Gå til innhold

Barnevennlig hotell i København

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hotell er hotell. Vi lå på Scandic Copenhagen. Fint hotell, super mtp avstand til alt. Tog, byen, tivoli. Eheste aberet var at sovesofaen var HELT FOR JÆVELIG. Så har du store barn. Litt tyngre, så sover de ikke godt. Vår på syv sov veldig godt, eldste på tolv klaget, og det skjønner jeg. 

Anonymkode: 2838d...975

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hotell er hotell. Vi lå på Scandic Copenhagen. Fint hotell, super mtp avstand til alt. Tog, byen, tivoli. Eheste aberet var at sovesofaen var HELT FOR JÆVELIG. Så har du store barn. Litt tyngre, så sover de ikke godt. Vår på syv sov veldig godt, eldste på tolv klaget, og det skjønner jeg. 

Takk for tips, da skal jeg sjekke hotellet. Er kun meg og et barn, så da er vi ikke avhengig av sovesofa.

Hi

Anonymkode: f49cd...02d

Cph hotell. Ligger sentralt rett ved tivoli. Og du får gratis tilgang til stor svømmehall og bowlinganlegg. Med barn synes jeg det er deilig å ta et kveldsbad nå man er sliten av å traske i byen hele dagen. Også god frokost og hyggelig personale. 

Hotell Tivoli har også en del tilpassinger for barn. Kanskje enda mer i sommerferien, har ikke vært der utenom. 

Anonymkode: c98d5...e8d

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Takk for tips, da skal jeg sjekke hotellet. Er kun meg og et barn, så da er vi ikke avhengig av sovesofa.

Hi

Anonymkode: f49cd...02d

Da er det supert. Veldig sentralt. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Vi testet cityhub i sommer, for de som pakker lett og hvor god seng, pris og mulighet for privatliv er viktig, var det helt genialt. Kommer ikke til å betale over det dobbelte for halvkjip seng igjen etter vi testet dette. Godt isolert og god luft, sov som en stein. 

Det var overraskende behagelig å sove i en liten hub. 

Anonymkode: 036ee...d2d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...