Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 På jakt, på jobbreise, med kompiser på tur. Jeg elsker å ha huset for meg selv. Jeg elsker å slippe å forholde meg til han, skoene overalt i gangen, vaske underbuksene hans, slippe å måtte opplyse hvor jeg går eller når jeg kommer tilbake. Guttene er mer harmoniske uten han og. Det er roligere og mer fredfullt. Vi krangler ikje, men alt er så mye mer zen uten han her. Jeg begynner å tro at jeg ikke trenger han mer og dermed er i ferd med å ikje elske han slik jeg burde og. Og det er greit. Jeg drømmer om å skilles, ha slike hverdager kvar dag. Er det grunn nok? Anonymkode: 078c9...007
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Du vil savne det å sovne ved siden av noen. Anonymkode: 191b7...4a1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du vil savne det å sovne ved siden av noen. Anonymkode: 191b7...4a1 Jeg tror ikke det. Jeg syns det er deilig å ha hele senga for meg selv. Slippe snorkingen og prompingen og gnålet om sex. Noe jeg syns er dritkjedelig forresten. Jokke inn og ut, ferdig. Så mye tid og energi jeg har lagt i for å bedre sexen, og så er det akkurat likt. Boring. Anonymkode: 078c9...007
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg tror ikke det. Jeg syns det er deilig å ha hele senga for meg selv. Slippe snorkingen og prompingen og gnålet om sex. Noe jeg syns er dritkjedelig forresten. Jokke inn og ut, ferdig. Så mye tid og energi jeg har lagt i for å bedre sexen, og så er det akkurat likt. Boring. Anonymkode: 078c9...007 Ikke akkurat sex jeg tenkte på. Men tro meg, sex med tilfeldige kan aldri måle seg med sex med noen som virkelig er tent på deg, som er tiltrukket av akkurat deg, som elsker å ha sex med akkurat deg. Som ser på deg med brennende begjær på en måte som bare en som er glad i akkurat deg kan. Anonymkode: 191b7...4a1
Gjest NotNaomi Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 Det er jo når han er borte at du føler det sånn, og om det var hverdagen så kan det hende at du hadde savnet det du er glad for å slippe nå. Bare en tanke. Når ting blir rutine og vanlige, så fortoner det seg annerledes. Du kan vel heller bare ha det bra på den måten når han er borte da. Du trenger ikke å flytte fra han.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ikke akkurat sex jeg tenkte på. Men tro meg, sex med tilfeldige kan aldri måle seg med sex med noen som virkelig er tent på deg, som er tiltrukket av akkurat deg, som elsker å ha sex med akkurat deg. Som ser på deg med brennende begjær på en måte som bare en som er glad i akkurat deg kan. Anonymkode: 191b7...4a1 Hva er dette for noe romantisk vissvass? Selvfølgelig kan sex med en tilfeldig være like godt eller bedre enn sex med en partner man har hatt lenge. En tilfeldig er jo også tent på og tiltrukket av akkurat den de har sex med - i den grad det er så veldig avgjørende for hvordan sexen blir. Hi sier jo at sex med mannen er kjedelig, likevel skal du fortelle henne at sex med mannen er bedre enn sex med en tilfeldig partner…? Anonymkode: 2f361...d91
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hva er dette for noe romantisk vissvass? Selvfølgelig kan sex med en tilfeldig være like godt eller bedre enn sex med en partner man har hatt lenge. En tilfeldig er jo også tent på og tiltrukket av akkurat den de har sex med - i den grad det er så veldig avgjørende for hvordan sexen blir. Hi sier jo at sex med mannen er kjedelig, likevel skal du fortelle henne at sex med mannen er bedre enn sex med en tilfeldig partner…? Anonymkode: 2f361...d91 Nei, en som har sex med en tilfeldig har sex med deg fordi du tilfeldigvis er der for kvelden. Ut på dagen etterpå kler han på seg for å finne ei ny å pule kvelden etterpå. Det er ikke samme sak, nei. Hvor nevnte jeg mannen hennes? Anonymkode: 191b7...4a1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei, en som har sex med en tilfeldig har sex med deg fordi du tilfeldigvis er der for kvelden. Ut på dagen etterpå kler han på seg for å finne ei ny å pule kvelden etterpå. Det er ikke samme sak, nei. Hvor nevnte jeg mannen hennes? Anonymkode: 191b7...4a1 Det fleste som har sex sammen, tilfeldig eller forpliktende, har det jo fordi de er tiltrukket av hverandre. De færreste har sex med noen de ikke er tiltrukket av. Og hele poenget med tilfeldig sex er jo at den ikke er forpliktende. Hva har det å si for hvor bra sexen er at begge er innforstått med at dette er en engangshendelse? Er du avhengig av at mannen du har sex med forplikter seg til deg for at sexen skal være bra? Anonymkode: 2f361...d91
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #9 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): På jakt, på jobbreise, med kompiser på tur. Jeg elsker å ha huset for meg selv. Jeg elsker å slippe å forholde meg til han, skoene overalt i gangen, vaske underbuksene hans, slippe å måtte opplyse hvor jeg går eller når jeg kommer tilbake. Guttene er mer harmoniske uten han og. Det er roligere og mer fredfullt. Vi krangler ikje, men alt er så mye mer zen uten han her. Jeg begynner å tro at jeg ikke trenger han mer og dermed er i ferd med å ikje elske han slik jeg burde og. Og det er greit. Jeg drømmer om å skilles, ha slike hverdager kvar dag. Er det grunn nok? Anonymkode: 078c9...007 Dagene blir ikke sånn hver dag for hvis dere skilles kommer dere trolig til å dele på å ha barna og må kanskje også flytte pga økonomi? Og hva med både gleder og bekymringer man deler? Anonymkode: 996bb...3f1
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #10 Skrevet 25. september 2022 Kanskje dette er et sunt tegn på at forholdet deres er over ? mye bedre å innse det/ føle det selv som du gjør nå, i stedenfor å bruke «opp» livet på å krangle, irritere seg over flere ting OG som noen andre gjør - er utro. jeg syns du virker fornuftig. det er bare DU som vet når DU har det best. Det er en tid for alt 🧡 Anonymkode: 5699b...9cc
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #11 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Kanskje dette er et sunt tegn på at forholdet deres er over ? mye bedre å innse det/ føle det selv som du gjør nå, i stedenfor å bruke «opp» livet på å krangle, irritere seg over flere ting OG som noen andre gjør - er utro. jeg syns du virker fornuftig. det er bare DU som vet når DU har det best. Det er en tid for alt 🧡 Anonymkode: 5699b...9cc Ev kan man jo tenke på hva som er best for barna. Anonymkode: 4db18...967
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #12 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kanskje dette er et sunt tegn på at forholdet deres er over ? mye bedre å innse det/ føle det selv som du gjør nå, i stedenfor å bruke «opp» livet på å krangle, irritere seg over flere ting OG som noen andre gjør - er utro. jeg syns du virker fornuftig. det er bare DU som vet når DU har det best. Det er en tid for alt 🧡 Anonymkode: 5699b...9cc Der kom svaret jeg var ute etter. Det er dette jeg tror og, men jeg er redd for å ta steget. Dette er ikke noe jeg plutselig kom på i stad, jeg har følt det sånn i mange år. Anonymkode: 078c9...007
Luksusdyret Skrevet 25. september 2022 #13 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva er dette for noe romantisk vissvass? Selvfølgelig kan sex med en tilfeldig være like godt eller bedre enn sex med en partner man har hatt lenge. En tilfeldig er jo også tent på og tiltrukket av akkurat den de har sex med - i den grad det er så veldig avgjørende for hvordan sexen blir. Hi sier jo at sex med mannen er kjedelig, likevel skal du fortelle henne at sex med mannen er bedre enn sex med en tilfeldig partner…? Anonymkode: 2f361...d91 Det er ikke det hun sier. Hun sier at sex som fungerer er bedre med en langvarig partner som kjenner en inn og ut og er tent på tross av alle feil og mangler, enn med en tilfeldig person som verken kjenner kroppen din eller deg.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #14 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Der kom svaret jeg var ute etter. Det er dette jeg tror og, men jeg er redd for å ta steget. Dette er ikke noe jeg plutselig kom på i stad, jeg har følt det sånn i mange år. Anonymkode: 078c9...007 Hvis mannen går med på det, så hadde jeg foreslått å ta ut separasjon. Da har dere ett år på å bestemme om dere skal gjøre det endelig ved skilsmisse eller finne tilbake til hverandre. Da vil du se om et liv uten mannen er noe som bedrer din tilværelse, eller om savnet etter å ha ham der blir for stort. Anonymkode: 6cb33...be7
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #15 Skrevet 25. september 2022 Luksusdyret skrev (22 minutter siden): Det er ikke det hun sier. Hun sier at sex som fungerer er bedre med en langvarig partner som kjenner en inn og ut og er tent på tross av alle feil og mangler, enn med en tilfeldig person som verken kjenner kroppen din eller deg. Det var strengt tatt ikke det hun skrev. Anonymkode: 2f361...d91
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #16 Skrevet 25. september 2022 Jeg føler det egentlig på samme måte, men vi har det jo greit sammen, ingen krangling eller noe. Dessuten har jeg ikke råd til noe hus alene, ikke i ungenes skolekrets ihvertfall så her er det bare å holde ut og kjede seg til barna flytter ihvertfall. Anonymkode: df45b...e1a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #17 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Jeg føler det egentlig på samme måte, men vi har det jo greit sammen, ingen krangling eller noe. Dessuten har jeg ikke råd til noe hus alene, ikke i ungenes skolekrets ihvertfall så her er det bare å holde ut og kjede seg til barna flytter ihvertfall. Anonymkode: df45b...e1a Hvordan er sexen? Jeg er lei. Jeg nyter det ikke et sekund. Anonymkode: 078c9...007
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #18 Skrevet 25. september 2022 For meg høres det ut som om du kanskje får det bedre alene. Når mannen min er bortreist synes jeg det er deilig i noen dager, men så begynner jeg å savne ham, spesielt om kvelden. Når han kommer hjem blir vi nesten som nyforelsket, og sexen er helt sinnsyk. Så altså helt ulikt slik du har det. Hvis du aldri savner ham, ikke synes det er godt å få ham hjem igjen, slik jeg gjør med min mann, og ellers ikke ser noe positivt med ham, så er det jo kanskje allerede over? Anonymkode: 30b6a...a5f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #19 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): For meg høres det ut som om du kanskje får det bedre alene. Når mannen min er bortreist synes jeg det er deilig i noen dager, men så begynner jeg å savne ham, spesielt om kvelden. Når han kommer hjem blir vi nesten som nyforelsket, og sexen er helt sinnsyk. Så altså helt ulikt slik du har det. Hvis du aldri savner ham, ikke synes det er godt å få ham hjem igjen, slik jeg gjør med min mann, og ellers ikke ser noe positivt med ham, så er det jo kanskje allerede over? Anonymkode: 30b6a...a5f Det er akkurat det jeg lurer på ja, om jeg vil trives bedre alene. Jeg tror det. Anonymkode: 078c9...007
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #20 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hva er dette for noe romantisk vissvass? Selvfølgelig kan sex med en tilfeldig være like godt eller bedre enn sex med en partner man har hatt lenge. En tilfeldig er jo også tent på og tiltrukket av akkurat den de har sex med - i den grad det er så veldig avgjørende for hvordan sexen blir. Hi sier jo at sex med mannen er kjedelig, likevel skal du fortelle henne at sex med mannen er bedre enn sex med en tilfeldig partner…? Anonymkode: 2f361...d91 😂😂😂 Anonymkode: 2ae01...e7a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #21 Skrevet 25. september 2022 7 hours ago, Anonym bruker said: På jakt, på jobbreise, med kompiser på tur. Jeg elsker å ha huset for meg selv. Jeg elsker å slippe å forholde meg til han, skoene overalt i gangen, vaske underbuksene hans, slippe å måtte opplyse hvor jeg går eller når jeg kommer tilbake. Guttene er mer harmoniske uten han og. Det er roligere og mer fredfullt. Vi krangler ikje, men alt er så mye mer zen uten han her. Jeg begynner å tro at jeg ikke trenger han mer og dermed er i ferd med å ikje elske han slik jeg burde og. Og det er greit. Jeg drømmer om å skilles, ha slike hverdager kvar dag. Er det grunn nok? Anonymkode: 078c9...007 skill deg for mannens skyld Anonymkode: ef46f...16f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #22 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): skill deg for mannens skyld Anonymkode: ef46f...16f Ikje for mi skuld? Anonymkode: 078c9...007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå