Gå til innhold

Kan jeg steke vaflene dagen før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Da hadde jeg glatt stekt vaflene dagen før. Et håpløst opplegg som ikke du har ansvar for skal bli bra. 

Anonymkode: 241eb...212

Ja det er jo håpløst opplegg,hadde håpet vi kunne selv velge hva vi skulle ta med,for hadde passet mye bedre med en kake jeg kunne laget kvelden før. Men er læreren som har bestemt hva hver elev skal ta med.

Anonymkode: d6e1a...08e

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vaffler skal være nystekte. Ferdig snakket! 

Anonymkode: 56d29...1f5

Nysteikte hadde de ikke blitt uansett for kafeen er ikke før til lunsj. Men jeg skal på jobb den dagen så har ingen mulighet til å levere senare heller.

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Da hadde jeg glatt stekt vaflene dagen før. Et håpløst opplegg som ikke du har ansvar for skal bli bra. 

Ja det er jo håpløst opplegg,hadde håpet vi kunne selv velge hva vi skulle ta med,for hadde passet mye bedre med en kake jeg kunne laget kvelden før. Men er læreren som har bestemt hva hver elev skal ta med.

Annonse

Kjæresten min som er kokk sier at han ville steiket vaflene idag,ta de i fryseren,også ta de opp fra fryseren imorgen kveld å la de tine i kjøleskapet til neste dag. Å sendt vaflene med på skolen i stor tuppeware matoppvaringboks.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men skal du ha 30 vaffelplater eller 30 vafler? For 30 vafler er nå bare 5-6 plater, avhengig av hvor mange hjerter du har på en plate.

Anonymkode: d5ff2...802

Når det kun er mitt barn som skal ha med vafler så må jeg nok ha mye mer enn 6 plater.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men skal du ha 30 vaffelplater eller 30 vafler? For 30 vafler er nå bare 5-6 plater, avhengig av hvor mange hjerter du har på en plate.

Anonymkode: d5ff2...802

1 vaffel er da 1 vaffelplate.

Anonymkode: 06c7b...65b

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Endte opp med å steike vaflene å fryse de ned. Så skal ta de opp ikveld å la det ligge i kjøleskapet til imorgen tidlig. Spent på resultatet.

Jeg synes vafler som har vært frosset er verre enn papp. Kanskje du er heldigere. 

Anonymkode: 1d069...72f

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes vafler som har vært frosset er verre enn papp. Kanskje du er heldigere. 

Anonymkode: 1d069...72f

Ikke vet jeg;har aldri prøvd noe sånt før. Her spiser vi kun nysteikte vafler. Men å stå opp 6 imorgen tidlig for å steike masse vafler før jobben imorgen var ikke ett alternativ.

Huff…. Vafler som er kalde og gamle er jo bare tragisk. De skal være nystekte! 
litt rart opplegg av lærer.

Men du sier at du ikke orker å stå opp kl 0600. Jeg står opp senest kl 0600 HVER eneste hverdag … uten å steke vafler.

Anonymkode: 00b3f...549

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Men du sier at du ikke orker å stå opp kl 0600. Jeg står opp senest kl 0600 HVER eneste hverdag … uten å steke vafler.

Å stå opp klokken 6 er ingen problen. Men å stå i en time å steike vafler tidlig om morgenen er ikke aktuelt nei. Dessuten skal de ikke spise vaflene før 11-11.30 så nysteikte blir de ikke uansett.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Medalje til deg!

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Selv om «lærer har bestemt», det er da fullt mulig om du hadde tatt en tlf til lærer og diskutert vafler vs noe mer egnet?

Hvorfor sa vanvittig tafattig?

Anonymkode: 1d37a...4ec

Er ikke tafatt,jeg er pliktoppfyllende som gjør det jeg får beskjed om. Men vafler syns jeg ikke var så gjennomtenkt av læreren. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kalde vafler er kjempegodt!

Anonymkode: 1088a...fdb

Husker farmoren min pleide å steike vaflene mange timer før vi kom å satte de i kjøleskapet. Husker at det syns ikke vi var noe godt.

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Er ikke tafatt,jeg er pliktoppfyllende som gjør det jeg får beskjed om. Men vafler syns jeg ikke var så gjennomtenkt av læreren. 

Du er absolutt pliktoppfyllende selv om du tar kontakt med lærer og foreslår noe annet

Anonymkode: 1d37a...4ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...