Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Vi skal en tur til varmere strøk. Lot være å bestille mat på flyet, dels fordi jeg synes det kostet mye😅 og dels fordi jeg regner med at ikke ungene hadde spist noe særlig av det. Sist jeg var ute å fløy er vel for 15 år siden, og da var ikke all maten på flyet så mye å skryte av. Er det verdt prisen man evt betaler for det? 🙂 Lurer på om vi heller tar med niste😅om det er lov? Anonymkode: e45a8...c84
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Det er lov å ta med mat Var ute å fløy forrige uke og maten var helt ok. Ungen fikk servert kjøttboller med potetmos og gulrøtter, ett rundstykke og en liten boks salat pluss en melkesjokolade. Anonymkode: a7164...b19
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 Pleier å ha med en boks med et par brødskiver, litt oppskjært frukt og kjeks. Det er enkelt og greit, da er vi sikker på at vi har noe de liker, de kan spise når de vil, trenger ikke hjelp til å skjære opp og det blir ikke noe søl. Anonymkode: 2cc11...ad1
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 Jeg smører alltid med mat når vi skal ut og fly. Lager gjerne baguetter med ost og skinke, samt at barna også har en boks Pringles, en pakke med kjeks og noe snop. Noe av flymaten er helt ok, men hvis man skal kjøpe til fire-fem personer blir det dyrt. Anonymkode: 4fdb0...0bd
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 Vi har alltid med niste til barna, flymaten spiser de aldri. Anonymkode: ae0c3...df1
KellyTaylor Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 Har alltid med bat til ungene sånn i tilfelle, men opplever at maten ombord er høyst bespiselig. De får atort sett pasta, kjøttboller om det servering etter kl 11 ish og nå sist fikk de ost, leverposyei, egg, skinke og rundstykke Maten har forbedret seg på 15 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå