Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Må man scanne medlemskortet/appen før hver eneste betaling? Eller blir det automatisk registrert når kortet/bankkontonummer er registrert i appen? Slik det er med trumf. Noen som vet? Anonymkode: 08095...fde
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Må man scanne medlemskortet/appen før hver eneste betaling? Eller blir det automatisk registrert når kortet/bankkontonummer er registrert i appen? Slik det er med trumf. Noen som vet? Anonymkode: 08095...fde Du må registrere medlemskortet. Men om du laster ned appen kan du også registrere betalingskort der, slik at du betaler direkte via appen. Da har du også kassalappen digitalt.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (7 minutter siden): Du må registrere medlemskortet. Men om du laster ned appen kan du også registrere betalingskort der, slik at du betaler direkte via appen. Da har du også kassalappen digitalt. Før hver eneste handel? Har registrert betalingskort, men hvis jeg feks ikke har mobilen min med meg og jeg handler på coop, så får jeg ikke bonusen på handelen? Anonymkode: 08095...fde
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Før hver eneste handel? Har registrert betalingskort, men hvis jeg feks ikke har mobilen min med meg og jeg handler på coop, så får jeg ikke bonusen på handelen? Anonymkode: 08095...fde Nei, da får du ikke bonusen. Men det er vel ikke så ofte folk handler uten å ha med mobilen i dag, så det er et ganske fiktivt problem... Anonymkode: 5f654...87b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Før hver eneste handel? Har registrert betalingskort, men hvis jeg feks ikke har mobilen min med meg og jeg handler på coop, så får jeg ikke bonusen på handelen? Anonymkode: 08095...fde På hver eneste handel ja, du får ikke bonus uten. Anonymkode: 39697...d02
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. september 2022 #6 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Før hver eneste handel? Har registrert betalingskort, men hvis jeg feks ikke har mobilen min med meg og jeg handler på coop, så får jeg ikke bonusen på handelen? Anonymkode: 08095...fde Har du Apple Watch kan du registrere medlemskort og betale via den da. Jeg har stort sett alltid med meg mobilen, men nesten aldri kort nå om jeg bare skal på coop. Men ja, medlemskort må registreres for hver handel.
Blop Skrevet 23. september 2022 #7 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, da får du ikke bonusen. Men det er vel ikke så ofte folk handler uten å ha med mobilen i dag, så det er et ganske fiktivt problem... Anonymkode: 5f654...87b Vel, det er heldigvis ikke alle som må ha med seg mobilen hver gang de setter den ene foten foran den andre. Fiktivt er det ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #8 Skrevet 23. september 2022 Blop skrev (1 minutt siden): Vel, det er heldigvis ikke alle som må ha med seg mobilen hver gang de setter den ene foten foran den andre. Fiktivt er det ikke. Da kan man putte coop kortet i lomma da, verre er det jo ikke. Anonymkode: 39697...d02
Blop Skrevet 23. september 2022 #9 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Da kan man putte coop kortet i lomma da, verre er det jo ikke. Anonymkode: 39697...d02 Selvsagt, men det var ikke det jeg svarte på.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #10 Skrevet 24. september 2022 Ok, takk for svar. Jeg er ikke avhengig av å ha med mobilen hver gang jeg løper inn i en butikk, så da ble det visst ikke bonus på storhandelen denne helgen. Men det får gå. Da vet jeg det. Trodde det var som trumf, noe som faktisk er enkelt. Anonymkode: 08095...fde
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #11 Skrevet 24. september 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ok, takk for svar. Jeg er ikke avhengig av å ha med mobilen hver gang jeg løper inn i en butikk, så da ble det visst ikke bonus på storhandelen denne helgen. Men det får gå. Da vet jeg det. Trodde det var som trumf, noe som faktisk er enkelt. Anonymkode: 08095...fde Du har levd et relativt skjermet liv, eller? Anonymkode: fe0a7...364
Blop Skrevet 24. september 2022 #12 Skrevet 24. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du har levd et relativt skjermet liv, eller? Anonymkode: fe0a7...364 Kan man ikke spørre om ting uten at det blir vurdert hvor skjermet man har levd altså?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #13 Skrevet 24. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ok, takk for svar. Jeg er ikke avhengig av å ha med mobilen hver gang jeg løper inn i en butikk, så da ble det visst ikke bonus på storhandelen denne helgen. Men det får gå. Da vet jeg det. Trodde det var som trumf, noe som faktisk er enkelt. Anonymkode: 08095...fde Du må finne en metode som fungerer for deg. De som betaler med mobilen har coop'en sin på mobilen. Jeg betaler alltid med kort, så jeg har coop kortet sammen med visakortet. Det er litt penger å hente både på coop, trumf og Æ, så jeg bruker alle sammen, men noe fordelsprogram er det ikke lenger med de høye prisene det er på mat nå. Jeg går etter tilbudene og de billigste varene, og får med meg bonusen der jeg tilfeldigvis er. Anonymkode: 5f654...87b
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #14 Skrevet 24. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du har levd et relativt skjermet liv, eller? Anonymkode: fe0a7...364 At man ikke alltid handler på Coop er skjermet? Akkurat. Anonymkode: a596e...42c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #15 Skrevet 24. september 2022 Jeg tror og mener at om du tar vare på kvitteringen, kan de hjelpe deg å reg bonusen i informasjonen. Anonymkode: 8e0f7...151
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. september 2022 #16 Skrevet 24. september 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ok, takk for svar. Jeg er ikke avhengig av å ha med mobilen hver gang jeg løper inn i en butikk, så da ble det visst ikke bonus på storhandelen denne helgen. Men det får gå. Da vet jeg det. Trodde det var som trumf, noe som faktisk er enkelt. Anonymkode: 08095...fde Hvis ikke jeg skal ha med mobilen må jeg jo ha med kortene, og finne de i veska mi. Telefonen er stort sett nærmere. Jeg må også kjøre til butikken, og har førerkort på mobil. Hvis ikke mobilen skal med, så må jeg finne det fysiske førerkortet mitt i lommeboka. Handlelista ligger også på mobilen, jeg må derfor huske den, eller notere alt på et papir før jeg drar om jeg ikke skal ha med mobilen. Jeg er ikke avhengig av å ha med mobilen på butikken, men den gjør alt mye enklere og mer effektivt. Om du likevel må ha med kortet ditt er det jo bare å ha medlemskortet der du har kortet, så blir det jo ikke mer jobb? Å scanne kortet i kassa er jo ikke akkurat noe merarbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå