Gå til innhold

Tips til dere som planlegger pakkekalender til ungdommen

Anbefalte innlegg

Nå er kalenderen i boks her i huset.

https://www.makeupmekka.com/no-no/salg/

Og jada, sikkert mange innvendinger mot pakkekalender, som hvert år. Men det er en tradisjon hos oss, og datteren min har samme kalender som da jeg var liten. 

Anonymkode: ff9d4...6ed

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Supert om du har ungdom som bryr seg om sminke. Min jente hadde lagt det i en skuff og aldri brukt det.

Anonymkode: 98e64...8d3

Ja, det er selvsagt for dem som liker sminke og hudpleie. Jeg har en i 9. klasse som har fått interesse for dette det siste året 😊

HI

Jeg elsker å lage pakkekalender, har laget de til gutten min fra han var 2 år, måtte ta meg sammen og ikke lage det året han var 1 🤣. Så jeg lager for at jeg selv synes det er koselig og tradisjon , nå er gutten min 6 år, de siste årene har han syntes at det er veldig stas med pakkekalender. 

Anonymkode: 5e0f7...bbd

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Er så glad for at sønnen min på 11 år bare ønsker seg Haribo julekalender :D

Anonymkode: d0ddb...d71

Ser den 😄♥️

Det er jo jeg som har lagt opp til at pakkekalender er hennes førjul. Hadde jeg ikke startet med det hadde hun heller ikke hatt det som sin tradisjon..

Jeg hadde det alltid selv, og jeg syns det er så koselig å se kalenderen mamma sydde til meg henge på veggen i adventstiden. 

HI

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg elsker å lage pakkekalender, har laget de til gutten min fra han var 2 år, måtte ta meg sammen og ikke lage det året han var 1 🤣. Så jeg lager for at jeg selv synes det er koselig og tradisjon , nå er gutten min 6 år, de siste årene har han syntes at det er veldig stas med pakkekalender. 

Anonymkode: 5e0f7...bbd

Jeg koser meg også veldig med det. Beste jeg vet er å pakke inn gaver og henge opp kalenderen kvelden før 1. desember, med julemusikk og litt gløgg ♥️

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...