Gå til innhold

Michael Kors veske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tantebarnet skal få en veske til 18 års dagen, har sett litt på MK veske, de ligger i riktig prisklasse. Kjenner ikke til hva som er populært blant ungdommen i dag, noen som vet? Eventuelt har andre tips. Rundt 2000 kr kan jeg bruke :)

Anonymkode: 30107...a88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke MK veldig sånn proseccodrikkende dame på 40+ da? Du kjenner sikkert niesen din, men min tenåring ville blitt skuffet og flau om hun fikk en populær veske til flere tusen kroner. Hun er opptatt av å ha en egen identitet og unngår alt som er "populært", både klær og tilbehør og folk.

Anonymkode: a4692...cf5

Skrevet

Det er ikke populært her jeg bor, men det er sikkert forskjell på det fra sted til sted.

Anonymkode: 6a830...47e

Skrevet

Her er ikke MK kult. Men hvis det er det hun ønsker seg så kjør på! 
By malene Birger er tingen her. Samme prisklasse :) 

Anonymkode: 8a2ed...21f

Skrevet

By Malene Birger er hot blant ungdommen nå. Alle har en. Som med MK for 5-6 år siden. Nå har den liksom utspilt sin rolle litt. 

Anonymkode: 7cd27...2cd

Skrevet

Her tenker jeg at du må gjøre research, med mindre du kjenner stilen hennes veldig godt. Det hadde jo vært veldig synd om du ga henne en så fin gave og så ble den liggende i et skap!

Kan du spørre moren hennes, en venninne, eller kanskje litt tilfeldig lirke det ut av henne selv? Alternativt gi henne gavekort på Zalando og si at det er helt spesifikt til en veske, hele summen. 

Anonymkode: d34fc...071

Skrevet

Tusen takk for tips. Kjenner ikke stilen hennes annet enn at de ikke har så god råd, så ikke hatt noe som koster så mye før. Ikke sikkert hun er opptatt av prisen da, men gøy å kjøpe noe som hun kjenner til fra før av. Skal sjekke ut denne Malene vesken :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Tusen takk for tips. Kjenner ikke stilen hennes annet enn at de ikke har så god råd, så ikke hatt noe som koster så mye før. Ikke sikkert hun er opptatt av prisen da, men gøy å kjøpe noe som hun kjenner til fra før av. Skal sjekke ut denne Malene vesken :)

Lurt å sjekke litt rundt for å ha en dyr, men ‘ut’ veske er verre enn å ikke ha veske i det hele tatt. Dessverre. 

Anonymkode: fe35f...3f7

Skrevet

Ta henne med på råd :) - si du har lyst til å gi henne en veske til den prisen, men at du gjerne vil ha henne med på råd om hvilken. Det er koselig å sitte og se sammen!

Anonymkode: 51911...1ad

Skrevet

Sier som flere, ta henne med på råd! Det er en kjempefin gave, en gave hun sikkert vil verdsette høyt, men det er ikke sikkert hun vil ha hverken MK eller Malene Birger? Kanskje hun ønsker seg en gammel eller ny klassiker? Det er så mange å velge i! Fra norske Moo og ARV til franske Polène, morsomme Kate Spade, eller kanskje hun ønsker seg en vintage Vuitton Noe? 

Skrevet

Jeg ville også sett på Malene Birger eller Kate spade. 

Eller aller helst See by chloe 

Anonymkode: 6973a...5ac

Skrevet

Men ikke MK. Den anses nok ganske Harry av mange.. 

Anonymkode: 6973a...5ac

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Lurt å sjekke litt rundt for å ha en dyr, men ‘ut’ veske er verre enn å ikke ha veske i det hele tatt. Dessverre. 

Ikke for oppegående mennesker altså

Skrevet

Her ville jeg snakket med 18 åringen. Bedre å få noe hun ønsker. Gå sammen i butikken, slik at hun kan velge seg ut en selv? Skriv at du skal ta henne med ut på cafe og veskekjlp eller noe. 😊

Jeg er veldig glad i Adax veska mi jeg. 🤩 Har en i nydelig blå. Kostet litt under 2000.

Anonymkode: 09820...8a5

Skrevet

Jeg hadde blitt utrolig glad om jeg fikk en michael kors veske til bursdagen min. Jeg ble nettopp 23 å har hatt flere michael kors vesker opp gjennom årene. Kvaliteten er bra å de ser pene ut. Vet ikke om du har sett ZENA veska fra MK. Den er litt over budsjettet ditt, men ville bare vise:) Malene Birger ABIGAIL feather er også veldig pen og romslig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ikke for oppegående mennesker altså

Jeg snakker selvsagt om ungdommer. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg snakker selvsagt om ungdommer. 

Det finnes oppegående ungdom også. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Det finnes oppegående ungdom også. 

Ja. 

Var det ellers noen flere selvfølgeligheter du føler for å dele?

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja. 

Var det ellers noen flere selvfølgeligheter du føler for å dele?

Det var et svar til påstanden om at det liksom er verre å ha en ut-veske enn å ikke ha veske i det hele tatt. For noen popularitetsslaver er det nok det, men ikke for oppegående ungdom. Påstanden din er derfor feil. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det var et svar til påstanden om at det liksom er verre å ha en ut-veske enn å ikke ha veske i det hele tatt. For noen popularitetsslaver er det nok det, men ikke for oppegående ungdom. Påstanden din er derfor feil. 

Var det virkelig noe å krangle om :roll:

Anonymkode: c738e...b05

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Ja. Jeg skulle ha skrevet ‘for noen’. De fleste andre ser ut til å skjønne poenget mitt, da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Er ikke MK veldig sånn proseccodrikkende dame på 40+ da? Du kjenner sikkert niesen din, men min tenåring ville blitt skuffet og flau om hun fikk en populær veske til flere tusen kroner. Hun er opptatt av å ha en egen identitet og unngår alt som er "populært", både klær og tilbehør og folk.

Hvem bryr seg om hvordan DIN datter er? Jeg vil tro HI kjenner niesen sin best. 

Anonymkode: 96d08...5de

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg vil tro at oppegående ungdom kan like dyre vesker de også......

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (1 minutt siden):

Jeg vil tro at oppegående ungdom kan like dyre vesker de også......

Eh ja? Det er da ingen motsetning til det jeg skrev over.

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hvem bryr seg om hvordan DIN datter er? Jeg vil tro HI kjenner niesen sin best. 

Anonymkode: 96d08...5de

Det var vel noe av utgangspunktet for tråden, at HI var usikker og ønsket råd fordi hun ikke visste hva niesen ville likt?

Anonymkode: 358fe...189

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...