Gå til innhold

Har du noe du gleder deg til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og eller ser frem til? 

Anonymkode: a01bc...ca4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja 🙂, bursdagen min neste uke 😊

Anonymkode: c52f2...adc

Skrevet (endret)

Ja. Hadde svinestek til middag i dag, og hadde kjøpt to stk på grunn av gjester. Så var det to som ikke kom, så det er mye igjen. Så jeg ser frem til stek med surkål på brødskiver til frokost i morgen, og det samme med saus og tyttebær til middag i morgen sammen med rosenkål og bakte poteter. 

Endret av NotNaomi
Skrevet

Hva med å starte med å fortelle litt selv i hovedinleggene dine, HI? 

Anonymkode: aba27...6ee

Skrevet

Masse! Gleder meg til å se gode kolleger i morgen, til å spise god middag med middagsbesøk i morgen, til reise til Canada for å besøke familie jeg ikke har sett på fem år, til å få det jeg har bestilt på nett, til frokost i morgen, til oppussingen er ferdig, til å sove +++. 

Jeg velger å finne glede i det meste. 

Anonymkode: a76c4...75c

Skrevet

Sånn i farten så kommer jeg på to ting jeg gleder meg veldig til. Jeg har bestillt billetter til julekonserten "vår jul" med kjæresten,så det gleder jeg meg veldig til. Kanskje vi slipper å sitte med munnbind i år :P Vi var ifjor også men da var det påbud om munnbind.

så gleder jeg veldig til julaften :D Jeg er en person som elsker jul å det er noe helt spesielt å feire julaften med MIN familie. Ifjor feiret jeg med kjæresten sin familie,det var absolutt veldig koselig men ser frem til å feire med min familie i år. Å da kommer selvsagt kjæresten min også :)

Anonymkode: 21eb2...fe8

Skrevet

Nei dessverre. Men jeg er deprimert og ser svart på det meste akkurat nå. Er takknemlig for å kjenne høstluften, da. Den liker jeg.

Anonymkode: 6dfcb...ae1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei dessverre. Men jeg er deprimert og ser svart på det meste akkurat nå. Er takknemlig for å kjenne høstluften, da. Den liker jeg.

Anonymkode: 6dfcb...ae1

Håper du får hjelp til å komme deg ut av depresjonen,var selv på samme plass for ett år siden så vet hvordan det er.

Anonymkode: 21eb2...fe8

Skrevet

Ja, vi skal til Spania i høstferien. Har også en konsert i oktober som jeg skal på med fem venninner. Og en jentekveld om et par uker med fire andre venninner. Samt tur til København med venninne og barn for å gå på julemarked i Tivoli. 

Anonymkode: 366ef...b03

Skrevet

Ja. Gleder meg til lærerstreiken er over og vi kan få en normal hverdag. Gleder meg til å spise ute med to kolleger onsdag. Gleder meg til jeg blir tante igjen i desember. Gleder meg til i morgen - da skal ingen barn på trening, det er ingen aktiviteter og ingen dugnad. Da skal jeg se nytt på nytt fra fredag, drikke te og strikke julegaver.

Anonymkode: a9be0...e99

Skrevet

Håper huset vårt snart blir solgt! Det er dyrt å sitte med to boenheter. Alt er liksom på vent, og mannen er på vei inn i en ny depresjon på grunn av det.

Samtidig gleder det meg at vårt adhd-barn ble friskere av å flytte. Det gjør jo at det hele er verdt det. Samtidig gnager redselen i meg, hva om vi må flytte tilbake? Der vi bor nå er nok lettere å selge…

Anonymkode: 9b0ac...d32

Skrevet

Gleder meg til å legge meg. Trøtt som ei strømpe men kan ikke legge meg før om en time. 

Anonymkode: c1e37...818

Skrevet

Har alltid noe jeg gleder meg til, og masse jeg gleder meg over.

Akkurat nå gleder jeg meg til oktober starter, til Halloween. Gleder meg til en tur med min mor, til julebord med jobben, til desember og hele julekosen.

Gleder meg over høstluft. At det blir stillere ute, over pledd, telys og gode filmer. Over gode kolleger, herlige venner og nydelige barn. 

Anonymkode: 3f8a9...3ab

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja 🙂, bursdagen min neste uke 😊

Anonymkode: c52f2...adc

Hva kommer det av at du gleder deg til bursdagen? Trodde omtrent ingen voksne brydde seg om sånn😅

Anonymkode: f81ed...40f

Skrevet

Gleder meg til å reise til sydligere strøk i morgen. Gleder meg til noe hver dag egentlig. Gleder meg til kaffen jeg skal drikke kl 9 med herlig melkeskum🥰

Anonymkode: d0c43...213

Skrevet

Jeg har alltid masse jeg gleder meg til. Alt fra at kaffen trakter ferdig, til møte med favorittkollega om ti minutter, til lunsj, til høstferien, til oppussing blir ferdig, til jul... Det er alltid noe.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hva kommer det av at du gleder deg til bursdagen? Trodde omtrent ingen voksne brydde seg om sånn😅

Anonymkode: f81ed...40f

ALLE bryr seg om bursdag så lenge de ikke er helt avstumpet.

Skrevet

Neste måltid, høst med mange planer, jul, London. 

Skrevet

Ukrainas seier over Russland, og det å få se Putin hengt på en lyktestolpe.

Anonymkode: d95c1...f36

Skrevet

Masse. Ene barnet vårt skal snart til syden med kjæresten og jeg gleder meg til det hun får oppleve..jeg gleder meg til å gå hjem fra jobb i dag for jeg har handlet nytt garn som jeg skal strikke en fin genser av. Gleder meg til yngste skal spile kamp denne uken, og gleder meg til neste fjelltur med hunden. Må ikke alltid være de største opplevelser for at man skal glede seg.

Hva gleder du deg til da HI?

Anonymkode: dcb3e...eb8

Skrevet

Til vinter og skisesong ⛷❄️🤩

Anonymkode: dad5e...bd8

Skrevet

Gleder meg til god middag i dag. Men i går hadde jeg en helt fantastisk dag, da var sønnen min og jeg i Oslo, og så Avatar på Kino, jeg elsker den filmen, og på kino er det en magisk opplevelse.

Så gleder jeg meg til et hobby arrangement i oktober. Og Kiel tur med min søster i november.

Anonymkode: 9259f...8e2

Skrevet

Straks Spaniatur med jobben, tur til Oslo med eldste, snart Halloween og jul, noen ekstra feriedager, serie i sofaen i kveld med ungene, å få høre hvordan pappa har hatt det i Alicante, å spise resten av ostepopen fra helgen. Masse- man finner det man leter etter :)

Skrevet

Ja! Skal på tur med en ny venninne om to uker! Har ikke hatt noen venninne på årevis, og det blir første gang jeg drar på en sånn tur. Kan nesten ikke vente, samtidig som jeg stadig bekymrer meg for at noe skal komme i veien. 😛

Anonymkode: 63548...fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...