Anonym bruker Skrevet 29. september 2022 #26 Skrevet 29. september 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det var vel noe av utgangspunktet for tråden, at HI var usikker og ønsket råd fordi hun ikke visste hva niesen ville likt? Anonymkode: 358fe...189 Men hun må jo være sikker på at niesen ville likt en dyr veske uansett, siden hun tenkte på dette. Du svarer med at din datter aldri ville hatt en dyr veske. Det er jo helt irrelevant. Anonymkode: 96d08...5de
Anonym bruker Skrevet 29. september 2022 #27 Skrevet 29. september 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Men hun må jo være sikker på at niesen ville likt en dyr veske uansett, siden hun tenkte på dette. Du svarer med at din datter aldri ville hatt en dyr veske. Det er jo helt irrelevant. Anonymkode: 96d08...5de Jeg har aldri svart at min datter ikke ville hatt dyr veske, du blander koder. Anonymkode: 358fe...189
Anonym bruker Skrevet 29. september 2022 #28 Skrevet 29. september 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Jeg har aldri svart at min datter ikke ville hatt dyr veske, du blander koder. Anonymkode: 358fe...189 Beklager, du har rett. Jeg trodde jeg svarte nr 2 i innlegget her. Anonymkode: 96d08...5de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå