Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Og blir ikke dette dyrere enn det normalt ville blitt i butikken for antall middager? Anonymkode: e9539...6da
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Synes det er verd pengene. Det blir kanskje litt dyrere per måltid enn om du lager selv, men jeg sparer tid på innkjøp, slipper å måtte planlegge og lage handleliste til middag, får prøvd nye spennende retter og slipper rester av råvarer som ender opp med å kastes. Anonymkode: 7fa85...b03
Pobie Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Det er helt sikkert dyrere, men du får nye oppskrifter som du kan beholde og lage igjen hvis du vil, mindre sløsing med mat, mindre handling, og du får strukket deg litt (kanskje?) mtp nye teknikker. Personlig syntes jeg det ble for mye styr. Jeg liker ikke å stå i en time å skjære opp og styre, og det ble veldig mye oppvask av det pga mengden skåler og fat som måtte til. Jeg liker best oppskrifter hvor det er kun noen få minutters forberedelse så kan det stå og putre for seg selv. Og selv om det stod 30-35 minutter på oppskrifter gikk det alltid lenger tid, pga man må jo lese og finne utav ting mens man holder på. Det gikk gjerne 45 min til en time for oppskrifter som skulle ta 30 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå