Gå til innhold

Kan jeg steke vaflene dagen før?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

De var jo forsatt litt frossen når jeg sendte de med på skolen nå,men de tiner hvertfall frem lunsj. Er spent på resultatet 🙈

Anonymkode: d6e1a...08e

Jaja, du har gjort som du fikk beskjed om. Kanskje dette blir en lærepenge for læreren også. 

Anonymkode: 241eb...212

Fortsetter under...

Bergen_by skrev (13 timer siden):

Husker farmoren min pleide å steike vaflene mange timer før vi kom å satte de i kjøleskapet. Husker at det syns ikke vi var noe godt.

Ok, jeg synes kalde vafler er kjempegodt.

Anonymkode: 1088a...fdb

Jeg har spist vafler som har vært både en og to dager gamle, helt uten problem faktisk. Stek de dagen før, du. Det får da være måte på hvor bortskjemte vi skal være! De er ikke akkurat uspiselige 😅

Anonymkode: d7154...7a4

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har spist vafler som har vært både en og to dager gamle, helt uten problem faktisk. Stek de dagen før, du. Det får da være måte på hvor bortskjemte vi skal være! De er ikke akkurat uspiselige 😅

Anonymkode: d7154...7a4

Bortskjemt? De skal selges da.

Anonymkode: 06c7b...65b

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvem i all verden kom opp med den ideen? De mente ikke han skulle ha med vaffelrøre da? Vafler må være rykende ferske. 

Anonymkode: ca66a...494

Nei all maten skal være ferdiglaget,de fikk ikke tid på skolen til det.

Annonse

Jeg tror nok unger er hakket mindre kresne på sånt enn oss voksne altså.

Jeg synes alt fra vafler til boller, og ikke minst muffins, er best helt ferske, men ungene spiser med glede ting som ble laget i går.

Vafler fra i går i lunsjpausa er uansett luksus for barn som vanligvis lever av mattpakka, så det regner jeg med går helt fint.

Anonymkode: 88ecb...6c0

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ringte sønnen min nå å de hadde gått fint,ungene likte vaflene. Sønnen min syns også de var gode;men han liker vafler som kommer rett fra kjøleskapet også så hver sin smak

Så bra 😊

Anonymkode: 06c7b...65b

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror nok unger er hakket mindre kresne på sånt enn oss voksne altså.

Jeg synes alt fra vafler til boller, og ikke minst muffins, er best helt ferske, men ungene spiser med glede ting som ble laget i går.

Vafler fra i går i lunsjpausa er uansett luksus for barn som vanligvis lever av mattpakka, så det regner jeg med går helt fint.

Anonymkode: 88ecb...6c0

Ja så noen hadde muffins de skulle ta med;jeg syns ikke det er godt hvis det er laget dagen før. Mens sønnen min sluker det å syns de er like gode.

On 9/25/2022 at 8:25 PM, Anonym bruker said:

På tirsdag skal sønnen min ha med rundt 30 vafler på skolen som de skal selge for inntekt til redd barna. Men kan jeg lage de dagen før å oppbevare de i kjøleskapet? Frister lite å stå opp klokken 6 om morgenen for å steke så masse vafler før skolen. Å hva ville dere oppbevart vaflene til skolen? Barnet mitt må ta buss til skolen ettersom jeg ikke har bil,så tenker litt hva som er lurest å oppbevare det i.

de blir ikke gode i alle fall

Anonymkode: 5b78a...de7

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...