Gå til innhold

Hvilke verv har du (hatt)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trener- pågående

styreverv i idrett - pågående

styreverv i lokal festival - avsluttet

17. mai kommite 5 ganger, ferdig for evig og alltid nå

trinnkontakt - pågående for 2. gang

Dugnadsansvarlig i idrettslag - tidligere 

Styret i nytt, lokalt årlig arrangement - pågående

Lagleder - tidligere

Styret i sjakklubb- tidligere

Styre i vel- pågående, men er kun for 4 eneboliger, så ikke noe å gjøre der og alle sitter i styret

Ungdomsansvarlig i en lokal menighet. Jobber på siden av den og har null kristent innhold, men har lokalene tilgjengelig.- pågående

Frivillig på bygdekino en gang i mnd - pågående

Når man har barn, så blir ofte nettverket via å delta i barnas arena. Jeg er der uansett, og jeg har muligheten til å påvirke idrett og skole i stedet for å sitte på sidelinjen og klage

Anonymkode: 7c35f...36f

Lagleder i fotball, styremedlem i håndball, leder i Røde Kors Ung, medlem i distriktsråd hjelpekorpset, medlem i lokalbankens forstanderskap, samt vara til kommunestyret. Selvfølgelig ikke alt på én gang.

Men ja… heftig innimellom! 😅

Korpsleder, turleder, Leder av 17.mai komite, lagleder, turneringsleder og klubbleder for ungdomsaktivitet. 

Allikevel fikk jeg skikkelig tyn på forrige foreldremøte fordi jeg sa nei til å være klassekontakt. De mente det var min tur siden jeg aldri har vært 😳

Anonymkode: c2d3e...a31

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Her trener i idrettslag i flere år, FAU, 17.- maikomité, klassekontakt, styret i strykeorkester, og i sjakk-klubb, og noteforvalter i korpset. Det er en tid for alt. Men det var heftig på det verste.

Anonymkode: a9b37...0e2

Leder i idrettslaget, leder i skigruppen, trener for håndball, sekretær i friidrettsgruppen, sekretær i idrettsrådet, klassekontakt x flere,  leder i FAU, sekretær i FAU, styret i partiet, kommunestyrerepresentant, medlem i hovedutvalg, verneombud på jobb, valgkomiteen for idrettslaget. 
Ikke alt samtidig naturligvis.. 

Anonymkode: ba676...4cd

Annonse

leder innen en barneaktivitet gjennom 15 år. borettslagsleder i 3 år, Klassekontakt for begge ungene. Men jeg har vel egentlig i perioder lagt mer til rette for at mannen kunne være leder for ymse ting.  Noen måtte se etter barna mens han har  holdt på med endel...

Anonymkode: d61a4...2f7

Har vært klassekontakt på hvert av barna, og to år i SU i barnehagen og to år i FAU på skolen. 

Ingen av barna har vært med på organisert idrett, så jeg har kun støttet idrettslaget med kakebaking og kaffe ved behov. 

Anonymkode: 38394...6c1

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Her trener i idrettslag i flere år, FAU, 17.- maikomité, klassekontakt, styret i strykeorkester, og i sjakk-klubb, og noteforvalter i korpset. Det er en tid for alt. Men det var heftig på det verste.

Anonymkode: a9b37...0e2

Har vært  oppmann og faurepresentant i flere år.

Anonymkode: 59064...a89

De siste 10-12 årene har jeg vært i FAU i bhg, leder av FAU i bhg, trener for fotball og allidrett, hovedstyret i idrettslaget, valgkomitè til styre i idrettslaget, FAU på skolen (både barne og ungdomskolen) driftstyret på ungdomskolen, driftstyret på en annen ungdomskole, leder av 17.maikomitè. 

Ikke noe pause mellom vervene, de flyter bare inn i hverandre. 

Endret av frk Nilsen

Jeg satt ett år i SU i bgh før jeg måtte slutte pga helsa. Av samme grunn greier jeg ikke ta på meg noe annet heller, noe jeg kjenner veldig på.

Prøver å bidra med det jeg greier istedenfor da, feks melder meg til å ta med kake på foreldremøter og skysser rundt på trening med full bil når jeg likevel kjører mine barn. Da føler jeg hvertfall jeg bidrar med noe... 

Anonymkode: f9f4b...cc9

Det starta i grunnen med elevråd på barneskolen. Fortsatte på ungdomsskolen, vgs og studentråd under studier. Jeg har sittet i styret i ulike roller i to ulike kor i til sammen 12 år, klassekontakt og FAU i til sammen 8 år, med i et knippe ulike komiteer og utvalg på idretten til barna, sittet i styret for et politisk parti i min ungdom, tillitsvalgt, hovedtillitsvalgt og så i diverse grupper og utvalg av kortere varighet. Akkurat nå har jeg et år uten verv, men bidrar og bistår når jeg har tid og lyst. Det er ganske deilig. 

Kasserer og styreleder i ett kor, trener friidrett, styreleder for stallen jeg og mine barn rir, sittet i FAU i 7 år, arrangementansvarlig for 17.mai 3 ganger, arrangementansvarlig for TV aksjonen på skolen 4 ganger, foreldrekontakt i 6 år, leder i skolens driftsutvalg i 5 år, kasserer for dansegruppe, oppmann på fotball. I tillegg er jeg 100 % alene med 2 barn, har en krevende lederstilling, samt driver mitt eget konsulentfirma.

Anonymkode: f5c89...d4d

I ungdomstiden satt jeg i styret i en lokal ungdomsforening, hadde ulike verv der, deriblant leder. 

Tillitsvalgt i veldig mange år på jobb

Verneombud på jobb 

Festkomité på jobb

(ulike jobber) 

SU i barnehagen

Foreldrekontakt turn

Nå har jeg 100% jobb og 100% studier, så prøver å unngå verv frem til jeg er ferdig med studier 🙈

Anonymkode: 80c11...368

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

I ungdomstiden satt jeg i styret i en lokal ungdomsforening, hadde ulike verv der, deriblant leder. 

Tillitsvalgt i veldig mange år på jobb

Verneombud på jobb 

Festkomité på jobb

(ulike jobber) 

SU i barnehagen

Foreldrekontakt turn

Nå har jeg 100% jobb og 100% studier, så prøver å unngå verv frem til jeg er ferdig med studier 🙈

Glemte 17.mai komité. Var også konferansier. 

Klassekontakt en periode for begge ungene. 
Fau ett år
Materialforvalter i korpset i mange år. En til flere ganger hver uke. 

Har vel ikke vært noe i idrettslaget, men sto på lista deres for når de trengte hjelp på dagtid. Sto der i mange år etter ungen hadde slutta der. Siden jeg jobbet turnus og mye kveld kunne jeg ikke ta noen verv, men hjulpet til mye på dagtid. Jeg syns det bare var gøy og ringer de igjen så stillr jeg opp om jeg kan selv om jeg ikke har barn der. 

Anonymkode: 07fdd...ad3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...