Gå til innhold

Hvor er alle de "synske"

Anbefalte innlegg

Skrevet

menneskene når det virkelig gjelder. Ta Lørenskog saken f.eks. Hadde det eksistert et synsk menneske på ekte så hadde vel saker som denne vært oppklart? 

Anonymkode: 405bf...366

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rart, for når korona-pandemien brøt ut spurte jeg om det ville bli alvorlig og hvor lenge den ville vare.

Jeg fikk aldri noen svar.

Når jeg spurte om det ville bli krig i Ukraina var det ingen som kunne spå om det heller.

Det er som om det ikke finnes noen som faktisk kan spå.

Anonymkode: 186b0...de7

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

menneskene når det virkelig gjelder. Ta Lørenskog saken f.eks. Hadde det eksistert et synsk menneske på ekte så hadde vel saker som denne vært oppklart? 

Anonymkode: 405bf...366

De er en gjeng svindlere som kun er ute etter å tjene penger!

Anonymkode: 4232c...261

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

De er en gjeng svindlere som kun er ute etter å tjene penger!

Anonymkode: 4232c...261

For du jobber gratis, eller?

Skrevet

Nå kaller ikke jeg meg selv synsk, men på noen områder får jeg beskjeder som jeg, når det skjer, alltid vet stemmer, uten at jeg kan forklare hvordan jeg vet. Jeg har ett område hvor jeg kan spørre om utfall og få svar, men det er noe som heldigvis ikke skjer ofte at jeg må spørre - men svarene jeg i de tilfelle får, det har så langt i livet alltid stemt, uansett om fagfolk på emnet hevder det motsatte noen ganger. Det svaret jeg får i de tilfellene stemmer alltid. Jeg kan ikke forklare det, jeg bare aksepterer at det er slik. De nærmeste som vet om dette, de har ved noen tilfeller også spurt meg, fordi de har sett at det stemmer. Det er ett område til jeg får klare beskjeder, men det er ikke noe jeg kan endre, og det er av en slik art at det ikke er for meg å snakke om. Men det forbereder meg slik at jeg kan være en støtte for de som trenger det.

Jeg får av og til opp større linjer på ting, som stemmer, men som ligger utenfor noe jeg kan påvirke.

Jeg kan på ingen måte gå inn i spesifikke mediesaker og bare få opp bilder eller visshet om noe der. Noen ganger kan jeg få opp ting, men jeg stoler ikke på at det stemmer (selv om det som regel gjør det), så jeg forteller ingen om det, eller ev. bare en eller to som står meg nær, bare for å ha noen som kan bekrefte det i ettertid, enten jeg får rett eller feil.

De få gangene jeg får spørsmål om det ene temaet som noen nære vet jeg får beskjeder om, så kunne det aldri falt meg inn å ta betalt for å gi dem svar. Svarene kommer ikke fra meg, da er det heller ikke opp til meg å tjene på det.  To ganger har det at jeg har vært åpen for slike beskjeder reddet liv, noe helsepersonell har bekreftet. Men da var det ikke noe jeg spurte om, jeg fikk beskjeder som ikke kunne ignoreres, selv om ingenting tilsa at noe var galt med de de gjaldt.

Jeg håper egentlig at mennesker aldri finner ut hva som gjør at noen har evner andre ikke har, eller ser ting som skjer - for jeg tror potensialet for at dette vil bli misbrukt på groteske måter av ondsinnede mennesker er for stor. Så får heller de som har slike evner gjøre det de kan i dag på en god måte.

Men slike som Durek Verret, som tar 20 000 kroner for én times behandling han selv påstår ikke fungerer... det er griskhet og behov for oppmerksomhet og å opphøye seg selv, noe han også bekrefter i måten han utnytter prinsessens tittel, søker patent for denne, og kongefamilien for å tjene mer penger selv. Slike bør ikke tas på alvor!

Anonymkode: 0dc8e...cfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...