Anonne Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Vært på hotell Skien og et hotell som de serverer frokost og midda|kveldsmat
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Hotell der pendlere bor. Anonymkode: dd374...12d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Veldig mange clarion hoteller har det. Sjekk på nettsiden til clarion hoteller i Oslo Anonymkode: f41cf...4a5
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 Clarion. Vi skal til Oslo om 2 uker, og da bor vi på Gabelshus, der er både frokost, kveldsmat og «fika» inkludert.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (2 minutter siden): Clarion. Vi skal til Oslo om 2 uker, og da bor vi på Gabelshus, der er både frokost, kveldsmat og «fika» inkludert. Jeg elsker Gabelshus. Stille gate, gratis parkering i bakgården, veldig hyggelige ansatte, flotte rom, under 5 min å gå til trikken, 15-20 min å gå til Nasjonalteateret. Dog, aldri prøvd kveldsmaten, men frokosten er veldig god Anonymkode: f41cf...4a5
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg elsker Gabelshus. Stille gate, gratis parkering i bakgården, veldig hyggelige ansatte, flotte rom, under 5 min å gå til trikken, 15-20 min å gå til Nasjonalteateret. Dog, aldri prøvd kveldsmaten, men frokosten er veldig god Anonymkode: f41cf...4a5 Så bra, vi gleder oss 😊
Musemor med tre søte små Skrevet 24. september 2022 #8 Skrevet 24. september 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (Akkurat nå): Så bra, vi gleder oss 😊 Nå vet jeg ikke helt hvorfor jeg ble anonym på forrige innlegg, det var ikke meningen. Må jeg spørre om en ting? Med, eller uten barn? Som par er det ikke noe problem, men som familie kan det være det, enkelte av badene ha slike delvis gjennomsiktige vegger mellom badet og rommet
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. september 2022 #9 Skrevet 24. september 2022 Musemor med tre søte små skrev (Akkurat nå): Nå vet jeg ikke helt hvorfor jeg ble anonym på forrige innlegg, det var ikke meningen. Må jeg spørre om en ting? Med, eller uten barn? Som par er det ikke noe problem, men som familie kan det være det, enkelte av badene ha slike delvis gjennomsiktige vegger mellom badet og rommet Med barn, det vil si, eldste og jeg skal en tur. Vi overlever nok gjennomsiktige vegger på badet enn så lenge- men tipper det endrer seg om et par år 🙈😅
Musemor med tre søte små Skrevet 24. september 2022 #10 Skrevet 24. september 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (Akkurat nå): Med barn, det vil si, eldste og jeg skal en tur. Vi overlever nok gjennomsiktige vegger på badet enn så lenge- men tipper det endrer seg om et par år 🙈😅 Ikke helt gjennomsiktige, men man ser liksom skyggen av den som er på badet. Har ikke plaget oss siden vi bare har vet der som par (og kommer stadig tilbake).
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #11 Skrevet 24. september 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (19 minutter siden): Så bra, vi gleder oss 😊 De pusser opp noe på fasaden, så det kan nok være litt støy Anonymkode: 5e152...0e4
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. september 2022 #12 Skrevet 24. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): De pusser opp noe på fasaden, så det kan nok være litt støy Anonymkode: 5e152...0e4 Takk for tips, da skal jeg ta med ørepropper. 😅Regner med de stopper på kveldene, vi skal uansett ikke være spesielt mye på hotellet 😉
Blop Skrevet 24. september 2022 #13 Skrevet 24. september 2022 Det frister med en slik tur merker jeg. Clarion og Gabelshus er notert 😊
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #14 Skrevet 25. september 2022 https://www.nordicchoicehotels.no/hotell/clarion/kampanjer-og-tilbud/kveldsmat/ Anonymkode: 43454...03b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå