Gå til innhold

Hvis DIB var et ekte samfunn, en egen stat…

Anbefalte innlegg

Iiiiik skrev (4 timer siden):

Jeg står opp for sametruser og for skotter uten truser! Stillehavsøsters og andre muslinger bør ivaretas selv om de kan ha skarpe kanter. 

De som synes det lukter litt reke, fortjener også en minister 🧐 Det krever tross alt litt å sniffe seg gjennom hele rommet, hvor kommer rekelukta fra 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 1346f...aa9

Fortsetter under...

Himmel og hav skrev (18 timer siden):

Jeg tenker hvert år at det er et skrikende behov for en adventsminister. En som kan bremse ethvert tilløp til  nisser på Plantasjen i september og prematur juletrepynting i de tusen hjem. Jeg er villig til å ta på meg den byrden mot ubegrensa mengder pepperkaker og strull. Jeg vil dessuten nominere @Superdolly til landbruksminister. Så vidt jeg kan minnes har hun adventslilla Massey Ferguson, og det må da holde i bøtter og spann som kvalifikasjon. All den klut-og honklevaskinga foreslår jeg at vi setter ut på anbud. I og med at strømmen er så dyr så kanskje det er noen som kunne tatt opp igjen tradisjonen med å vaske og banke tøy i islagte elver? Lalalalalalalalalala lala lala lalala 

Jeg er en råtass og står gjerne i iskalde elver og banker tøy og "honkler".  Var det du, Himmel og hav, som var i besittelse av de megastore baderingene  vi skulle gå til krig med? Jeg tar gjerne en sånn, så får jeg bade samtidig. 

prebs skrev (29 minutter siden):

Jeg er en råtass og står gjerne i iskalde elver og banker tøy og "honkler".  Var det du, Himmel og hav, som var i besittelse av de megastore baderingene  vi skulle gå til krig med? Jeg tar gjerne en sånn, så får jeg bade samtidig. 

Supert! All ære til deg som liker kaldt vann. Meg får du ikke uti om det er under 18. Baderinger (Det var noe med noen svære baderinger en gang. Var det en julekalender?) er jeg litt dårlig på akkurat nå. Bilringer derimot... Vil du ha et par av dem? Kan også sende med et par hjemmestrikka bikinibukser i ull. De blir litt signe når de er våte, men de holder godt på varmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...