Gå til innhold

Hva skal dere i høstferien? Dere som har fri.

Anbefalte innlegg

Skal kose oss her hjemme.
Dersom det er fint vær tenker jeg at vi en av dagene stikket opp til bålplassen oppi skogen og griller.
Mellomste skal ha overnatting en natt, og minste skal ha besøk en dag

Anonymkode: 8df04...08f

Fortsetter under...

Fri fra jobb, men har to arbeidskrav på bacheloren jeg holder på med, spm skal leveres i oktober. Så blir vel stort sett å gjøre de og ta igjen tapt lesing tenker jeg.. 

Anonymkode: 38bfc...126

Mannen har fri to dager med barna, skal da på hytta og jeg får to etterlengtet dager for meg selv(jobber på dagtid).

Jeg har fri med barna onsdag, da tar vi oss kanskje en tur til byen eller i marka.

På torsdag og fredag jobber vi begge to, så minstemann må på Sfo, eldste blir hjemme alene. Jeg er borte på opplegg både torsdag og fredagskveld 

Anonymkode: a4f67...b0e

Annonse

Rydde og ordne hjemme. 

Har nylig flyttet og det ligger fortsatt en del i esker og poser. Sønnen skal noen dager på hytta med bestemor og søskenbarn, så da skal jeg utnytte tiden og organisere litt. 

Ellers bare kose oss. Dra i svømmehallen, ut i skogen, game, lage hytte (inne) og nyte tiden sammen. 

Endret av Tekla123

Det blir bare en langhelg, så da drar vi på hytta. Ellers har ungene en del planer med div arrangement, så de har mye å finne på. I vinterferien derimot, da blir det sydentur 😊

Anonymkode: 4984a...810

On 9/26/2022 at 10:24 PM, Anonym bruker said:

Har hele uka, skal bli godt med litt fri. Vurderer en sydentur, men den koster 50 000,- med all inclusive for 5 stykker. Er mye penger, men vi har råd til det, har heller ikke vært utenlands siden 2015. Alle feriene våre, påske, vinter, sommer osv har vært på fjellet. Ungene er nå dritt lei fjellet. Jeg og litt. Hadde vært godt å få servert mat hver dag og bare badet og kost oss. Noen andre som skal til syden nå i høstferien? Og hvor mye betaler dere sånn ca.?

Anonymkode: b8201...c7a

vi skal på hytta :) blir så deilig :)

Anonymkode: 6c331...d9c

On 9/27/2022 at 12:48 PM, Anonym bruker said:

Var på Rhodos forrige uke, 3 stk. Betalte 30.000 for oss, med all inklusive. Det var såååå verdt det! Hadde ikke råd, men tok oss råd...

Anonymkode: 309a0...6d3

idiotisk hvis dere ikke hadde råd

Anonymkode: 6c331...d9c

Anonym bruker skrev (På 26.9.2022 den 22.24):

Har hele uka, skal bli godt med litt fri. Vurderer en sydentur, men den koster 50 000,- med all inclusive for 5 stykker. Er mye penger, men vi har råd til det, har heller ikke vært utenlands siden 2015. Alle feriene våre, påske, vinter, sommer osv har vært på fjellet. Ungene er nå dritt lei fjellet. Jeg og litt. Hadde vært godt å få servert mat hver dag og bare badet og kost oss. Noen andre som skal til syden nå i høstferien? Og hvor mye betaler dere sånn ca.?

Anonymkode: b8201...c7a

Åå det hørtes digg ut! Kos dere masse ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...