Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #1 Skrevet 24. september 2022 Tulleringte eksen og fra et firma han har ønsket jobb i, han gikk fem på, møtte opp på intervju og skjønte han var blitt lurt. Nå er han knust. Hvordan bli tilgitt for dette? Bakgrunn : utroskap. Anonymkode: 06e2d...fba
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #2 Skrevet 24. september 2022 Hvorfor trenger du å bli tilgitt? Stå for at du oppførte deg som en idiot. Anonymkode: e6f3d...533
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Hvorfor skal du bli tilgitt, hvorfor skal du ha noe med han å gjøre i det hele tatt? Det var idiotisk av deg å synke så lavt, men gjort er gjort og du får ikke gjort det ugjort. "Jeg beklager at jeg sank så lavt, jeg var forbannet og handlet i affeksjon. Det var dumt av meg, men jeg får ikke gjort det ugjort" Anonymkode: 3e55e...d5c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 Oi, litt spesiell oppførsel 😬 Anonymkode: 6810c...328
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 Hvorfor be om unnskyld? Han var utro. Han fortjente det. Håper han ble skikkelig knust. Anonymkode: eaef4...611
Gjest NotNaomi Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 Bevisstløs type da, som ikke kjente igjen stemmen din. Samtalen varte vel litt også.. Dessuten møtte han ikke opp på intervju. Han møtte opp til ett som ikke fant sted. Hvis alt dette hadde vært tilfelle, så ser jeg ikke at noen fikk særlig men av dette.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 Jeg tenker du bør starte ved å ta ansvar for egen oppførsel og egne valg og handlinger. Du har tydeligvis så store problemer med deg selv etter hans utroskap at du synker på et lavere nivå. Da må du vise at du tar tak i egne problemer og får bearbeidet dem. Så kan du jo forklare eksen at du har begynt hos psykolog, fordi du vet at du gikk langt over streken og at det du gjorde ikke var akseptabelt på noen måte. Og så bør du gjerne kontakte firmaet du utga deg for og beklage at du utga deg for å være dem og at du tar fullt ansvar for disse handlingene og at din eks ikke bør lastes for at du ikke taklet at forholdet mellom dere tok slutt. Så kan du kanskje tilføye, om han er kvalifisert til å jobbe der, at du vet han er kvalifisert, at det å jobbe hos dem har vært hans drøm i lang tid, og at du håper denne saken hvor du selv handlet feil ikke vil tale mot ham ved en ev. senere søknadsprosess og intervju, fordi du vet han vil kunne gjøre en god jobb der. Og så igjen beklage din egen oppførsel og si at du aldri vil skape problemer for ham igjen profesjonelt, for det fortjener han ikke, og du har lært og søkt hjelp for egne problemer. Og så bør du følge opp hos psykolog så lenge du trenger det. For det er helt tydelig at du trenger det! (Og det mener jeg ikke stygt, det er godt ment, for det du gjorde er så langt utenfor normalen at du må søke hjelp før du ødelegger ditt eget liv enda mer!) Om dere har barn sammen så skal du huske at det du gjorde mot ham, det gjorde du mot ungene dine, for det er du som nå har ødelagt et godt samarbeidsmiljø mellom dere, og det vil ramme ungene dine. Derfor bør du også søke profesjonell hjelp selv. Anonymkode: 66592...d9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå