Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 For ca 3 mnd siden døde en av foreldrene mine. Det går greit. Det må det jo, men savnet er der hele tiden. Andre er gått videre og dette blir ikke tenkt på av andre. Mens vi nærmeste har det verste nå på en måte. Hverdagen uten. Må bare få det ut. Andrea tanker her? Anonymkode: 4d0eb...58a
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 Det er helt normalt det, at savnet kommer etterhvert, når hverdagen går videre uten personen som har gått bort. Det vil gå litt i bølger, og du vil kjenne litt ekstra på det når det skjer ting, du kommer over ting osv som du ville delt med den som ikke er der mer. Første julen, første bursdagen osv vil være tung. Du er ikke alene om å føle som du gjør, det er en helt naturlig prosess som de fleste vil kjenne på. Men som du sier, dagene går, og man opplever etterhvert at selv om man savner vil de gode minnene være sterkere enn det smertefulle savnet. Anonymkode: e49bc...d5b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 Sorg og savn er svært individuelt, og jeg synes det du sier høres helt normalt ut. Etter hvert vil både sorg og savn blekner, og merkes mindre, men det er ingen fasit på hvor lang tid det tar. Medfølelse! Anonymkode: 8ee95...c08
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 Det er helt normalt. ❤️ Mistet mamma for 2,5 år siden savnet er enormt men ikke så smertefullt nå. Anonymkode: 6faa0...671
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 Tusen takk dere ❤️ Livetsgang dessverre! Anonymkode: 4d0eb...58a
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. september 2022 #8 Skrevet 24. september 2022 Kondolerer ❤️ Nærmer seg 5 år siden jeg mistet min, jeg savner henne fremdeles. Tror nok aldri det blir helt borte, men heldigvis evner jeg å glede meg over de gode minnene. Håper du også kan finne glede i det ❤️
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #9 Skrevet 25. september 2022 Kondolerer. Jeg synes det er den vanskelige delen når en mister noen, verden forsetter som før som om ingenting. På godt og vondt da, men det blir ett vakuum mellom en selv og verden. Anonymkode: 0be1f...b4b
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #10 Skrevet 25. september 2022 Tusen takk ❤️ Godt med forståelse og omtanke. Anonymkode: 4d0eb...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå