Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #1 Skrevet 28. september 2022 Jeg veier noe jeg aldri har veid hverken gravid eller annet.Bmi på 26(vil ikke gå ut med vekt hvis jeg støter noen med det). Jeg bruker hjertemedisin og har gått opp etter jeg begynte med det. Jeg blir så fortvila. Jeg ligger på 1000 kalorier per.dag, men går ikke ned. Registrerer hver matbit i appen og er aktiv hele dagen(har en jobb hvor jeg går hele tiden). Noen med et godt tips?🙏 Anonymkode: e2995...914
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #2 Skrevet 28. september 2022 Snakket med legen om bivirkninger av medisinen? Anonymkode: 96342...091
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #3 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Snakket med legen om bivirkninger av medisinen? Anonymkode: 96342...091 Nei har ikke det enda.Har time til kardiolog neste uke så skal ta det opp da. Vet ikke om det er mulig med annen medisin…. Dette er så uvant, er vant til å være tynn, nå har jeg «lovehandles»🥹 Anonymkode: e2995...914
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #4 Skrevet 28. september 2022 Hva slags hjertemedisin da? Les på pakningsvedlegget, kanskje det er et preparat man f.eks samler vann av. Da må du kanskje legge om kosten litt, spise mindre salt og tenke vanndrivende. Anonymkode: 7c7b6...398
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #5 Skrevet 28. september 2022 Snakk med legen. Du er jo en medisinsk sensasjon! Kanskje medisinen kan brukes ved sultkatastrofer. Anonymkode: 03d5e...254
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #6 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Snakk med legen. Du er jo en medisinsk sensasjon! Kanskje medisinen kan brukes ved sultkatastrofer. Anonymkode: 03d5e...254 Lovehandles er alvorlige greier. Anonymkode: 3799b...119
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #7 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Lovehandles er alvorlige greier. Anonymkode: 3799b...119 Jeg ble mobbet for å være for tynn i alle år og nå….. Anonymkode: e2995...914
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #8 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Snakk med legen. Du er jo en medisinsk sensasjon! Kanskje medisinen kan brukes ved sultkatastrofer. Anonymkode: 03d5e...254 Så synd det ikke finnes medisin mot å være drittsekk. Anonymkode: a3a05...a3c
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #9 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg veier noe jeg aldri har veid hverken gravid eller annet.Bmi på 26(vil ikke gå ut med vekt hvis jeg støter noen med det). Jeg bruker hjertemedisin og har gått opp etter jeg begynte med det. Jeg blir så fortvila. Jeg ligger på 1000 kalorier per.dag, men går ikke ned. Registrerer hver matbit i appen og er aktiv hele dagen(har en jobb hvor jeg går hele tiden). Noen med et godt tips?🙏 Anonymkode: e2995...914 Jeg har ikke helt samme historie, men noe lignende. Jeg ligger ikke like lavt som deg (og tviler på at du klarer å logge alt, de fleste undervurderer hvor mye de spiser i løpet av en dag). Hos meg er det stoffskifte som "lugger". Fra 61 kilo opp til 76 på 4 år er en farlig utvikling. Jeg forstår ikke hvorfor folk ler egentlig, for vektøkning uten endring i kostholdet ER et symptom på NOE. Hos deg er det mest sannsynlig medisinen. Har du mye ødemer? Da kan en del av vekten være vann. Be om vanndrivende og se om du merker forskjell på vekta. Anonymkode: a3a05...a3c
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #10 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Snakk med legen. Du er jo en medisinsk sensasjon! Kanskje medisinen kan brukes ved sultkatastrofer. Anonymkode: 03d5e...254 At du ikke skjems over å oppføre deg som en dritt. Anonymkode: 19398...ee7
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #11 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): At du ikke skjems over å oppføre deg som en dritt. Anonymkode: 19398...ee7 Som sagt, det er dessverre ikke utviklet medisin mot å være drittsekk. Den som finner opp noe slik vil sikkert få Nobels fredspris Anonymkode: a3a05...a3c
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #12 Skrevet 28. september 2022 Jeg var tynn før jeg begynte på Levaxin, men gikk sakte men sikkert opp i vekt etter at jeg startet på medisin. Liothyronin hjalp ikke noe for meg. Anonymkode: 19398...ee7
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #13 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Som sagt, det er dessverre ikke utviklet medisin mot å være drittsekk. Den som finner opp noe slik vil sikkert få Nobels fredspris Anonymkode: a3a05...a3c Hun bør absolutt snakke med legen. Hjertemedisin som ikke virker helt etter hensikten kan gi opphopning av vann, men de gir ikke øjt fettmengde til en person som fra før er på grensen til overvektig og bare inntar 1000 kcal om dagen og beveger seg mye. Det er fysisk umulig. Anonymkode: 03d5e...254
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #14 Skrevet 28. september 2022 1000 kalorier er for lite! Kroppen din er jo i sjokk, stakkar! Anonymkode: 3c560...4eb
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #15 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg veier noe jeg aldri har veid hverken gravid eller annet.Bmi på 26(vil ikke gå ut med vekt hvis jeg støter noen med det). Jeg bruker hjertemedisin og har gått opp etter jeg begynte med det. Jeg blir så fortvila. Jeg ligger på 1000 kalorier per.dag, men går ikke ned. Registrerer hver matbit i appen og er aktiv hele dagen(har en jobb hvor jeg går hele tiden). Noen med et godt tips?🙏 Anonymkode: e2995...914 Hvorfor har du lag t deg så lavt på kalorier og hvor lenge har du gjort det? Anonymkode: 19398...ee7
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #16 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hun bør absolutt snakke med legen. Hjertemedisin som ikke virker helt etter hensikten kan gi opphopning av vann, men de gir ikke øjt fettmengde til en person som fra før er på grensen til overvektig og bare inntar 1000 kcal om dagen og beveger seg mye. Det er fysisk umulig. Anonymkode: 03d5e...254 Som sagt, det kan være vann. Og uansett om det er troverdig eller ikke, bør man snakke ordentlig til folk man diskuterer med. Anonymkode: a3a05...a3c
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #17 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Som sagt, det kan være vann. Og uansett om det er troverdig eller ikke, bør man snakke ordentlig til folk man diskuterer med. Anonymkode: a3a05...a3c Ja, det kan være vann. Det kan bære mye vann hvis det hun sier er riktig og det har pågått en tid. Det kan være et tegn på at medisinen ikke fungerer som den skal. Hvis sale opplysninger stemmer kan det bære livstruende. Anonymkode: 03d5e...254
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #18 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ja, det kan være vann. Det kan bære mye vann hvis det hun sier er riktig og det har pågått en tid. Det kan være et tegn på at medisinen ikke fungerer som den skal. Hvis sale opplysninger stemmer kan det bære livstruende. Anonymkode: 03d5e...254 Ødemer og opphopning av vann i kroppen er en svært vanlig symptom på hjertesykdom. Anonymkode: a3a05...a3c
nick_350414 Skrevet 28. september 2022 #19 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Ødemer og opphopning av vann i kroppen er en svært vanlig symptom på hjertesykdom. Anonymkode: a3a05...a3c Hvis hun stadig hår opp i vekt samtidig som hun spiser så lite og beveger seg tyder det på at opphopning av vann blir verre og verre. Det er tegn på at noe er seriøst galt. Om hun skiftet medisin for en uke siden og har gått opp en halvkule siden det er det jo ikke noen stor sak, men om hun går opp over tid med de forutsetningene kan det bære alvorlig.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #20 Skrevet 28. september 2022 Nå går ikke jeg på hjertemedisin, men pappa gjør det og startet med det for så kort tid siden at han fremdeles er under utprøving. Snakk med legen, for ikke alle responderer like godt på alle typer. Noen kombineres med vanndrivende, for det kan jo være vann også, her gikk pappa ned nesten 10 kilo i det han ble satt på riktig medisin i kombinasjon med vanndrivende. Oppfordrer på det sterkeste å kontakte lege for en vurdering av medisinene. Anonymkode: 53978...639
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #21 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Jeg har ikke helt samme historie, men noe lignende. Jeg ligger ikke like lavt som deg (og tviler på at du klarer å logge alt, de fleste undervurderer hvor mye de spiser i løpet av en dag). Hos meg er det stoffskifte som "lugger". Fra 61 kilo opp til 76 på 4 år er en farlig utvikling. Jeg forstår ikke hvorfor folk ler egentlig, for vektøkning uten endring i kostholdet ER et symptom på NOE. Hos deg er det mest sannsynlig medisinen. Har du mye ødemer? Da kan en del av vekten være vann. Be om vanndrivende og se om du merker forskjell på vekta. Anonymkode: a3a05...a3c Takk for et hyggelig svar❤️ Går du på medisin for stoffskiftet? Usikker om det kan være vann i kroppen, men dette kom etter jeg begynte med medisin. Jeg fører inn hva jeg spiser når jeg spiser det, slik at det blir mest mulig riktig.Har en app på mobilen☺️ Anonymkode: e2995...914
Anonym bruker Skrevet 28. september 2022 #22 Skrevet 28. september 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Takk for et hyggelig svar❤️ Går du på medisin for stoffskiftet? Usikker om det kan være vann i kroppen, men dette kom etter jeg begynte med medisin. Jeg fører inn hva jeg spiser når jeg spiser det, slik at det blir mest mulig riktig.Har en app på mobilen☺️ Anonymkode: e2995...914 Jeg fører alt i Lifesum, men siden jeg ikke kan veie hvert eneste gram av den hjemmelagde maten, så kan det bli små variasjoner. Jeg tar per d. d. ingen medisiner mot stoffskiftet, fordi Levaxinen fungerte megadårlig da jeg tok den sist. Anonymkode: a3a05...a3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå