Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #51 Skrevet 21. september 2022 NotNaomi skrev (6 minutter siden): Jeg skjønner at noen av dere syns det er flaut å være interessert i mennesker fordi de er kjente. Jeg syns derimot ikke at det er flaut. Ikke det minste faktisk 🙂 det er ikke statusen jeg er interessert i. Mennesker er bare mennesker vettu Men Harry smiler ikke lenger fordi du har sett det i media… Da har du gjort han til underholdning, ikke et menneske, som han faktisk er. Men oppturene og nedturene det fører med seg. Anonymkode: 00fb8...7fb
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #52 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men Harry smiler ikke lenger fordi du har sett det i media… Da har du gjort han til underholdning, ikke et menneske, som han faktisk er. Men oppturene og nedturene det fører med seg. Anonymkode: 00fb8...7fb Jeg har gjort ham til underholdning? 🤣 noen ganger svir det i øynene av ting jeg leser.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #53 Skrevet 21. september 2022 Du syns han burde ha smilt mer denne uken hvor bestemoren hans har gått bort? Anonymkode: eb550...7f0
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #54 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du syns han burde ha smilt mer denne uken hvor bestemoren hans har gått bort? Anonymkode: eb550...7f0 Nei.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #55 Skrevet 21. september 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Jeg har gjort ham til underholdning? 🤣 noen ganger svir det i øynene av ting jeg leser. Hva er det da? Genuin bekymring for hans ve og vel basert på at media fokuserer på at han ikke smiler? Anonymkode: 00fb8...7fb
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #56 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hva er det da? Genuin bekymring for hans ve og vel basert på at media fokuserer på at han ikke smiler? Anonymkode: 00fb8...7fb Jeg er ikke bekymret. Jeg lurte på om flere hadde interesse av å tolke og analysere litt. Men det er det ingen som har. Så da er jeg ute av tråden til noen vil diskutere saken. Om noen vil.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #57 Skrevet 21. september 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke bekymret. Jeg lurte på om flere hadde interesse av å tolke og analysere litt. Men det er det ingen som har. Så da er jeg ute av tråden til noen vil diskutere saken. Om noen vil. Jeg har da både tolket og analysert. Men da mot din mening. Man må jo ikke være enig med deg for å tolke og analysere. Jeg har sett videoer der han hopper og danser bak Meghan når hun blir intervjuet. Altså han bare fjoller det hele til, i kjent Harry-stil. Det betyr ikke at han alltid er så glad. Men han smiler og ler også. Det er disse tiktok- greiene folk henger seg opp i, og gjør det til en sannhet. Min analyse og tolkning er at vi ikke vet om det stemmer. Passer det deg ikke, så er jo det greit, men det er jo ikke med det å ille ville diskutere saken. Jeg har bare et annet syn på det enn deg. Det er vel hele poenget med en diskusjon? Å få flere synspunkter? Anonymkode: 00fb8...7fb
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #58 Skrevet 21. september 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Ja jeg skjønner at det er flere som reagerer på det. Nå klarer jeg jo å vurdere hva jeg skal tro selv, og engelsk presse og media der borte har jeg overhodet ikke sans for. Jeg følger mye med på hets også, og lar meg ikke akkurat påvirke av det. Tvert i mot så forsvarer jeg folk når det blir mange mot én... Men du skjønner at du kun ser en ørliten brøkdel av livet hans? Du aner faktisk ikke hvordan han har det. Anonymkode: fe718...336
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #59 Skrevet 21. september 2022 NotNaomi skrev (12 minutter siden): Jeg er ikke bekymret. Jeg lurte på om flere hadde interesse av å tolke og analysere litt. Men det er det ingen som har. Så da er jeg ute av tråden til noen vil diskutere saken. Om noen vil. Dette er et forum for hovedsakelig voksne folk som nok har andre interesser enn kjendisers humør. Det finnes nok andre fora for slike som deg. Anonymkode: fe718...336
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #60 Skrevet 22. september 2022 NotNaomi skrev (9 timer siden): Jeg skjønner at noen av dere syns det er flaut å være interessert i mennesker fordi de er kjente. Jeg syns derimot ikke at det er flaut. Ikke det minste faktisk 🙂 det er ikke statusen jeg er interessert i. Mennesker er bare mennesker vettu Jeg synes ikke det er flaut å være interessert i mennesker, kjent eller ukjent, men jeg synes det er unødvendig å være interessert i sladder om mennesker man ikke kjenner. For dette har ikke noe med interesse for mennesker å gjøre, det er som tante som «vet» alt mulig om alt og alle. Du vet, retten til privatliv og alt det der. Anonymkode: 5ecc8...412
Gjest NotNaomi Skrevet 22. september 2022 #61 Skrevet 22. september 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg synes ikke det er flaut å være interessert i mennesker, kjent eller ukjent, men jeg synes det er unødvendig å være interessert i sladder om mennesker man ikke kjenner. For dette har ikke noe med interesse for mennesker å gjøre, det er som tante som «vet» alt mulig om alt og alle. Du vet, retten til privatliv og alt det der. Anonymkode: 5ecc8...412 Retten til privatliv? Han oppsøker oppmerksomhet selv. Han kunne levd ganske anonymt om han ville nå, men han deltar i intervjuer, er tilstede ved mange ulike arrangementer og gir ut bok. Hvordan rimer dette med privatliv?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #62 Skrevet 22. september 2022 NotNaomi skrev (4 minutter siden): Retten til privatliv? Han oppsøker oppmerksomhet selv. Han kunne levd ganske anonymt om han ville nå, men han deltar i intervjuer, er tilstede ved mange ulike arrangementer og gir ut bok. Hvordan rimer dette med privatliv? Det er uansett ikke av interesse for mennesker du vil starte en diskusjon om han smiler eller ikke. For den private Harry kjenner du absolutt ingenting til, på lik linje med sikker alle andre her inne. Og hvorfor skal noen trenge å diskutere dette? Det åpner jo bare for en masse spekulering, som du i andre tråder er svært i mot. Anonymkode: fe718...336
Gjest NotNaomi Skrevet 22. september 2022 #63 Skrevet 22. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er uansett ikke av interesse for mennesker du vil starte en diskusjon om han smiler eller ikke. For den private Harry kjenner du absolutt ingenting til, på lik linje med sikker alle andre her inne. Og hvorfor skal noen trenge å diskutere dette? Det åpner jo bare for en masse spekulering, som du i andre tråder er svært i mot. Anonymkode: fe718...336 Tema er interessant iom at det betyr ganske mye å brenne alle broer. Det er interessant når noen tar valg han gjør. Å tolke eller analysere dette her på forumet vil ikke påvirke han akkurat, og dessuten er det en slik debatt han vil ha. Det er derfor han gir intervjuer og gir ut bok.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #64 Skrevet 22. september 2022 NotNaomi skrev (2 minutter siden): Tema er interessant iom at det betyr ganske mye å brenne alle broer. Det er interessant når noen tar valg han gjør. Å tolke eller analysere dette her på forumet vil ikke påvirke han akkurat, og dessuten er det en slik debatt han vil ha. Det er derfor han gir intervjuer og gir ut bok. Du kan likevel ikke gjemme deg bak at det er av din interesse for mennesker du er opptatt av akkurat denne personen. Da hadde du startet en diskusjon på generelt grunnlag. At han ikke får vite om spekulasjonene her gjør de da likevel ikke riktige. Anonymkode: fe718...336
Gjest NotNaomi Skrevet 22. september 2022 #65 Skrevet 22. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du kan likevel ikke gjemme deg bak at det er av din interesse for mennesker du er opptatt av akkurat denne personen. Da hadde du startet en diskusjon på generelt grunnlag. At han ikke får vite om spekulasjonene her gjør de da likevel ikke riktige. Anonymkode: fe718...336 Han er en offentlig person som har tatt store valg i løpet av få år. Hvis du ikke ser poenget ved å diskutere det, så trenger du ikke. At du betviler mitt motiv er projeksjon.
Gjest NotNaomi Skrevet 22. september 2022 #66 Skrevet 22. september 2022 Tre sider med brukere som ikke vil diskutere tema. Må vel være bortimot rekord, selv her..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #67 Skrevet 22. september 2022 NotNaomi skrev (5 minutter siden): Tre sider med brukere som ikke vil diskutere tema. Må vel være bortimot rekord, selv her.. 24 av 66 innlegg er dine da, du er flink å holde liv i trådene dine Anonymkode: fe718...336
Gjest NotNaomi Skrevet 22. september 2022 #68 Skrevet 22. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): 24 av 66 innlegg er dine da, du er flink å holde liv i trådene dine Anonymkode: fe718...336 Javel så 43 av 25 innlegg er av folk som ikke er interessert i tema. Godt gjort. At de i det hele tatt går inn på tråden.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #69 Skrevet 22. september 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Javel så 43 av 25 innlegg er av folk som ikke er interessert i tema. Godt gjort. At de i det hele tatt går inn på tråden. Man diskuterer jo saken, bare ikke slik du ønsker det. Anonymkode: fe718...336
Gjest NotNaomi Skrevet 22. september 2022 #70 Skrevet 22. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Man diskuterer jo saken, bare ikke slik du ønsker det. Anonymkode: fe718...336 Nei man gjør ikke det. Folk her "diskuterer" hvorfor de ikke vil diskutere saken..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #71 Skrevet 22. september 2022 NotNaomi skrev (3 minutter siden): Nei man gjør ikke det. Folk her "diskuterer" hvorfor de ikke vil diskutere saken.. Ja? Det er å diskutere saken. At man ikke syns det er innafor å spekulere i navngitte personers følelsesliv, for eksempel. At du ikke får styre debatten slik du vil er risikoen du løper ved å starte slike tråder. Anonymkode: fe718...336
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #73 Skrevet 22. september 2022 NotNaomi skrev (2 timer siden): Retten til privatliv? Han oppsøker oppmerksomhet selv. Han kunne levd ganske anonymt om han ville nå, men han deltar i intervjuer, er tilstede ved mange ulike arrangementer og gir ut bok. Hvordan rimer dette med privatliv? Han søker oppmerksomheten selv altså.....sånn i motsetning til bloggere som du forsvarer på din hals 😆 Anonymkode: d7d20...133
Gjest NotNaomi Skrevet 22. september 2022 #74 Skrevet 22. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Han søker oppmerksomheten selv altså.....sånn i motsetning til bloggere som du forsvarer på din hals 😆 Anonymkode: d7d20...133 Hvor har jeg forsvart bloggere?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2022 #75 Skrevet 22. september 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Herregud. Er han her? Anonymkode: fe718...336
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå