Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Skal på hjerteutredning og lurer på hvilke klær man burde ha på?Det er UL og arbeids/trenings ekg….. Anonymkode: a8ead...d49
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Jeg hadde bare på meg en vanlig t-skjorte og joggebukse Anonymkode: fd9fc...526
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 Treningstøy? Anonymkode: db467...2c2
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Vanlig treningstøy. Må ta av på overkroppen på ultralyd. Anonymkode: 24786...d16
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 Så treningstøy er et must?😳nytter ikke med stretch-bukse?(jeg er så dårlig til å gå med treningsklær…) skal reise noen timer for å komme dit også så har lyst å kle meg litt ordentlig🤷🏼♀️ Anonymkode: a8ead...d49
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så treningstøy er et must?😳nytter ikke med stretch-bukse?(jeg er så dårlig til å gå med treningsklær…) skal reise noen timer for å komme dit også så har lyst å kle meg litt ordentlig🤷🏼♀️ Anonymkode: a8ead...d49 Nei, det er ikke et must i det hele tatt. Bare du har en bukse du kan sykle i, og en t-skjorte de kan feste utstyret under. Anonymkode: fd9fc...526
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Så treningstøy er et must?😳nytter ikke med stretch-bukse?(jeg er så dårlig til å gå med treningsklær…) skal reise noen timer for å komme dit også så har lyst å kle meg litt ordentlig🤷🏼♀️ Anonymkode: a8ead...d49 Stretch-bukse holder sikkert. Men kan du ikke bare ta en treningsbukse og en t-skjorte i vesken, i tilfelle du blir svett under testen, så bytter du rett før du skal inn til timen? Da føler du deg litt friskere når du skal reise hjem igjen også Forstår følelsen din av å ville kle deg litt ordentlig når du skal reise flere timer. Det bruker jeg også å gjøre. Men jeg har tatt med meg et par plagg i en veske eller liten sekk når jeg har skullet på ulike tester, også bytter jeg bare før test, og tilbake til reiseklær igjen etterpå (eller på flyplassen, om jeg ikke rekker på sykehuset før avreise til flyplass). Anonymkode: d94b3...441
Anonym bruker Skrevet 26. september 2022 #8 Skrevet 26. september 2022 Du tar jo bare med skift? Anonymkode: db467...2c2
Anonym bruker Skrevet 26. september 2022 #9 Skrevet 26. september 2022 Vanlige klær. Skifte til egnet tøy om du skal trene. Du blir jo svett og det er kaldt å gå hjem i svett tøy. Anonymkode: a1d2f...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå