Gå til innhold

Flybilletter til neste sommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når pleier dere bestille?

Anonymkode: 3e0bc...588

Skrevet

Bruker å vente til januar :)

Anonymkode: 2ba1b...fad

Skrevet

Har allerede bestilt 😊

Anonymkode: ab7ad...54a

Skrevet

Jeg skal følge med på prisene fremover og bestiller nok før jul i alle fall.

Skrevet

Vi har allerede bestilt.

Anonymkode: 8713b...5c0

Skrevet

Regner med å bestille i desember. 

Anonymkode: 246da...201

Skrevet

Vi prøver å redusere flybruken. Hvis vi må fly bestiller vi kort tid før avreise.

Anonymkode: d4107...428

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Vi prøver å redusere flybruken. Hvis vi må fly bestiller vi kort tid før avreise.

Nå var tråden for de som SKAL fly neste sommer. Poenget var ikke å diskutere hvorvidt man MÅ fly eller ikke.

Skrevet

Vi bestilte for to uker siden. Flyprisene varierer nærmest fra dag til dag, så det er greit å følge med.

Anonymkode: a2d56...404

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Vi bestilte for to uker siden. Flyprisene varierer nærmest fra dag til dag, så det er greit å følge med.

Det var din tolkning. Jeg vet hverken om jeg trenger å reise med fly neste sommer, hvor jeg eventuelt vil reise eller når jeg eventuelt reiser. Derfor bestiller jeg ikke nå. Det er ikke så mange som hverken har mulighet eller lyst til å bestille biletter lang tid før avreise.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Det var din tolkning. Jeg vet hverken om jeg trenger å reise med fly neste sommer, hvor jeg eventuelt vil reise eller når jeg eventuelt reiser. Derfor bestiller jeg ikke nå. Det er ikke så mange som hverken har mulighet eller lyst til å bestille biletter lang tid før avreise.

Hvis man vet man skal fly neste sommer, når man skal fly og man ønsker å kjøpe billettene billigst mulig så ER det lurt å følge med på prisene .

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Hvis man vet man skal fly neste sommer, når man skal fly og man ønsker å kjøpe billettene billigst mulig så ER det lurt å følge med på prisene .

Det er det nok. For alle andre er det lurt å vente.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er det nok. For alle andre er det lurt å vente.

Hun du svarte vet mest sannsynlig når hun skal fly siden hun både bestilte og fulgte med på prisene.

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (26 minutter siden):

Hun du svarte vet mest sannsynlig når hun skal fly siden hun både bestilte og fulgte med på prisene.

Jeg svarte på hi. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nå har ikke vi flydd på 5 år. Men vi skal på en event i utlandet til sommeren, venter bare på nøyaktig dato. Den får vi vite i november, og da vil vi starte å følge med på priser. 

Anonymkode: 246da...201

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg svarte på hi. 

Eh… nei… du siterte en annen . Med setningen ; det er din tolkning… hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Eh… nei… du siterte en annen . Med setningen ; det er din tolkning… hi

Ja, og hun siterte meg med påstand om at det bare var dem dom beste som var bedt om å svare.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, og hun siterte meg med påstand om at det bare var dem dom beste som var bedt om å svare.

som viste 

Skrevet

Noen som har tips til å få tak i billige billetter. Skal bestille etter høstferien.

Anonymkode: fbbc2...4aa

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Eh, nei. Jeg svarte på hovedinnlegget. 
hvis du ikke vet hverken OM du trenger flybilletter eller NÅR du trenger billetter då er det selvfølgelig meningsløst for deg å kikke på reiser og priser nå. 

JEG har derimot lenge visst AT jeg skal reise og NÅR jeg skal reise. Interkontinentale flyreiser legges ut ca 11 mnd fram i tid. Siden vi skal reise i juni har vi fulgt med på prisene et par møneder allerede. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Eh, nei. Jeg svarte på hovedinnlegget. 
hvis du ikke vet hverken OM du trenger flybilletter eller NÅR du trenger billetter då er det selvfølgelig meningsløst for deg å kikke på reiser og priser nå. 

JEG har derimot lenge visst AT jeg skal reise og NÅR jeg skal reise. Interkontinentale flyreiser legges ut ca 11 mnd fram i tid. Siden vi skal reise i juni har vi fulgt med på prisene et par møneder allerede. 

Ah! Nå ser jeg feilen. Jeg kom til å sitere deg, men forskere å ditere innlegget over ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...