Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #26 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Altså...Jesus, snakk om å være på en annen planet 🤣 Anonymkode: d7d20...133 Ok. Det lever jeg helt greit med, kjenner jeg. På din planet tror jeg luften er litt for tynn. Anonymkode: fe718...336
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #27 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Enig. Prins Harry har vel blitt mest fotografert i forbindelse med begravelse av først bestefaren, og nå bestemoren. Ikke anledninger som får frem smilet hos de fleste.. Anonymkode: edf0f...a46 Det også. Ikke minst vet en aldri hva journalister deler og hvor riktig bilde de danner, de kan jo være noen skikkelige klikkhorer til tider. Skulle det være noe bakenforliggende bak manglende smil eller at de holder hender, så er de da tross alt voksne, selvstendige mennesker som uansett må finne ut av den biten selv i ro og fred, ikke noe verden trenger å blande seg inn i. Litt lærdom etter Diana burde man da kunne håpe på. Anonymkode: 5ecc8...412
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #28 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Det også. Ikke minst vet en aldri hva journalister deler og hvor riktig bilde de danner, de kan jo være noen skikkelige klikkhorer til tider. Skulle det være noe bakenforliggende bak manglende smil eller at de holder hender, så er de da tross alt voksne, selvstendige mennesker som uansett må finne ut av den biten selv i ro og fred, ikke noe verden trenger å blande seg inn i. Litt lærdom etter Diana burde man da kunne håpe på. Anonymkode: 5ecc8...412 Diana var tvunget til et liv i offentlighet da hun giftet seg med Charles. Det var også noe hun ble veldig lei av, og protesterte som første kongelige mot dette i flere sammenheng. Hun ville etterhvert ha sitt privatliv i fred. Harry har tvert i mot dette oppsøkt media for å få oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #29 Skrevet 21. september 2022 NotNaomi skrev (59 minutter siden): Diana var tvunget til et liv i offentlighet da hun giftet seg med Charles. Det var også noe hun ble veldig lei av, og protesterte som første kongelige mot dette i flere sammenheng. Hun ville etterhvert ha sitt privatliv i fred. Harry har tvert i mot dette oppsøkt media for å få oppmerksomhet. 🙄 Deg om det. Anonymkode: 5ecc8...412
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #30 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): 🙄 Deg om det. Anonymkode: 5ecc8...412 He?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #31 Skrevet 21. september 2022 18 hours ago, NotNaomi said: Tidligere var han sprudlende og ofte med et bredt glis. Nå ser han rett og slett konstant trist ut. Det er for påfallende å ikke legge merke til. Jeg lurer på om han ikke har handlet litt overilt mtp å flytte til US, vekk fra alt det kjente. Han har i alle år vært ganske påvirket av broren sin, og nå etter å ha levd en veldig beskyttet tilværelse som medlem av det engelske monarkiet, lever han i et "fremmed" land i en helt annen tilværelse etter mer enn 30 år, uten særlig kontakt med resten av familien. Hva skjer hvis han angrer? Han og Meghan var jo ikke sammen så lenge før de giftet seg, så de var jo enda forelsket. Og da er man jo ikke helt klar i toppen. De måtte vel gifte seg såpass fort mtp at de ville ha barn? Han var veldig mammagutt da han var liten, og så mistet han moren sin. Så levde han ganske utagerende noen år før han ble med i militæret og levde et liv der som gjorde at han forandret seg. Han var uansett veldig blid og en munter fyr sånn utad ihvertfall. Jeg tror at han har tatt flere overilte valg mtp intervjuet med Operah også. Han skal jo også gi ut boken hvor han har skrevet om livet sitt som prins i England. Kanskje han har gått inn i en depresjon på grunn av alt som har skjedd.. Jeg syns oppriktig synd på han nå. giftet seg med en kjerring, så kanskje ikke så rart han er ulykkelig Anonymkode: 87d72...ef7
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #32 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): giftet seg med en kjerring, så kanskje ikke så rart han er ulykkelig Anonymkode: 87d72...ef7 Han har vel igrunnen ansvar for livet sitt selv. Men mulig han var et slags lett offer med tanke på bakgrunnen. Ikke godt å vite. Han har blitt ledet hele livet, så det skal kanskje noe til å stå opp for hvem han er. Og hva han er.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #33 Skrevet 21. september 2022 NotNaomi skrev (2 timer siden): He? Din tolkning. En er født inn i det…En viss tvang i det også. Anonymkode: 5ecc8...412
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #34 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Din tolkning. En er født inn i det…En viss tvang i det også. Anonymkode: 5ecc8...412 Min tolkning av hva??
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #35 Skrevet 21. september 2022 Sett for mye på tiktok? Han smiler, men ikke på det de legger ut der, for da ville jo poenget være borte Anonymkode: 00fb8...7fb
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #36 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Sett for mye på tiktok? Han smiler, men ikke på det de legger ut der, for da ville jo poenget være borte Anonymkode: 00fb8...7fb Hvilket poeng?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #37 Skrevet 21. september 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Hvilket poeng? At han ikke smiler. Hvis de viste Vilde av at han smiler når de påstår at han ikke gjør det, så blir det jo ikke sant Anonymkode: 00fb8...7fb
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #38 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): At han ikke smiler. Hvis de viste Vilde av at han smiler når de påstår at han ikke gjør det, så blir det jo ikke sant Anonymkode: 00fb8...7fb Jeg klarer ikke helt å følge deg her....
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #39 Skrevet 21. september 2022 NotNaomi skrev (6 minutter siden): Jeg klarer ikke helt å følge deg her.... Det går bra. Ikke alt man skal forstå Anonymkode: 00fb8...7fb
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #40 Skrevet 21. september 2022 NotNaomi skrev (34 minutter siden): Jeg klarer ikke helt å følge deg her.... Det er skapt et narritiativ i media om at Meghan ikke er god for Harry og det ‘beviser’ de med all slags fantasifulle tolkninger av alt fra hvordan hun holder han i hånden til altså at han ikke smiler lenger. Og siden han er normal og altså ikke smiler hele tiden så er det forholdsvis enkelt å ta bilder når han er alvorlig og påstå at han har mistet glimtet i øynene. Og noen svelger agnet med søkk og snøre. Følger du med nå? Anonymkode: fe718...336
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #41 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er skapt et narritiativ i media om at Meghan ikke er god for Harry og det ‘beviser’ de med all slags fantasifulle tolkninger av alt fra hvordan hun holder han i hånden til altså at han ikke smiler lenger. Og siden han er normal og altså ikke smiler hele tiden så er det forholdsvis enkelt å ta bilder når han er alvorlig og påstå at han har mistet glimtet i øynene. Og noen svelger agnet med søkk og snøre. Følger du med nå? Anonymkode: fe718...336 Ja jeg skjønner at det er flere som reagerer på det. Nå klarer jeg jo å vurdere hva jeg skal tro selv, og engelsk presse og media der borte har jeg overhodet ikke sans for. Jeg følger mye med på hets også, og lar meg ikke akkurat påvirke av det. Tvert i mot så forsvarer jeg folk når det blir mange mot én...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #42 Skrevet 21. september 2022 NotNaomi skrev (11 minutter siden): Ja jeg skjønner at det er flere som reagerer på det. Nå klarer jeg jo å vurdere hva jeg skal tro selv, og engelsk presse og media der borte har jeg overhodet ikke sans for. Jeg følger mye med på hets også, og lar meg ikke akkurat påvirke av det. Tvert i mot så forsvarer jeg folk når det blir mange mot én... Men du tror på det de sier om at han ikke smiler lenger kun basert på media. For du kjenner han jo ikke. Anonymkode: 00fb8...7fb
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #43 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men du tror på det de sier om at han ikke smiler lenger kun basert på media. For du kjenner han jo ikke. Anonymkode: 00fb8...7fb Jeg har fulgt med i mange kanaler og utenlandske medier. Jeg har sett intervjuer av han. Så selvfølgelig bedømmer jeg ut fra det.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #44 Skrevet 21. september 2022 NotNaomi skrev (4 minutter siden): Jeg har fulgt med i mange kanaler og utenlandske medier. Jeg har sett intervjuer av han. Så selvfølgelig bedømmer jeg ut fra det. Men du kjenner han ikke? Så du vet kun hva han gjør akkurat det og da, og akkurat i den situasjonen. Har du sett videoen der han finner flere måter å plage kona si på? Der ler han hele tiden. Anonymkode: 00fb8...7fb
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #45 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men du kjenner han ikke? Så du vet kun hva han gjør akkurat det og da, og akkurat i den situasjonen. Har du sett videoen der han finner flere måter å plage kona si på? Der ler han hele tiden. Anonymkode: 00fb8...7fb Selvfølgelig kjenner jeg han ikke. Jeg ser bare veldig godt endringen ved han. Det kan ha flere grunner, men jeg tenker at han har tatt ganske store valg med alvorlige konsekvenser på få år. Det er ikke så rart å reagere på det, og undres over hvorfor og om han har handlet overilt.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #46 Skrevet 21. september 2022 NotNaomi skrev (24 minutter siden): Selvfølgelig kjenner jeg han ikke. Jeg ser bare veldig godt endringen ved han. Det kan ha flere grunner, men jeg tenker at han har tatt ganske store valg med alvorlige konsekvenser på få år. Det er ikke så rart å reagere på det, og undres over hvorfor og om han har handlet overilt. Du ser det media viser av han. Ikke mer, ikke mindre. Så trekker du en konklusjon fra det. Om det faktisk stemmer vet du ikke, men du tror det fordi media og tiktok sier det Anonymkode: 00fb8...7fb
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #47 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du ser det media viser av han. Ikke mer, ikke mindre. Så trekker du en konklusjon fra det. Om det faktisk stemmer vet du ikke, men du tror det fordi media og tiktok sier det Anonymkode: 00fb8...7fb Hvorfor repeterer du? Jeg har jo sagt det??
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #48 Skrevet 21. september 2022 NotNaomi skrev (17 minutter siden): Hvorfor repeterer du? Jeg har jo sagt det?? Men da kan du vel ikke komme med en påstand og lure på hvorfor det er sånn om du ikke vet at det er sånn? Jeg må jo repetere når du ikke forstår Anonymkode: 00fb8...7fb
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #49 Skrevet 21. september 2022 NotNaomi skrev (2 timer siden): Min tolkning av hva?? Diana ble presset inn, sønnen oppsøker. Det var din tolkning. Du får nesten ringe han da. Hello, this is notnaomi from Norway. I just notised that you dont smile in The newspapers. Why Harry, why? Anonymkode: 5ecc8...412
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #50 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Diana ble presset inn, sønnen oppsøker. Det var din tolkning. Du får nesten ringe han da. Hello, this is notnaomi from Norway. I just notised that you dont smile in The newspapers. Why Harry, why? Anonymkode: 5ecc8...412 Jeg skjønner at noen av dere syns det er flaut å være interessert i mennesker fordi de er kjente. Jeg syns derimot ikke at det er flaut. Ikke det minste faktisk 🙂 det er ikke statusen jeg er interessert i. Mennesker er bare mennesker vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå