Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Hva hadde du gjort alene i tre dager i London? Jeg har vært der flere ganger, så de typiske turiststedene utgår. Anonymkode: 6c65d...75f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Sittet på hotellrommet og spist snop... Hadde aldri verden beveget meg rundt alene i en fremmed by i utlandet. Jeg er nok mer enn normalt pysete på sånt. Hadde jo aldri reist alene, og hadde det vært noe jobbgreier hadde jeg vært sammen med kollegaer når jeg måtte det, og på hotellrommet eller i nærmeste nabolag rundt hotellet ellers Anonymkode: 9c8aa...ae3
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Sittet på hotellrommet og spist snop... Hadde aldri verden beveget meg rundt alene i en fremmed by i utlandet. Jeg er nok mer enn normalt pysete på sånt. Hadde jo aldri reist alene, og hadde det vært noe jobbgreier hadde jeg vært sammen med kollegaer når jeg måtte det, og på hotellrommet eller i nærmeste nabolag rundt hotellet ellers Anonymkode: 9c8aa...ae3 Men kjære deg. Jeg er jo ute etter tips🙈men hyggelig at du deler, for all del 😅 hi Anonymkode: 6c65d...75f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 Har aldri vært der selv, men hørte en som anbefalt et museum det, big ben og et hjul som går rundt (he he, husker ikke navnet 🤣) og madam tusan. Anonymkode: 36b54...4ac
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 Show! Musikal, stand-up etc. Sist jeg var der så jeg et drag-show som var kjempegøy og stand up eller improv på the comedy store pleier å være bra 👌 hvis ikke du allerede har vært der er Richmond Park å anbefale, du pleier å kunne se rådyr. Anonymkode: 907e7...4ba
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 Jeg hadde elsket å være alene i London! Jeg hadde passet på å reise når det var satt opp en fin ballettforestilling jeg vil se. Hvis jeg også hadde fått med meg en fotballkamp i PL hadde det vært fantastisk. Ellers liker jeg å bare rusle rundt i London. Min absolutte favorittby! Anonymkode: 4599c...ccd
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 Jeg ville bestilt billett på stand up, og noe show. Pluss spist på en fin restaurant. Rusla rundt på dagtid, besøkt et museum. Og loppemarked Anonymkode: f9412...df4
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #8 Skrevet 24. september 2022 Hvis du har tid ville jeg tatt turen til Greenwich, spesielt i helger har de et veldig fint matmarked. Ellers ville jeg som andre sier dratt på show av noe slag. Shoppet litt (om det var i budsjettet). Kanskje prøvd å vandre litt vekk fra hovedgatene for å se om jeg fant noen lokale perler (pub, cafe, små butikker etc). Ville også spandert på meg en spatime. Negler, massasje, kanskje til og med sett om noen hadde ledig tid til en blow out og styling av håret. God tur! Anonymkode: f2843...e1a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #9 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Sittet på hotellrommet og spist snop... Hadde aldri verden beveget meg rundt alene i en fremmed by i utlandet. Jeg er nok mer enn normalt pysete på sånt. Hadde jo aldri reist alene, og hadde det vært noe jobbgreier hadde jeg vært sammen med kollegaer når jeg måtte det, og på hotellrommet eller i nærmeste nabolag rundt hotellet ellers Anonymkode: 9c8aa...ae3 Seriøst? Det må være vanskelig å ha det sånn. Anonymkode: 5222b...b4b
sug lut Skrevet 25. september 2022 #10 Skrevet 25. september 2022 Nå hadde jeg valgt hvilken som helst annen storby, men ok. Tate Modern eller Tate Britain fordi de alltid endrer seg med skiftende utstillinger. Tror det er en Cezanne i Tate Modern i høst. Kew Gardens - fordi det er vakkert uansett tid på året. Kensington Roof Gardens (men jeg er ikke sikker på om de er åpne lenger, det var noe tull der - men verd å sjekke) Lunch på The Churchill Arms i Kensington. https://www.churchillarmskensington.co.uk/ Hogarth House - William Hogarths hus er veldig interessant https://hogarthshouse.org/
Ekspatt Skrevet 25. september 2022 #11 Skrevet 25. september 2022 Konserter! Ville dratt på masse konserter. Jeg pleier å gjøre det når jeg drar til storbyer alene eller i selskap.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #12 Skrevet 25. september 2022 Alene ville jeg definitivt fokusert på shopping og muligens ett show. En tur innom Selfridges hvor jeg benyttet meg grovt av en jeanius, undertøy fra en av butikkene der som tar mål av deg først. Afternoon Tea med champagne ved Sketch. Dyr tur muligens 😅 Anonymkode: 2ebdb...cb0
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #13 Skrevet 25. september 2022 Hadde nok brukt litt av første dag i vante strøk. Kanskje fått til en sen lunsj på en elvebåt i paddington. Eller lunsj i Hyde park Fått med meg et show en kveld, kanskje noe stand-up. Innom noen av favorittbutikkene mine. Elsker jul så en tur innom 4 etasje på liberty house hadde det nok blitt også. Anonymkode: 00a3b...67d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #14 Skrevet 25. september 2022 4 hours ago, sug lut said: Nå hadde jeg valgt hvilken som helst annen storby, men ok. Tate Modern eller Tate Britain fordi de alltid endrer seg med skiftende utstillinger. Tror det er en Cezanne i Tate Modern i høst. Kew Gardens - fordi det er vakkert uansett tid på året. Kensington Roof Gardens (men jeg er ikke sikker på om de er åpne lenger, det var noe tull der - men verd å sjekke) Lunch på The Churchill Arms i Kensington. https://www.churchillarmskensington.co.uk/ Hogarth House - William Hogarths hus er veldig interessant https://hogarthshouse.org/ Tate Modern er best med selskap. Mulig jeg er ukulturert, men mye av det som stilles ut der må man ha noen å le av det sammen med 🙈 Anonymkode: 907e7...4ba
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #15 Skrevet 25. september 2022 Shopping, gallerier, kafeer. London Walks. Guidede turer med tema. Blir aldri lei av British Museum og Natural History Museum, men ville gjort en innsats for å finne mindre, mer ukjente museum. Foredrag https://lectures.london/ Dagsturer/utflukt med guide. Skikkelig turist, men kan være utrolig artig hvis man er heldig med folka og omfavner opplevelsen! Anonymkode: d2e4f...2ba
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #16 Skrevet 25. september 2022 Shopping, musicals, og bare rusle rundt. Elsker London!! ❤️ Anonymkode: c38de...23f
the amazing spidermamma Skrevet 25. september 2022 #17 Skrevet 25. september 2022 Jeg ville gått og gått og gått. Sett på folk. Gå fra Camden langs Regent's canal eller i Hyde Park f.eks. Sjekk Timeout for å se om det skjer noe gøy, gå på marked. Spis deilig indisk mat
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #18 Skrevet 25. september 2022 Husker jeg var med på Soho pub-walk - guidet tur mellom puber med stopp ved interessante plasser (fikk se leiligheten til Karl Marx bla). Ellers elsker jeg å tusle rundt i Notting Hill. Var også positivt overrasket over Tower of London, men det vel en typisk turistplass… likte også å gå i området der Beatles hadde studio, husker ikke hva det heter😅 Syns generelt det er koselig å bare tusle gatelangs og ta en kaffe på en kafe, innom parker og se på folkelivet. Camden markert er det også mange som liker! Har også lyst å gå en tur for å se på Banksey-verk en gang, eller se Banksey tunnel. Tror også det arrangeres organisere sykkelturer der du får se mye av London på en tur. Elsker London! 😊 Anonymkode: 4a878...deb
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #19 Skrevet 25. september 2022 17 hours ago, Anonym bruker said: Hva hadde du gjort alene i tre dager i London? Jeg har vært der flere ganger, så de typiske turiststedene utgår. Anonymkode: 6c65d...75f shoppet, spist og fått meg sex Anonymkode: 7f64c...232
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #20 Skrevet 25. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): shoppet, spist og fått meg sex Anonymkode: 7f64c...232 Av alt jeg IKKE skal er det å ta med meg/bli med en fremmed i London for sex noe som står øverst på listen 😅 Anonymkode: 6c65d...75f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #21 Skrevet 25. september 2022 Mange gode tips, jeg gleder meg helt vilt. Må bare finne et ok og sentralt hotel så blir det byweekend alene for første gang. hi Anonymkode: 6c65d...75f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #22 Skrevet 25. september 2022 Hva liker du eller er interessert i? Ta utgangspunkt i interessene dine, så finner du helt sikkert noe du kun får sett eller gjort i London. Etter å ha sett på dronning Elizabeths begravelse og ruten der prosesjonene gikk, fikk jeg lyst å bruke tid på Londons krigshistorie neste gang jeg er der. Har vært i London ørten ganger, men aldri dukket ned i det temaet. Gå på teater. Bestill bord til alle middagene. Da slipper du å ende opp sulten på det første og beste. Camden til Primrose Hill langs Regent's Canal er hyggelig. Gå opp på toppen av høyden i parken og kikk på utsikten. Hvis det er et klesmerke eller et eller annet du ikke får tak i hjemme, er det gøy å benytte anledningen til å oppsøke det. Anonymkode: e9396...686
prekæs Skrevet 25. september 2022 #24 Skrevet 25. september 2022 Jeg ville gått. Ville sett hagene og parkene, tuslet rundt og gjort ting på måfå. Raidet bruktbutikker og fått med meg Portobello Road på lørdager (brukt og antikkmarked. Skulle jammen fått med meg Tower og. London er enkel og oppfattes som trygg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå