Gå til innhold

Derfor er katt bedre enn hund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Tja. Har hatt begge deler. Her er det større sannsynlighet å få kattemøkk i munnen. De går jo der de vil om natten. En hund har ikke noe i senga å gjøre så da er jeg ikke utsatt for slikt. 
Forøvrig, en normal hund gråter og varsler ved døra. En plendriter kan drite i munnen din. 
Jeg har langt bedre kontroll på en syk hund enn en syk katt. Har to katter og en hund. 

Anonymkode: de7a1...983

Skrevet

Katter er utøy som bør avlives, alle som en. Til plage for alle bortsett fra eierne.

Anonymkode: 0b7cb...e0e

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Katter er utøy som bør avlives, alle som en. Til plage for alle bortsett fra eierne.

Så dum er det ikke lov å være, hjelpes tid.

Anonymkode: c4d2e...62b

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Så dum er det ikke lov å være, hjelpes tid.

Anonymkode: c4d2e...62b

Den meningen har ingenting med intelligens å gjøre.

Skrevet

Men det er jo ikke sånt som skjer til vanlig, og både katter og hunder kan bli syke med diaré i løpet av natten. 

Vi har hatt hunder og katter sammen lenge, men avlivet den siste katten vår i fjor og har nå kun hund. Har lyst på katt igjen, men liker ikke tanken på katter på kjøkkenbenken, luktende kattedo på vaskerommet, kattesand utover gulvet. og oppklorte møbler. Hunder er mye enklere. 

Annonse

Skrevet
Pobie skrev (4 minutter siden):

Men det er jo ikke sånt som skjer til vanlig, og både katter og hunder kan bli syke med diaré i løpet av natten. 

Vi har hatt hunder og katter sammen lenge, men avlivet den siste katten vår i fjor og har nå kun hund. Har lyst på katt igjen, men liker ikke tanken på katter på kjøkkenbenken, luktende kattedo på vaskerommet, kattesand utover gulvet. og oppklorte møbler. Hunder er mye enklere. 

Ja hunder lukter jo så godt og er jo gullene rene... du tuller?? Bedre å gå å plukke varm drit i pose? 

Anonymkode: 593fe...c87

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja hunder lukter jo så godt og er jo gullene rene... du tuller?? Bedre å gå å plukke varm drit i pose? 

Helt klart bedre å plukke opp dritten etter bikkja enn å ha dritten inne som katteeiere har 

Anonymkode: 4c74e...943

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Helt klart bedre å plukke opp dritten etter bikkja enn å ha dritten inne som katteeiere har 

Anonymkode: 4c74e...943

Men vi har jo ikke det? Katter går på do ute, og de vasker seg selv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Mine hunder lukter ikke og røyter ikke. Og ja, vil heller plukke opp bæsj ute enn å ha den liggende og lukte inne. 

Skrevet

Å så har du oss som elsker begge, både katt og hund, og ikke kan bestemme hva som er best.

Anonymkode: 5f2a5...d38

Skrevet
Pobie skrev (7 minutter siden):

Mine hunder lukter ikke og røyter ikke. Og ja, vil heller plukke opp bæsj ute enn å ha den liggende og lukte inne. 

Hvorfor tror du katteeiere har dritt inne?? Alle hundeeiere tror deres hund ikke lukter, og deres hund er jo så snill... vel...

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor tror du katteeiere har dritt inne?? Alle hundeeiere tror deres hund ikke lukter, og deres hund er jo så snill... vel...

I motsetning til katteeiere, som mener deres katter lukter dritt og er slemme?

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Men vi har jo ikke det? Katter går på do ute, og de vasker seg selv. 

Ja, de driter ned hagemøblene og blomsterbedene til naboene.

Skrevet

Som sagt har vi vært katteeiere i mange år, det er kun siste året vi ikke har hatt katt. *Vi* mener hunder er enklere enn katter. Dette er personlig mening. Vi liker katter og var veldig glad i kattene våre, men hundene er enklere å leve med. 

Og de røytefrie rasene lukter faktisk ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

I motsetning til katteeiere, som mener deres katter lukter dritt og er slemme?

Nå er det engang slik da at friske katter ikke lukter...De vasker seg hele tiden. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja, de driter ned hagemøblene og blomsterbedene til naboene.

Hagemøblene faktisk... det er vel hunder som kunne gjort det

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nå er det engang slik da at friske katter ikke lukter...De vasker seg hele tiden. 

«Alle hundeeiere tror deres hund ikke lukter, og deres hunder jo så snill...»

Hvorpå jeg svarer «i motsetning til katteeiere, som mener deres katter lukter dritt og er slemme?»

Hvordan mener du ditt svar står i forhold til dette…?

Skrevet

«Alle hundeeiere tror deres hund ikke lukter, og deres hunder jo så snill...»

Hvorpå jeg svarer «i motsetning til katteeiere, som mener deres katter lukter dritt og er slemme?»

Hvordan mener du ditt svar står i forhold til dette…?

Du kan lese? Katter lukter ikke. Har du vært i nærheten av en katt? Det er sånn de er... ganske enkelt. Ikke engang en våt katt lukter. Hunder lukter. Sånn er det jo bare. Du benekter at det finnes utrykk om det lukta våt bikkje feks. Da stinker de jo ekstra mye. Har du hørt liknende om katter?

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hagemøblene faktisk... det er vel hunder som kunne gjort det

Hvor ofte har du sett folk har klage over katter som driter ned hagemøbler og blomsterbed i hager hvor de ikke hører hjemme? Hvor ofte har du sett folk klage over hunder som driter ned blomsterbed og hagemøbler i hager hvor de ikke hører hjemme?

Tips: Katter reker rundt der de selv vil, veldig ofte i andres hager. Hunder går ofte i bånd sammen med eierne sine (det er bare katteeiere som er at uansvarlige at de bare slipper dyrene sine ut uten tilsyn), eller de går løs på steder der det ikke ferdes folk utenom båndtvangen. Ser du ofte hunder som reker rundt på måfå i nabolaget?

Skrevet

Du kan lese? Katter lukter ikke. Har du vært i nærheten av en katt? Det er sånn de er... ganske enkelt. Ikke engang en våt katt lukter. Hunder lukter. Sånn er det jo bare. Du benekter at det finnes utrykk om det lukta våt bikkje feks. Da stinker de jo ekstra mye. Har du hørt liknende om katter?

Jeg aner ikke om katter lukter eller ikke, jeg ville uansett ikke hatt en katt på kjøkkenbenken 🤮

Jeg tror jeg heller aldri har vært borti en hund som lukter vondt. Ja, våte hunder har en spesiell lukt, men hvor ofte er hunder våte? Jeg foretrekker ti våte hunder fremfor en katt i hvert fall.

Tror du helt oppriktig at de fleste katteeiere synes katten sin er slem? Du nærmest latterliggjør jo hundeeiere som «tror hunden deres er så snill». Da må jo det motsatte gjelde for katteeiere?

Skrevet

Hvor ofte har du sett folk har klage over katter som driter ned hagemøbler og blomsterbed i hager hvor de ikke hører hjemme? Hvor ofte har du sett folk klage over hunder som driter ned blomsterbed og hagemøbler i hager hvor de ikke hører hjemme?

Tips: Katter reker rundt der de selv vil, veldig ofte i andres hager. Hunder går ofte i bånd sammen med eierne sine (det er bare katteeiere som er at uansvarlige at de bare slipper dyrene sine ut uten tilsyn), eller de går løs på steder der det ikke ferdes folk utenom båndtvangen. Ser du ofte hunder som reker rundt på måfå i nabolaget?

Hvor ofte ser man klager på folk som ikke plukker opp dritten etter hunder? Og legger posen overalt? Hvilken skade gjør litt bæsj i et bed? Å kjøpe ku eller fuglemøkk gjødsel er greit, men gratis fra en katt?

Skrevet

Jeg aner ikke om katter lukter eller ikke, jeg ville uansett ikke hatt en katt på kjøkkenbenken 🤮

Jeg tror jeg heller aldri har vært borti en hund som lukter vondt. Ja, våte hunder har en spesiell lukt, men hvor ofte er hunder våte? Jeg foretrekker ti våte hunder fremfor en katt i hvert fall.

Tror du helt oppriktig at de fleste katteeiere synes katten sin er slem? Du nærmest latterliggjør jo hundeeiere som «tror hunden deres er så snill». Da må jo det motsatte gjelde for katteeiere?

Men normale folk lar da ikke katten gå på benken??? Er vel fler hundeeiere som lar hunden slike seg i ansiktet enn folk som lar katten gå på benken...

Hvor ofte blir folk overfalt av en katt? De sniker seg unna.hvor ofte blir man hoppet på, sleiket og siklet på av en hund som hundeeiere bare lar de drive på med fordi min hund er jo så snill.....

Motsatte gjelde for katteeiere? NotNaomi??

Skrevet

Hvor ofte ser man klager på folk som ikke plukker opp dritten etter hunder? Og legger posen overalt? Hvilken skade gjør litt bæsj i et bed? Å kjøpe ku eller fuglemøkk gjødsel er greit, men gratis fra en katt?

Fordi det lukter dritt, fordi jeg ikke vil ha dritt i hagen og fordi jeg ikke har invitert katta di inn i hagen min. Men jeg kan kanskje slippe hunden min inn i hagen din så plenen din får gratis gjødsel? Hvis katta di kan gå i hagen min, så bør jo bikkja mi få gå i hagen din?

At noen idioter ikke plukker opp etter hunden sin fritar jo ikke katteeiere å la kattene sine fly rundt og drite i andres hager.

Skrevet

Ikke bare blomsterbed, men sandkassa til unger også, gitt. Du vet at kattebæsj kan være svært farlig for gravide f eks?

Anonymkode: 5f2a5...d38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...