Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Har dere opplevd å se venner og kjente i det konseptet? Har en god bekjent som er med i år, men vil ikke si navn eller program. Jeg blir litt overrasket over hvordan hen er fremstilt. Det er en veldig hyggelig person i virkeligheten og blir fremstilt sånn også, men er mye mer masete og frampå i fremstillingen også. Hvordan opplevde dere det, eller har noen her vært med selv? Anonymkode: b6929...a24
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Har sett ei bekjent på reality tv. Hun er en helt utrolig "god" person, og istedenfor å fokusere på det prøvde de å få henne framstå utspekulert som de andre. Anonymkode: 839e6...8e1
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 Har venninne som har deltatt på 71 grader nord kjendis. Har bekjent som deltar i årets skal vi danse. Har familie som deltok i idol for mange år siden. Samtlige synes jeg har vært riktig fremstilt, de er skjønne alle sammen. Anonymkode: d6982...128
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 En kompis til sønnen min var med på Farmen og ble fremstilt som den høflige og fine gutten han er. Han fikk en god tone med en av de kvinnelige deltakerne og det brukte Tv2 for alt det var verd, det var nok ikke så hyggelig for kjæresten som ventet hjemme. Anonymkode: 778af...ab1
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Har venninne som har deltatt på 71 grader nord kjendis. Har bekjent som deltar i årets skal vi danse. Har familie som deltok i idol for mange år siden. Samtlige synes jeg har vært riktig fremstilt, de er skjønne alle sammen. Anonymkode: d6982...128 Det skal litt til å bli fremstilt feil eller annerledes på de to siste programmene der, men på det første kan det nok skje oftere. Anonymkode: b6929...a24
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #6 Skrevet 23. september 2022 Jeg kjenner en som var deltaker på et farmen-is type program. Hun fremstår i virkeligheten som veldig forsiktig og privat. På tv var hun mye mer pratsom og meddelsom. Begge deler er helt ok, men det var stor forskjell. Så kjenner jeg en som var med i Farmen. Han er nokså brautende og selvgod i virkeligheten, og ble fremstilt mye bedre på tv synes jeg. Mange år etter snakker han fortsatt mye om sin deltakelse der.. Anonymkode: f1b3d...0ef
Gjest NotNaomi Skrevet 23. september 2022 #7 Skrevet 23. september 2022 (endret) Kjenner tre som har vært med i ulike reallity, ikke kjendiser. Første for 12 år siden i utlandet da, to i forskjellige norske. Hadde ikke sett på Farmen om det ikke var for det. De overrasket ikke, ble fremstilt som de er. Flere har sagt at jeg bør melde meg på, så kanskje.. Endret 23. september 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #8 Skrevet 23. september 2022 Kjenner ei som har vært med i en serie i samme kategori som bloggerne og unge mødre. Familien er IKKE som den ble framstilt der, og selv om jeg er glad i frøkna, ble det så falskt og rosenrødt, at jeg ikke greide å se på. Anonymkode: 558d8...fa4
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #9 Skrevet 23. september 2022 Naboen var med på Farmen. En brautete kar, med et elendig kvinnesyn og han er «ikke rasist», men mener at utlendinger kan reise hjem igjen! Denne siden hans kom ikke godt nok med, syntes jeg! Anonymkode: 01d61...77c
Gjest NotNaomi Skrevet 23. september 2022 #10 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Naboen var med på Farmen. En brautete kar, med et elendig kvinnesyn og han er «ikke rasist», men mener at utlendinger kan reise hjem igjen! Denne siden hans kom ikke godt nok med, syntes jeg! Anonymkode: 01d61...77c Kanskje det er like greit at ikke alle sider ved personene kommer like godt med? Det var min første tanke her.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #11 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Naboen var med på Farmen. En brautete kar, med et elendig kvinnesyn og han er «ikke rasist», men mener at utlendinger kan reise hjem igjen! Denne siden hans kom ikke godt nok med, syntes jeg! Anonymkode: 01d61...77c Norway-Rob? Anonymkode: d0f66...da8
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #12 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Norway-Rob? Anonymkode: d0f66...da8 Nei, men liknende type! Anonymkode: 01d61...77c
Gjest NotNaomi Skrevet 23. september 2022 #13 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Norway-Rob? Anonymkode: d0f66...da8 Han er fra Boston, USA. Altså utlending selv.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #14 Skrevet 23. september 2022 NotNaomi skrev (28 minutter siden): Han er fra Boston, USA. Altså utlending selv. Vel, som regel er det andre ting rasister legger vekt på.... Anonymkode: d0f66...da8
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #15 Skrevet 23. september 2022 Ei tidligere klassevenninne var med på Farmen. Hun var et nek da vi gikk sammen på skolen og var et like stort nek i de få episodene jeg så på. Anonymkode: 0a6b8...7e4
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #16 Skrevet 23. september 2022 Har ei venninne som var med på farmen. Gjorde ikke så mye utav seg egentlig, i motsetning til hva hun gjør til vanlig. jobba med ei som var med på et annet konsept, hun var like masete og grusom der som hun er privat. Men så er hun «kjendis» fra før så var vel bare å spille videre på det Anonymkode: 161cc...c8e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #17 Skrevet 23. september 2022 Ja. To som var med i charterfeber. En av dem var med på flere ting senere. Nå har det gått galt for ham. Den andre er en pleier dyr fortsatt. Men han har jeg kjent fra jeg var barn. Den andre kom inn senere. De var veldig gode venner, men «kjendis»- statusen til den andre tok for mye av. Begge ble fremstilt som de er Anonymkode: e44b3...44a
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #18 Skrevet 24. september 2022 En bekjent som var med i livstilssprogram eller slanke tv, vet ikke hva jeg skal kalle det. Ble fremstilt som seg selv altså som en som skiftet personlighet og ble til de personen var sammen med i programmet. Anonymkode: 807ce...962
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #19 Skrevet 24. september 2022 Anonym bruker skrev (På 23.9.2022 den 13.33): Har dere opplevd å se venner og kjente i det konseptet? Har en god bekjent som er med i år, men vil ikke si navn eller program. Jeg blir litt overrasket over hvordan hen er fremstilt. Det er en veldig hyggelig person i virkeligheten og blir fremstilt sånn også, men er mye mer masete og frampå i fremstillingen også. Hvordan opplevde dere det, eller har noen her vært med selv? Anonymkode: b6929...a24 Haha, jeg vet. Kjenner også han, er med i jakten på kjærligheten i år, ikke sant? Spiller et ikke helt vanlig instrument, som bonden ikke var så veldig komfortabel med😅 Anonymkode: ce511...696
Gjest NotNaomi Skrevet 24. september 2022 #20 Skrevet 24. september 2022 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Haha, jeg vet. Kjenner også han, er med i jakten på kjærligheten i år, ikke sant? Spiller et ikke helt vanlig instrument, som bonden ikke var så veldig komfortabel med😅 Anonymkode: ce511...696 Hun dama der må vel ha de beste frierne ever? For en fin gjeng, og han du mener er nordlending? Fin fyr, og det er jo alle der da! Hun må ha valgets kvaler. Kul dame også. Så ekte og ærlig uten noe jåleri og falskhet. "Arti" det 😂
Anonym bruker Skrevet 25. september 2022 #21 Skrevet 25. september 2022 Oppdaget at en kollega deltok på det for en del år siden. Ikke spesielt heldig med fremstillingen, men det stemte godt med hvordan vedkommende er. Anonymkode: d13b7...fe7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå