hente eller har du noen som kan hjelpe deg?

Hvis det ikke er gjennomførbart å skifte jobb får du bare bite tenna sammen mens barna er små, det kommer bedre tider. 

Anonymkode: bcf7f...b5c

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg må innse at det nøit for langt 😔 jeg har en jobb nå.. men trives ikke

Hvorfor svarer du ikke på de konkrete spørsmålene våre? Hvor gamle er barna, og kan det være mulig at dere faktisk flytter til det stedet det finnes bedre jobb? 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor svarer du ikke på de konkrete spørsmålene våre? Hvor gamle er barna, og kan det være mulig at dere faktisk flytter til det stedet det finnes bedre jobb? 

Det er så mange å svare. Vi kunne flyttet. Men det er ikke en fast stilling. Den jobben jeg har nå er heller ikke fast, den er 35 minutter unna. 

Jeg har foreldre som stiller opp 😊😊 men jeg tror ikke det vil fungere, fordi det er ofte kø...

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...