Gå til innhold

Reiser dere på weekendturer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte? Og hvor var dere siste? Og hvem med? 

Anonymkode: 556e5...e9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i Oslo med søsteren min forrige gang, vi to prøver å få til en helg i året.

Jeg og mannen dro på minst en weekendtur i året før vi fikk barn, siste vi var på var til Roma. Men da vi fikk barn kokte den tradisjonen vekk siden vi ikke har noen til å være barnevakt. Vi betaler barnevakt av og til, men det blir til viktigere ting som når kveldsjobb og foreldremøte må prioriteres samme kveld, når noen gifter seg e.l. Vi betaler ikke barnevakt for å reise på weekendtur.

Vi hadde forresten en weekendtur i våres da, til Liseberg, men det var med barna, altså to voksne og to barn.

Anonymkode: a2532...2b1

Skrevet

Ja, ofte! Men spørs hva du legger i det. Vi er stadig vekk i både Trondheim, Bergen, Tromsø og Oslo. Dette for å besøke venner og familie. Innimellom bor vi på hotell for å ta det som en miniferie. Siste halvåret har vi vært på reise hver mnd. Har baby på 5 mnd som alltid er med.

Har ikke vårt på noen utenlandsturer, Edna 😅

Anonymkode: 4f264...efa

Skrevet

Så sjelden som mulig! Og i alle fall ikke lenger enn til hytta. Så fantastisk godt å få være hjemme i ro og fred, og få hvile ut etter en hard arbeidsuke. Sist vi var borte en helg, sammen, dro vi på tvers av landet. Mye kjøring for middag og kaffe. God mat og gode kaker, men likevel. Var slitne da vi kom hjem søndag kveld. 

Anonymkode: dfce1...951

Skrevet

Nå er det lenge siden. Sist var til Oslo med de to eldste barna i 2019, tror jeg.

Håper å få en tur til London før jul, jeg har en bursdagsgave å bruke. 

Anonymkode: f6070...453

Skrevet

Jeg drar på hytta eller på fottur i marka, med overnatting, nå og da. 

Anonymkode: 270a3...85a

Skrevet

Nei, drar ikke på helgeturer. Sist gang var i 2017 i forbindelse med bursdagen min, og vi hadde med oss ettåringen vår. Har ikke noen som kan passe barn, og med tre barn blir det mye styr og dyrt og ikke verdt det kun for en helg. 

Skrevet

Forrige helg var jeg på Rena. Var der for å få en presentasjon,et møte i fire timer,  men spiste lang lunsj ute med samarbeidspartnere. Gikk noen turer, og ellers bare tok det easy. 

Ellers har det blitt få turer i høst. Skal til Gøteborg snart da, og jeg drar gjerne dit eller til Stockholm på weekendturer. 

Skrevet

Har mann som reiser en del i jobb, så det hender vi tar med barna på en oslotur el.l. og bruker poengene som mannen har samlet opp. 
De fleste helger tilbringer vi hjemme eller på hytta. 
Sjeldent vi er på overnattingstur uten barna, flere år mellom hver gang. Men savner det egentlig ikke. 

Vi er flinke til å gå ut og spise bare vi to, så vi får kjærestetiden vi trenger. 

Anonymkode: 34f04...f42

Skrevet

Prøver å få til en tur med noen venninner en gang i året, hender jeg også har tatt en tur med ungene mens mannen er hjemme og passe bikkja 😅

Drar til Spania med jobben om en ukes tid også, det blir bra 😎

Skrevet

Tja. Hva definerer weekendtur? Vi reiser «ofte» vekk i helgene….kanskje 8-10 ganger i året. Vi heier på et fotballag og når de har bortekamp reiser vi der kampen er. Er vekke hele helgen, kanskje fredag eller mandag og om kampen er tidig lørdag eller sent søndag. Bor på hotell, går ut å spiser osv. Vi syns det er veldig kjekt 🙂

Anonymkode: a9f02...7a1

Skrevet

I Telemark med barna sist. Var vel i mai eller noe. Måner hytte eller campingvogn der gratis

Anonymkode: ad81d...965

Skrevet

Pleier ikke å reise på helgeturer til vanlig nei. Sist gang var i sommer, telttur en helg med barna og en venninne med barn. Siste gangen før det var med mannen for 10 år siden, før vi fikk barn. 😛

Anonymkode: 7dab2...2a9

Skrevet

Var i London i vår og skal til Paris i desember 

Anonymkode: 97ab9...a5c

Skrevet

Ja! Ble dempet under korona, men har vært i de fleste europeiske hovedstedene og byer rundt, ja.

Og nei, jeg flyr slettes ikke alltid. Tatt mye tog og en del buss.

Skrevet

Prøver å få til en i året med ei venninne eller mamma. Sist var i 2019, da ble det to turer til London.  Hadde håpet på en oslotur i år, men ser dårlig ut da jeg ikke har igjen feriedager😅

Jeg og mannen har vært på 2 turer siden vi fikk barn(9år siden) til langhelg i Berlin og bryllupsreise. Men kan reise på hytta til mamma og pappa så ofte vi vil. Sjelden barnevakt her

Anonymkode: ee432...c7c

Skrevet

Tidligere reiste jeg en del, men nå setter jeg mer pris på ro og fred. 

Anonymkode: 32458...305

Skrevet

Prøver å få til noen turer i året og snart blir det Gøteborgstur med MammaMia show på Rondo Liseberg ❤️ Det gledes til den helgen der.

Skrevet

Så sjelden som mulig. Trenger å slappe av i helgene. I feriene reiser vi en god del. 

Anonymkode: 86329...f66

Skrevet

Nei, omtrent aldri. Når helgen omsider kommer har jeg bare lyst til å slappe av hjemme. 

Anonymkode: fbc85...db8

Skrevet
19 hours ago, Anonym bruker said:

Hvor ofte? Og hvor var dere siste? Og hvem med? 

Anonymkode: 556e5...e9d

6 ganger i året ca :) med venner , kjæreste eller familie

Anonymkode: 98759...437

Skrevet

Sjelden. Det blir kanskje et par ganger i året og sjelden lengre enn Oslo. Når fredagen kommer er det usigelig deilig å ramle ned i sofaen og ikke skulle noe. 

Skrevet

Jeg reiser på en del turer med venninner. Både langhelg og en uke her eller der. 

Anonymkode: 750cd...343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...