Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Jeg har mobilbytte, men hvordan fungerer det egentlig? Man betaler ned på mobilen, men må sende den inn hvis du har et beløp igjen? Hvordan blir det da med den mobilen jeg bytter til?»mister» man penga man har betalt inn og betaler vanlig pris for ny mobil i tillegg til å levere min inn? inn med teskje takk😂 Anonymkode: b0832...ecf
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Du mister dem ikke, du har betalt dem i "leie" for mobilen du sender inn Den nye mobilen tegner du en ny avtale på og nå betale på i 2 år Anonymkode: 3cf36...b0b
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Du mister dem ikke, du har betalt dem i "leie" for mobilen du sender inn Den nye mobilen tegner du en ny avtale på og nå betale på i 2 år Anonymkode: 3cf36...b0b Okei, men da kunne jeg like greit betalt den og hatt den som min… skjønner ikke helt fordelene jeg😅 Anonymkode: b0832...ecf
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Okei, men da kunne jeg like greit betalt den og hatt den som min… skjønner ikke helt fordelene jeg😅 Anonymkode: b0832...ecf Det er ingen fordeler. Anonymkode: 041eb...f99
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Okei, men da kunne jeg like greit betalt den og hatt den som min… skjønner ikke helt fordelene jeg😅 Anonymkode: b0832...ecf Det er ingen fordeler, bare en dyr måte å ha mobil på😅
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #6 Skrevet 22. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Okei, men da kunne jeg like greit betalt den og hatt den som min… skjønner ikke helt fordelene jeg😅 Anonymkode: b0832...ecf Fordelen er at du slipper betale hele beløpet på en gang. Det er en avbetalingsordning, og det er jo noe selskapet tjener på. Anonymkode: 3cf36...b0b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #7 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Fordelen er at du slipper betale hele beløpet på en gang. Det er en avbetalingsordning, og det er jo noe selskapet tjener på. Anonymkode: 3cf36...b0b Så jeg ble lurt med andre ord🙈🙈Aldri mer…skal forte meg å betale ut mobilen… Anonymkode: b0832...ecf
Anonym bruker Skrevet 23. september 2022 #8 Skrevet 23. september 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Så jeg ble lurt med andre ord🙈🙈Aldri mer…skal forte meg å betale ut mobilen… Anonymkode: b0832...ecf Du ble vel ikke lurt, du valgte å kjøpe mobil på avbetaling og det er jo et valg du tar. Tar du summen du betaler pr mnd og ganger med 24 blir det mer enn mobilen koster cash, så det er jo ikke noe du tjener på. Men du slipper å betale ut hele summen på en gang, for det er det jo ikke alle som kan. Anonymkode: 3cf36...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå