Gå til innhold

Altså....

Anbefalte innlegg

Herredoer er jo utrolig ekle, med urinsøl over setene og gulvet rundt. Mannen min sier at dette er typisk for herredo. Så hvis hun sitter og tisser vil hun selvfølgelig bruke kvinnedoen. 

Hun er kvinne, og har lov til å bruke kvinnedoen. Ja, kanskje litt rart å møte noen som ser ut som mann inne på kvinnedoen, men sånn er det jo bare i disse dager. Vi må legge litt godvilje til og anta at folk bruker riktig do. 

Fortsetter under...

Sånn generelt sier jeg NEI TAKK, med store bokstaver til Unisex-toaletter. De må gjerne ha noen, men jeg vil ha DAMEtoalett, I alle fall fram til alle menn sitter og tisser, og dermed ikke søler (eller tisser / drypper) på golvet. Herre toaletter lukter vondt og er ekle. Akkurat det er kanskje en bagatell, men ekkelt nok. Og som andre sier her: Det er ikke like kjekt for alle å møte en mann på toalettet. Nå har ikke jeg vært ute for overgrep, men jeg liker ikke å plutselig være alene på et toalett med en fremmed mann i "båsen" eller rommet ved siden av. 

Anonymkode: 51386...ccc

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Nei. Man har et valg. Og det er å ikke anta noe man ikke vet. Det kan du velge. For å anta at en jente som ligner på en gutt er en gutt er ditt problem, ikke hennes. Så egentlig bør du ikke tenke noe om det

Anonymkode: a6c3d...f22

Okay. Du får fortelle det til vaktene på utesteder og de som reagerer i garderderobene da. 

NotNaomi skrev (3 minutter siden):

Okay. Du får fortelle det til vaktene på utesteder og de som reagerer i garderderobene da. 

Det bør de vite av seg selv. Det skal ikke være behov for å fortelle det til noen

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det bør de vite av seg selv. Det skal ikke være behov for å fortelle det til noen

Nei, ikke i en ideell verden hvor ingen reagerer på forskjellige kjønn uansett hvor man er når. Men det tar nok tid å komme dit..

NotNaomi skrev (1 minutt siden):

Nei, ikke i en ideell verden hvor ingen reagerer på forskjellige kjønn uansett hvor man er når. Men det tar nok tid å komme dit..

På jobb er man profesjonell. Det bør de også klare

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Og jeg som fikk så mye hets og beskyldninger om å lyve når jeg luftet et spørsmål her ang gutten som gikk i jentegarderoben på skolen.... Jommen sa jeg smør!

Anonymkode: ea1f2...dd2

Hva er poenget ditt?

Anonymkode: 9266e...fbd

NotNaomi skrev (13 timer siden):

Det er ingen ideell verden at kjønn ikke finnes altså. Det er bare raringer og syke mennesker som tror det.

Anonymkode: a3b7b...f24

Det er ingen ideell verden at kjønn ikke finnes altså. Det er bare raringer og syke mennesker som tror det.

Anonymkode: a3b7b...f24

Jeg skrev at ingen reagerer på forskjellige kjønn.. 

Ellers får du jo bare ha de "synspunktene" i fred. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hva er poenget ditt?

"hva er poenget ditt?" Snakker du sånn til folk ute i det virkelig liv også? 

Poenget MITT er at når jeg spurte her inne ang en gutt som gikk i jentegarderoben så var det INGEN som trodde på meg for det var jo helt umulig at kunne skje!
Men jaggu. Det skjer. Flere steder enn i garderoben på mitt barns skole! 

Poenget MITT er at når jeg spurte her inne ang en gutt som gikk i jentegarderoben så var det INGEN som trodde på meg for det var jo helt umulig at kunne skje!

Men det er jo noe helt annet hvis en gutt går i jentegarderoben, enn når en jente går i jentegaderoben...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Her er det da ikke snakk om en gutt som går i jentegarderoben, men en JENTE som går i jentegarderoben. Hvor mener du egentlig at hun skal gå?

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Men det er jo ikke det denne tråden handler om i det hele tatt. Her er det en kvinne som går på dametoalett. 

Var det vanskelig å forstå?

Anonymkode: 0ba77...ab7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...