Gå til innhold

Er det greit å skryte av å ha barn med mange forskjellige fedre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Selvsagt. Om man føler at det er positivt så skal man selvsagt få skryte. Det er vel ikke bare kjernefamilien som er verd å skryte av?

Anonymkode: 2f7ca...602

Med tanke på veldig mye dine mine, og veldig vanskelig for barna hver jul så er det jo på sin plass å spørre om det er riktig å skryte av dette?

Anonymkode: 586cd...ba3

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Er dette greit?? Det er jo ikke kjernefamilie akkurat.

https://www.klikk.no/foreldre/gravid/birgitta-har-tolv-barn-med-fem-ulike-fedre-7191428

Det er alltid lov å være stolt av familien sin. Uansett hvor mange fedre eller mødre det er involvert. Selvsagt er det greit å dele en slik sak. Hun skriver at hun har godt forhold til alle involverte. Hvis ikke de involverte har problemer med relasjonene , hvorfor skulle noen andre mene at det ikke er greit? 

Annonse

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Med tanke på veldig mye dine mine, og veldig vanskelig for barna hver jul så er det jo på sin plass å spørre om det er riktig å skryte av dette?

Ja, jeg svarer jo på det. Det er riktig å skryte av ting man er fornøyd med. 

Anonymkode: 2f7ca...602

Så lenge man klarer å holde hodet over vannet, har hus, klarer de daglige utgiftene  og er en harmonisk gjeng / familie , så ser jeg ingen feil med dette. Vi lever nå i 2021 og ikke 1950 med de holdningene som tilhører forrige århundre.

Skal ærlig innrømme at jeg selv tenkte slikt i mine yngre dager, og hvor eldre jeg har blitt, jo mer gir jeg blanke i hva andre mener og gjør med livene sine. Vi har bare fått utdelt ett liv og bør leve det livet en ønsker ❤️

Anonym bruker skrev (1 time siden):

https://www.klikk.no/foreldre/gravid/birgitta-har-tolv-barn-med-fem-ulike-fedre-7191428

Man kan skryte av hva man vil, men om andre blir imponert eller ikke er jo en annen sak. Jeg kjenner noen som har barn med 4 forskjellige, og selvom jeg ikke akkurat synes det er noe å skryte av og jeg vet at det har vært mange brudd og brutte relasjoner for barna så tenker jeg at det hjelper ingen at jeg går rundt og synser og er negativ. 

Anonymkode: ed9a0...45c

Annonse

Ser ikke at hun skryter noe sted, tvert i mot sier hun at hun ikke er perfekt og har gjort tusenvis av feil. Nå tror jeg jo at hun etter tre, fire barn ble en erfaren og god mor. De med flere barn blir jo gjerne bedre foreldre. 

Det er jo ikke noe mål i seg selv å få så mange barn med flere fedre da det helt klart kan bli mange ulike problemer i større grad enn med to barn og en far. Hun har jo tydeligvis klart det, og iom at det er en uvanlig ting å gjøre, så er det derfor det blir skrevet om. Og kanskje fordi mange klager over all jobb med to?  Uansett ikke noe skryt å spore. 

Folk får gjøre som de selv vil, men jeg tenker jo i mitt stille sinn at man ikke nødvendigvis MÅ få barn med alle man møter på sin vei. Utover det er det jo ikke mitt problem. 

Anonym bruker skrev (På 26.9.2022 den 11.15):

Herregud.

Jobb med holdningene dine. 

Anonymkode: 7e5e0...4bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...