Gå til innhold

Noen som har gavetips til 11åring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Sønnen min har bursdag i neste uke å jeg er helt blank på hva jeg skal gi i bursdagsgave. Noen tips? VR til playstation har han allerede.

Anonymkode: da377...396

Penger og spill tenker jeg også. Og feks en goodie bag/ kurv med hans favoritt snacks og drikke. Vår sønn på samme alder synes det var kult å få en slik som var bare hans. Litt mer enn vanlig lørdagsgodteri liksom. 

Jeg tok han også med på "hans dag", tok ham med på senteret så han kunne shoppe litt selv på min rwgning og velge lunsj osv. Bare meg og han. Det satte han også stor pris på. 

Anonymkode: 357ef...10d

Annonse

Kommer jo litt an på hva han har allerede og hva som evt er på tide å bytte ut. Da min gutt fylte 11 nylig ønsket han seg pc, ipad, telefon (har disse tingene, men de er gamle/arvet), meta quest 2, spill til playstation og switch, brettspill, fotball, eksperimentsett og mikroskop. Han fikk ikke alt dette altså. :P Men han fikk Meta quest 2, og det var visstnok myyye bedre enn vr til playstation, så det har han solgt.

Anonymkode: 1c500...14a

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kommer jo litt an på hva han har allerede og hva som evt er på tide å bytte ut. Da min gutt fylte 11 nylig ønsket han seg pc, ipad, telefon (har disse tingene, men de er gamle/arvet), meta quest 2, spill til playstation og switch, brettspill, fotball, eksperimentsett og mikroskop. Han fikk ikke alt dette altså. :P Men han fikk Meta quest 2, og det var visstnok myyye bedre enn vr til playstation, så det har han solgt.

Anonymkode: 1c500...14a

Det quest han har :) Den har han spart til selv. 

Anonymkode: da377...396

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...