Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Har noen tips? Mannen er borte, maskina vil ikke starte, dvs programmet lyset men når jeg lukker igjen døren står alt stille. Vannintaket? Ny siemens integrert. Ja jeg burde kanskje skjønne dette, men.. Oppvaskmaskina er full, benken delvis. Må vel begynne vaske alt for hånd nå da... Anonymkode: 75bae...e25
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Finn bruksanvisningen, på nett hvis du ikke har tatt vare på den. Står mange tips der. Men du kan starte med å slå den helt av inkludert ta sikringen. For så å slå den på igjen, kan noen ganger gjøre susen. Kan noen ha stengt vanntilførselen? Anonymkode: f009d...fb4
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Sier som hun over, sjekk bruksanvisningen. Det gjorde jeg når jeg helt fortvilet ikke fikk åpne vaskemaskinen eller satt den i gang igjen.....det var bare å trykke litt lenge på en knapp for den hadde gått i et eller annet modus etter strømmen var vekk. Det hadde jeg nok ikke kommet på av meg selv der og da. Anonymkode: cec2c...a8f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 Takk for tips dere, har forsøkt det med å holde inne på knappen lenge, skal prøve skru av sikringen og nå. Ser vannet er på ja. Lurer på om røret inn kan være tett.... Anonymkode: 75bae...e25
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 Har du testet et annet program, for eksempel et kort skylleprogram? Hvor gammel er maskinen? Kan jo være at den er ødelagt. Anonymkode: f009d...fb4
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #6 Skrevet 22. september 2022 Maskina er bare ca 8 mnd gammel🤔 Anonymkode: 75bae...e25
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #7 Skrevet 22. september 2022 Ja, da burde den ikke være ødelagt og skulle noe være feil er det innenfor garantitiden. Håper du finner ut av det. Anonymkode: f009d...fb4
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #8 Skrevet 22. september 2022 Kom på et tips, gå over gummipakningen som er mot døren med en fuktig klut. Hvis det er litt slitt der, kan det være at oppvaskmaskinen ikke starter fordi den "registrerer" døren som åpen. Skjedde meg en gang, skikkelig flaut fordi jeg bestilte reparasjon....... Jeg var visst ikke den første som hadde opplevd det. Anonymkode: f009d...fb4
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #9 Skrevet 22. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Kom på et tips, gå over gummipakningen som er mot døren med en fuktig klut. Hvis det er litt slitt der, kan det være at oppvaskmaskinen ikke starter fordi den "registrerer" døren som åpen. Skjedde meg en gang, skikkelig flaut fordi jeg bestilte reparasjon....... Jeg var visst ikke den første som hadde opplevd det. Anonymkode: f009d...fb4 Slitt skal være skitt.... Anonymkode: f009d...fb4
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #10 Skrevet 22. september 2022 Lyser ingen feilmelding da? Det skal være feilmelding når det er tette rør, maskinen klarer ikke tømme seg, vanntilførsel stengt. Holder en knapp på det hun over sier. Noe som gjør at maskinen ikke skjønner den er stengt. Anonymkode: 887fb...94a
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #11 Skrevet 23. september 2022 Har maskinen tømt seg for vann etter forrige vask? Anonymkode: 35eb6...d97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå