Gå til innhold

Liten radio?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en liten og lekker, men god radio å anbefale? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Exibel 50 eller DX26. I disse beredskapstider ville jeg valgt en på batteri med både dab og FM, i og med du uansett skal kjøpe en. Får de på Clas Ohlson. 

Anonymkode: 07c50...dcb

Skrevet
oslofrk skrev (10 timer siden):

Ja, har lastet ned den første, men jeg vil gjerne ha en radio fast på badet - uavhengig av mobil… 

Ok. Bra at du utdyper det som du ikke skrev i hovedinnlegget. Jeg trodde du mente en liten radio som du kunne ha med på joggetur liksom.

På badet, da er det ikke lenger en liten radio. Da er det en radio på normal størrelse. Den må være vanntett. Det er jo massevis av slike radioer.

Anonymkode: d0dda...1a4

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Ok. Bra at du utdyper det som du ikke skrev i hovedinnlegget. Jeg trodde du mente en liten radio som du kunne ha med på joggetur liksom.

På badet, da er det ikke lenger en liten radio. Da er det en radio på normal størrelse. Den må være vanntett. Det er jo massevis av slike radioer.

Anonymkode: d0dda...1a4

Trenger vel ikke være vanntett så lenge den ikke skal være med i dusjen? 

Anonymkode: e9be5...ca5

Skrevet

Jeg har denne, ser den ikke finnes lenger, men merket finnes jo så det er sikkert noen nyere modeller der ute

https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/radio-og-stereo/radio/radionette-solist-dab-radio-sort/RNPDABB14E

Min står på kjøkkenet, og fungerer utmerket. Veldig fornøyd med den.

Vet ikke helt hvordan det blir på et bad da, mye fuktighet i luften der som vil krype inn i høytalere o.l. Mulig du bør ha en vanntett en der? Spør i butikken, de pleier ha god greie på tingene der.

Anonymkode: 0a997...dca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...