Gå til innhold

Jeg har ligget med svogeren min…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er feil, og at jeg ikke burde men jeg har vært tiltrukket lenge, og når fikk jeg muligheten …… Det ble bare med den ene gangen. Vi har ikke snakket om det siden. Da ikke menstruasjonen kom på dagen tok jeg en test, den viste gravide 2+. Kan dere hjelpe meg her? 

Anonymkode: e7382...732

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker du selv?

Anonymkode: 8c8ea...cd9

Skrevet

Gratulerer. Din mann blir onkel til din sønn 🥳

Anonymkode: 9fe13...500

Skrevet

Eller datter*

Anonymkode: 9fe13...500

Skrevet

Hva skal vi hjelpe deg med da?

Du må enten ta abort uten at mannen din vet det og aldri noen gang tenke på eller snakke om dette igjen, få barnet og lyve til til mann om at det er hans, eller innrømme at du har vært utro og har blitt gravid så det må tas en farskapstest når barnet blir født.

Jeg regner med dette bare er kødd, har vært vel mange trolletråder her i det siste, men om det skulle være sant stemmer jeg for abort eller innrømmelse.

Løgn kommer alltid for en dag.

Anonymkode: bf3ca...4f1

Skrevet

Det går bra, jeg har utført en fjern-abort for det. Det er en side-business til fjern-healing som jeg også driver med. Vær så god. 

Anonymkode: 71d61...d58

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Jeg vet det er feil, og at jeg ikke burde men jeg har vært tiltrukket lenge, og når fikk jeg muligheten …… Det ble bare med den ene gangen. Vi har ikke snakket om det siden. Da ikke menstruasjonen kom på dagen tok jeg en test, den viste gravide 2+. Kan dere hjelpe meg her? 

To søppelmennesker passer jo sammen tenker jeg. Lykke til. 

Endret av Elizabeth
Skrevet

Jeg vet om to som har gått fra en bror til en annen. I ett tilfelle er de sammen den dag i dag, 15 år etter og har fått egne barn. Der er ikke brødrene på talefot for å si det sånn.

I det andre tilfellet fikk hun ett barn med hver av brødrene, alle var venner, men forholdet til siste varte ikke.

Hva du velger å gjøre her, er avhengig av følelser og relasjoner, dine og de andres. Er bare veldig glad jeg slipper å være i dine sko uansett da 🙂

Skrevet

Antar ut fra skrivemåten at dette er en tråd som er opprettet for å få fokuset bort fra en annen heller pinlig sak på forumet i dag... samme taktikk som Trump og Frp bruker ;)

Anonymkode: b241d...b09

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Antar ut fra skrivemåten at dette er en tråd som er opprettet for å få fokuset bort fra en annen heller pinlig sak på forumet i dag... samme taktikk som Trump og Frp bruker ;)

Slutt å ule, dette handler ikke om tema. Not at all 😉

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Slutt å ule, dette handler ikke om tema. Not at all 😉

;)

Kan godt ule på nissen tema også, jeg ;)

Måten HI skriver på tilsier så stor egoisme i tankegangen (vært tiltrukket så lenge, nå fikk jeg sjansen...) at jeg tenker det er på tide at Hi tar ansvar for egen tanker, følelser og handlinger og finner en løsning på dette selv. Bortsett fra at hun har vært tiltrukket av svogeren og fikk sjansen til å ha sex med ham og tok den, så vet vi jo absolutt ingenting. Ikke om hun angrer, ikke om hun ønsker barnet, ikke om hun vil beholde mannen, ikke om de har barn fra før. Null nix Not-hing at all. Derfor antar jeg dette bare er trolling og et forsøk på en avledningsmanøver!

Vi vet jo heller ikke noe om hvordan dette familieforholdet er, så hun må bare rydde opp i det selv.

Særlig omtanke for mannen sin har hun ikke i hvert fall, om dette mot all formodning skulle være en reell problemstilling, for det er meg, meg, meg og meg over hele linja. Jeg var tiltrukket, jeg fikk sjansen, jeg hadde sex, hjelp meg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Kan godt ule på nissen tema også, jeg ;)

🤣

Anonymkode: e0410...500

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har ikke hørt om noen graviditetstest som viser 2+. 😛

Anonymkode: 46e42...588

Skrevet

Temmelig dårlig trolleforsøk. 

Er livet ditt SÅ kjedelig, HI? 

Anonymkode: f0ceb...6c1

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, dette må du hamle opp med selv 👍

Anonymkode: 6768c...4e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Har ikke hørt om noen graviditetstest som viser 2+. 😛

Det betyr jo at det er tvillinger vet du! :P

Anonymkode: 7e637...903

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det betyr jo at det er tvillinger vet du! :P

Anonymkode: 7e637...903

Oi! Kanskje mannen og broren er far til hvert sitt barn da!

Skrevet

En svoger kan jo også være mannen til søsteren til hi. Er ikke nødvendigvis to brødre hun har seg med. 

Anonymkode: 520c9...6e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...