Anonym bruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 For noen måneder siden kontaktet en bekjent av meg seg en sammenheng. Personen sa vi skulle treffes. Tiden er gått og ikke hørt mer. Ville du spurt om det treffet eller bare lat det gå? Anonymkode: aeafc...f43
Anonym bruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Har du lyst til å sees så spør. Anonymkode: f2637...4b4
Anonym bruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 Å herre…IGJEN??!? Anonymkode: cb558...269
Anonym bruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Å herre…IGJEN??!? Anonymkode: cb558...269 Hva mener du her? Anonymkode: aeafc...f43
Anonym bruker Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Har du lyst til å sees så spør. Anonymkode: f2637...4b4 Litt usikker derfor ikke gjort det. Anonymkode: aeafc...f43
Anonym bruker Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 Ekspatt skrev (42 minutter siden): Du har gjerne rett. Anonymkode: aeafc...f43
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #8 Skrevet 27. september 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Litt usikker derfor ikke gjort det. Anonymkode: aeafc...f43 Er du usikker på om du vil møtes? Det er vel neppe en så big deal, så hvis du tror det kan bli hyggelig så ringer du og hører. Kanskje den personen venter på initiativ fra deg. Anonymkode: 69da3...a40
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. september 2022 #9 Skrevet 27. september 2022 For å bli sett må du gjøre deg synlig, for å bli hørt må du si noe, for å bli husket må du vise at du finnes, vil du treffe noen må du si fra at du ønsker det. Dersom du aldri lar høre fra deg kan du ikke forvente at andre tar kontakt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #10 Skrevet 27. september 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (4 timer siden): For å bli sett må du gjøre deg synlig, for å bli hørt må du si noe, for å bli husket må du vise at du finnes, vil du treffe noen må du si fra at du ønsker det. Dersom du aldri lar høre fra deg kan du ikke forvente at andre tar kontakt. Kloke ord der, Anonymkode: aeafc...f43
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #11 Skrevet 27. september 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Er du usikker på om du vil møtes? Det er vel neppe en så big deal, så hvis du tror det kan bli hyggelig så ringer du og hører. Kanskje den personen venter på initiativ fra deg. Anonymkode: 69da3...a40 Kan være jeg gjør det. Anonymkode: aeafc...f43
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #12 Skrevet 27. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Kan være jeg gjør det. Anonymkode: aeafc...f43 Du kommer garantert ikke til å gjøre det. Anonymkode: 5ddb2...ada
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #13 Skrevet 27. september 2022 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Du kommer garantert ikke til å gjøre det. Anonymkode: 5ddb2...ada Det som stopper litt er at gjerne folk sier sånt og at det ikke ligger så mye i det. Anonymkode: aeafc...f43
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #14 Skrevet 27. september 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Det som stopper litt er at gjerne folk sier sånt og at det ikke ligger så mye i det. Anonymkode: aeafc...f43 Så da kan du si at det er min feil at du ikke gjør det altså? Anonymkode: 5ddb2...ada
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #15 Skrevet 27. september 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Det som stopper litt er at gjerne folk sier sånt og at det ikke ligger så mye i det. Anonymkode: aeafc...f43 Eller motsatt. De sier det for å skape en lett inngang til å sees snart igjen. Ikke svartsyn nå! Anonymkode: f2637...4b4
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #16 Skrevet 27. september 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Det som stopper litt er at gjerne folk sier sånt og at det ikke ligger så mye i det. Anonymkode: aeafc...f43 Da sender du bare en melding der du takker for sist, og spør om dere skal møtes? Gjerne noe konkret, som f.eks neste uke, og en cafe, hjemme hos deg e l. Anonymkode: c5c03...a21
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #17 Skrevet 27. september 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Så da kan du si at det er min feil at du ikke gjør det altså? Anonymkode: 5ddb2...ada Ikke du, men at hun bare sa det uten at det lå så mye i det. Anonymkode: aeafc...f43
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #18 Skrevet 27. september 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Eller motsatt. De sier det for å skape en lett inngang til å sees snart igjen. Ikke svartsyn nå! Anonymkode: f2637...4b4 Du har gjerne rett i det. Anonymkode: aeafc...f43
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #19 Skrevet 27. september 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Da sender du bare en melding der du takker for sist, og spør om dere skal møtes? Gjerne noe konkret, som f.eks neste uke, og en cafe, hjemme hos deg e l. Anonymkode: c5c03...a21 Tror jeg gjerne gjør det så ser jeg., Anonymkode: aeafc...f43
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #20 Skrevet 27. september 2022 Anonym bruker skrev (15 timer siden): For noen måneder siden kontaktet en bekjent av meg seg en sammenheng. Personen sa vi skulle treffes. Tiden er gått og ikke hørt mer. Ville du spurt om det treffet eller bare lat det gå? Anonymkode: aeafc...f43 Personen foreslår å treffes igjen (altså tar initiativ). Vil anta at du svarer at det hadde vært hyggelig. Så venter du på personen igjen tar initiativ for ellers legger ikke personen så mye i det. Hvordan kan personen vite at du legger noe i det når du ikke tar initiativ i det hele tatt (verken til å foreslå å treffes eller følge det opp etterpå)? Hvorfor er det den som allerede har tatt initiativ som må ta initiativ igjen? Det er jo mer naturlig at du følger det opp som enda ikke har tatt initiativ. Anonymkode: ba1d2...08c
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #21 Skrevet 27. september 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Personen foreslår å treffes igjen (altså tar initiativ). Vil anta at du svarer at det hadde vært hyggelig. Så venter du på personen igjen tar initiativ for ellers legger ikke personen så mye i det. Hvordan kan personen vite at du legger noe i det når du ikke tar initiativ i det hele tatt (verken til å foreslå å treffes eller følge det opp etterpå)? Hvorfor er det den som allerede har tatt initiativ som må ta initiativ igjen? Det er jo mer naturlig at du følger det opp som enda ikke har tatt initiativ. Anonymkode: ba1d2...08c Du har rett. Jeg bør ta initativ til ihvertfall å spørre så får jeg høre hva det blir til da. Bør være flinkere til å ta initativ. Hvor ille kan det bli liksom? Anonymkode: aeafc...f43
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #22 Skrevet 27. september 2022 Kom med et konkret forslag, for eksempel: Hyggelig å se deg sist, det er en fin utstilling på xxxx, hva om vi treffes der neste uke, for eksempel onsdag eller torsdag etter jobb? Anonymkode: 76346...d08
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #23 Skrevet 27. september 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Tror jeg gjerne gjør det så ser jeg., Anonymkode: aeafc...f43 Spør gjerne om det er noen dager som passer bedre enn andre, og prøv å være litt fleksibel på dagene selv 🙂 Anonymkode: c5c03...a21
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #24 Skrevet 27. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du har rett. Jeg bør ta initativ til ihvertfall å spørre så får jeg høre hva det blir til da. Bør være flinkere til å ta initativ. Hvor ille kan det bli liksom? Anonymkode: aeafc...f43 Nettopp! Vær mer aktiv på den fronten selv, og ikke gå i kjelleren med en gang hvis det ikke går. Husk at mange har en travel hverdag, er ikke alltid viljen det står på. Anonymkode: c5c03...a21
Anonym bruker Skrevet 27. september 2022 #25 Skrevet 27. september 2022 Helt sjokkerende at et døgn etter er du fremdeles på samme regla. Er det så vanskelig å sende den meldingen? Tror du liker best kos med misnøye. Anonymkode: cb558...269
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå