Gå til innhold

Dere som jobber som sykepleier/vernepleier i turnus; hvor mye utgjør kvelds/natt og helgetillegg hver mnd?

Anbefalte innlegg

Vet at alle har ulik turnus men ønsker å høre hva det sånn ca utgjør. Jeg er vernepleier men jobber kun dagtid og vurderer om jeg kanskje må skifte jobb på grunn av økte utgifter…

Anonymkode: 285f6...ae5

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vet at alle har ulik turnus men ønsker å høre hva det sånn ca utgjør. Jeg er vernepleier men jobber kun dagtid og vurderer om jeg kanskje må skifte jobb på grunn av økte utgifter…

Jobber i kommunen som sykepleier.  Jobber kun dagtid i ukedagene, men jobber kveldsvakter 3.hver helg (lør/søn). Dette utgjør i underkant av 2000kr i mnd.

Anonymkode: fcbaf...349

Jeg ser du skriver at alle har ulik turnus, og at det derfor vil variere. Og det er jo sant. Men tillegget er jo fast, og kommer på toppen av timelønna. Du estimerer enkelt selv hva det vil utgjøre ved å legge til tillegget på det antall timer du ser for deg.

Den perfekte mor, påan igjen skrev (4 minutter siden):

Jeg ser du skriver at alle har ulik turnus, og at det derfor vil variere. Og det er jo sant. Men tillegget er jo fast, og kommer på toppen av timelønna. Du estimerer enkelt selv hva det vil utgjøre ved å legge til tillegget på det antall timer du ser for deg.

Joda, men skal søke på en jobb hvor jeg ikke vet turnusen og da lurer jeg på hva andre får i sin turnus for å ha en pekepinn😊

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg får ca 10 000 ekstra i mnd i tillegg. 3 delt turnus med jobbing hver 3 helg. Sykepleier

Anonymkode: b6ef0...f34

Kommunalt eller sykehus?  Hvordan er fordelingen av da, aften og natt? Synes det var godt betalt tillegg 🙂

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Kommunalt eller sykehus?  Hvordan er fordelingen av da, aften og natt? Synes det var godt betalt tillegg 🙂

Sykehus. Jeg jobber ca 7-8 kveldsvakter i mnd og kanskje 2-6 nattevakter i mnd. Vi har Ønsketurnus så setter meg alltid på mer netter i vinterhalvåret da det er lettere å sove på dagen, og mindre på sommern😊 

Anonymkode: b6ef0...f34

Jeg jobber som fagarbeider. Har 6 kvelder i tillegg til 12 timers vakter hver 4 lørdag og søndag. Har ca 4300 i tillegg i mnd. 

Anonymkode: 9c9cf...150

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...