Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Gladsaken: begge ungene kom seg opp uten knirk, den som var syk i går er det ikke i dag. Nå har jeg satt dem i gang med fag og dratt på jobb (de er streikerammet). (Vi har lagt en ok plan - en eller en halv dag for hvert fag, i dag er det historie først og norsk etter lunsj. Et sidetall å lese og ta notater fra. Noen enkle studiespørsmål. Gym klokka to. I går var det matte, da trengte de en del hjelp mens jeg var på jobb men det fant det jo på nett.) Den dumme saken: vi må bytte elektrisk anlegg, dette går ikke lenger ,det er brannfarlig. Så nå venter vi på anbud og det er sure penger samtidig som det å bruke strøm er så dyrt... Hvordan står det til hos dere, da? Anonymkode: 65bf5...b4f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Jeg har ikke vært i jobb på over etter år pga jeg har AAP,idag er første dagen jeg skal jeg prøve å jobbe noen få timer igjen,det blir spennende Etter jobb er det bare middag,før sønnen min reiser til faren. Blir litt deilig å ha huset alene å kan gjøre akkurat hva jeg vil Å på kvelden skal jeg på kino å se "ticket to paradise",stor stas å se noe annet enn barnefilmer Anonymkode: 28da7...eec
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 Ser det ble dårlig forklart. Har ikke jobbet fordi jeg har vært for syk til det. Har slitt lenge med angst og depresjon. Nå skal jeg idag prøve neg noen timer i jobb å se hvordan det går. Anonymkode: 28da7...eec
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ser det ble dårlig forklart. Har ikke jobbet fordi jeg har vært for syk til det. Har slitt lenge med angst og depresjon. Nå skal jeg idag prøve neg noen timer i jobb å se hvordan det går. Anonymkode: 28da7...eec Lykke til!! Jeg skal spille konsert i helgen. Anonymkode: 51763...4c5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 Sitter på jobb nå og manner meg opp til å begynne på faktureringer 😅 Når det er ferdig blir det å dra hjem til sykt barn Anonymkode: e141e...3bb
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #6 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Ser det ble dårlig forklart. Har ikke jobbet fordi jeg har vært for syk til det. Har slitt lenge med angst og depresjon. Nå skal jeg idag prøve neg noen timer i jobb å se hvordan det går. Anonymkode: 28da7...eec Lykke til! Litt er bedre enn ingenting! Anonymkode: 65bf5...b4f
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #8 Skrevet 23. september 2022 Deilig! Jeg har fri idag, og mannen min og jeg skal på en liten weekendtur sammen. Gleder meg! Anonymkode: bc044...9dd
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #9 Skrevet 23. september 2022 God morgen! Jeg skal lage mat til hele helgen før jeg går på kveldsvakt, sånn at jeg og barna kan ha det lett tilgjengelig gjennom helgen siden jeg har arbeidshelg. Mannen er på jakt på fjellet. Det er egentlig litt deilig, for da betyr det at når jeg kommer hjem i kveld kan jeg ha hele sengen for meg selv de få timene jeg får før jeg skal på jobb igjen i morgen. Men aller først, kaffe! Det er streik her også, men alle sover fremdeles. Og jeg har ingen planer om å vekke dem, det er så deilig å være alene våken! Anonymkode: de75b...37e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #10 Skrevet 23. september 2022 Er på jobb, barna regner jeg med er på skolen. Etter jobb er det frihelg, så mye vasking på gang. Skal på date i morgen…. Gruer meg litt. Aner ikke hvordan man gjør sånt lenger Anonymkode: c05cb...588
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. september 2022 #11 Skrevet 23. september 2022 Helt topp, rolig på jobb, så vi har en avslappende dag med hyggelig skravling og pizza til lunsj. Straks er det helg og kos med familien, og om en uke slanger jeg meg på stranda i Spania.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 23. september 2022 #12 Skrevet 23. september 2022 Ikke så verst nå😅 Mannen tok barna i dag tidlig, og storesøster tok minsten da han var ferdig med sin første dupp. Jeg fikk derfor sove 4,5 time ekstra, bare avbrutt av en amming🙌🏻
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #13 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Sitter på jobb nå og manner meg opp til å begynne på faktureringer 😅 Når det er ferdig blir det å dra hjem til sykt barn Anonymkode: e141e...3bb Gud ja, fakturere er noe av det mindre spennende å gjøre, jeg hater det 🙈 Høres ut som vi har en relativt lik dag i dag, jeg skal også hjem til sykt barn. Kjennes ut som jeg brygger på noe selv, blir nok en rolig helg. Anonymkode: cb92a...e6b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #14 Skrevet 23. september 2022 Fin tråd. Mye kjekt å lese. Anonymkode: 7b7e7...84b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #15 Skrevet 23. september 2022 Her stod jeg opp og kjente at jeg rett og slett trengte å komme meg ut av huset (er sykemeldt og har vært mye hjemme), men har begrenset med aktiviteter jeg klarer å delta på. Så endte opp med spontan kinotur med min veldig historieinteresserte 15-åring (streikerammet) klokken 11 i dag på en av premierevisningene til Krigsseileren. Det var litt av en opplevelse! Så en uvanlig, men fin morgen. Anonymkode: 145d8...187
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #16 Skrevet 23. september 2022 Nå er det blitt natt. Fredagen har vært fin. Jeg har vært på kurs i hele dag og ungene på skolen. Mannen er bortreist i helga og jeg og ungene har kost oss med hjemmelaget pizza i kveld. Anonymkode: ced1f...0b0
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #17 Skrevet 24. september 2022 Lørdagsmorgen. Våknet tidlig, men nyter å bare ligge i sengen. Nydelig vær, så det blir fjelltur etter litt husarbeid. Så hjemmelaget lasagne for meg og eneste hjemmeboende barn i kveld. Kanskje et glass vin også. Anonymkode: 28e77...e24
Anonym bruker Skrevet 24. september 2022 #18 Skrevet 24. september 2022 Lørdagsmorgen, og jeg er på rehabilitering. (Har en reumatisk diagnose.) Sitter på rommet mitt, og spiser frokosten jeg har henta meg. Mørkt rugbrød, brie, spekeskinke, melon, plommer, appelsinjuice, melk og kaffe. Noe av det beste med å være her er å slippe og lage maten selv! 😅 Etterpå skal jeg på sirkeltrening i gymsalen, så litt forskjellige aktiviteter utendørs, bare avbrutt av måltider. Blir man sliten er det helt innafor å trekke seg tilbake på rommet. (Grei hotellstandard, med TV osv.) Til kvelden regner jeg med at vi på gruppa mi samles i peisestua for å være sosiale med skravling, kortspill, film, osv. God helg! ❤️ Anonymkode: b7f9c...f07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå