Gå til innhold

Hva er ditt forhold til kunst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr kunst for deg? I hverdagen? Oppsøker du kunst, og i så fall hvorfor? Hva liker du? Hvordan oppdager du ny kunst? Liker du billedkunst, tekstil, skulptur?

Anonymkode: de90f...501

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker gode romaner og en del brukskunst. Når det gjelder billedkunst, ut over det som er estetisk vakkert å se på, synes jeg det passer best i det offentlige rom.

Kenerelt synes jeg det er for mye gokus på "kunst" og for lite på godt håndverk.

Anonymkode: 813b8...58e

Skrevet

Jeg liker også litteratur, går i teater, hører mye på musikk, går på utstillinger (oftest billedkunst, både klassisk og samtids-). Oppdager nye ting f.eks. i avisen, gjennom sosiale medier eller gjennom det venner (eller Spotify!) anbefaler meg.

Anonymkode: 5b8b2...270

Skrevet

Jeg oppsøker det ikke egentlig. Var i kunstbutikk i forgårs faktisk og brukte veldig lang tid der. Hadde gått innom der selv om jeg ikke hadde måtte vente på dattra, men hadde ikke brukt så lang tid der da. 

Har mange venner, familie og bekjente som lager ulik kunst innimellom så omgås deg nok mest i den sammenheng. Jeg lager også litt selv om det har blitt lite etter jeg fikk unger. 

Jeg liker helst det som ikke blir masseprodusert. Vebjørn sand bilder er jeg ikke glad i for de blir trykt opp i massevis. Sier jeg som faktisk har ett slikt rett forran nesa mi på veggen.Fikk det av hyttenaboen som trykte de, Navnet på det er mitt navn og det er akkurat slik jeg signerer navnet mitt. At han viste hvordan jeg signerte aner jeg ikke, men han syns det var så gøy. Veldig greit jeg liker motivet og deg er lite. 
Men jeg vil helst ha ting som jeg ikke finner helt likt hos andre. Har vel ingen stil heller, liker veldig mye forskjellig. 

Anonymkode: 72cee...94a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...