Gjest NotNaomi Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Tidligere var han sprudlende og ofte med et bredt glis. Nå ser han rett og slett konstant trist ut. Det er for påfallende å ikke legge merke til. Jeg lurer på om han ikke har handlet litt overilt mtp å flytte til US, vekk fra alt det kjente. Han har i alle år vært ganske påvirket av broren sin, og nå etter å ha levd en veldig beskyttet tilværelse som medlem av det engelske monarkiet, lever han i et "fremmed" land i en helt annen tilværelse etter mer enn 30 år, uten særlig kontakt med resten av familien. Hva skjer hvis han angrer? Han og Meghan var jo ikke sammen så lenge før de giftet seg, så de var jo enda forelsket. Og da er man jo ikke helt klar i toppen. De måtte vel gifte seg såpass fort mtp at de ville ha barn? Han var veldig mammagutt da han var liten, og så mistet han moren sin. Så levde han ganske utagerende noen år før han ble med i militæret og levde et liv der som gjorde at han forandret seg. Han var uansett veldig blid og en munter fyr sånn utad ihvertfall. Jeg tror at han har tatt flere overilte valg mtp intervjuet med Operah også. Han skal jo også gi ut boken hvor han har skrevet om livet sitt som prins i England. Kanskje han har gått inn i en depresjon på grunn av alt som har skjedd.. Jeg syns oppriktig synd på han nå.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Eller så smiler han masse, men journalistene velger å trykke bilder der han ikke smiler for å lage historien du går og tygger på. Anonymkode: 37a1c...ca7
Anonym bruker Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Ikke så rart om han er anstrengt i møte med pressen og sin egen familie Anonymkode: 6a536...488
Anonym bruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ikke så rart om han er anstrengt i møte med pressen og sin egen familie Anonymkode: 6a536...488 Anonymkode: 6a536...488
Gjest NotNaomi Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Eller så smiler han masse, men journalistene velger å trykke bilder der han ikke smiler for å lage historien du går og tygger på. Anonymkode: 37a1c...ca7 Tja. Akkurat uttrykket hans på bildene er ikke sånne som plutselig er i ansiktet rett etter et smil.. Da Meghan holdt tale så vi han i bakgrunnen, og han så like betenkt og trist ut. Jeg vet ikke hvorfor de skulle velge å ikke filme og fotografere han når han smiler?
Gjest NotNaomi Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Anonymkode: 6a536...488 Stakkars Harry. Engelsk presse er fæl.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2022 #7 Skrevet 20. september 2022 NotNaomi skrev (1 minutt siden): Stakkars Harry. Engelsk presse er fæl. Tror ikje det er stas å ikke få støtte fra familien heller. Skjønner godt at han vil satse alt på sin nye lille familie isteden… Anonymkode: 6a536...488
Gjest NotNaomi Skrevet 20. september 2022 #8 Skrevet 20. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tror ikje det er stas å ikke få støtte fra familien heller. Skjønner godt at han vil satse alt på sin nye lille familie isteden… Anonymkode: 6a536...488 Jeg er litt ambilavent mtp familien. Jeg syns ikke det er riktig av han å snakke om faren sin på den måten nå. Det han sier er jo at faren ikke ønsket at han hadde et godt liv. Så enkelt er det jo ikke, men jeg skjønner at Harry ikke har hatt det like lett bestandig. All min sympati for det, men hva hjelper det å snakke offentlig om det nå? Han var jo redd Meghan ville ta livet sitt... Og så er han veldig preget av morens død...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #9 Skrevet 21. september 2022 Eller så smiler han ikke ofte på bildene pressen velger å trykke? Du skriver som om du kjenner han? Anonymkode: fe718...336
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #10 Skrevet 21. september 2022 Herregud, alt folk skal ha en mening om 🤯 Smiler de? Holder de hender? Tar de i mot en bukett? Stakkars folk. Anonymkode: 5ecc8...412
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #11 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Herregud, alt folk skal ha en mening om 🤯 Smiler de? Holder de hender? Tar de i mot en bukett? Stakkars folk. Anonymkode: 5ecc8...412 Folk flest har ingen mening om dette. "Folk" som har lite i egne liv lever gjennom kjendiser og kongelige. Anonymkode: fe718...336
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #12 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Folk flest har ingen mening om dette. "Folk" som har lite i egne liv lever gjennom kjendiser og kongelige. Anonymkode: fe718...336 Hva kan sies om de som henger på nettforum da? Anonymkode: d7d20...133
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #13 Skrevet 21. september 2022 55 minutes ago, Anonym bruker said: Herregud, alt folk skal ha en mening om 🤯 Smiler de? Holder de hender? Tar de i mot en bukett? Stakkars folk. Anonymkode: 5ecc8...412 Enig. Prins Harry har vel blitt mest fotografert i forbindelse med begravelse av først bestefaren, og nå bestemoren. Ikke anledninger som får frem smilet hos de fleste.. Anonymkode: edf0f...a46
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #14 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Hva kan sies om de som henger på nettforum da? Anonymkode: d7d20...133 Jeg vet ikke, jeg. Hva sies om deg og meg, tror du? Anonymkode: fe718...336
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #15 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Enig. Prins Harry har vel blitt mest fotografert i forbindelse med begravelse av først bestefaren, og nå bestemoren. Ikke anledninger som får frem smilet hos de fleste.. Anonymkode: edf0f...a46 Nå følger jo jeg flere kanaler og utenlandske medier. Han og Meghan søker forholdsvis ofte oppmerksomhet for andre ting enn å delta i begravelser. Jeg hadde jo ikke reagert om det kun var bilder fra slike situasjoner.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #16 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke, jeg. Hva sies om deg og meg, tror du? Anonymkode: fe718...336 At vi har lite i egne liv antageligvis. Anonymkode: d7d20...133
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #17 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): At vi har lite i egne liv antageligvis. Anonymkode: d7d20...133 Ok. Jeg føler meg svær tilfreds i eget liv. At jeg henger her betyr jo ikke at jeg ikke interesserer meg for andre ting. Men om kjendiser smiler eller ikke på bilder kommer i en annen liga, føler JEG. Anonymkode: fe718...336
Gjest NotNaomi Skrevet 21. september 2022 #18 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ok. Jeg føler meg svær tilfreds i eget liv. At jeg henger her betyr jo ikke at jeg ikke interesserer meg for andre ting. Men om kjendiser smiler eller ikke på bilder kommer i en annen liga, føler JEG. Anonymkode: fe718...336 Kjendiser er ikke noe annerledes enn andre mennesker. Grunnen til at vi følger med på noen er fordi man kan identifisere seg med dem på flere måter. Det spiller jo ingen rolle hvilken status de har sånn sett. Jeg kan fint identifisere meg med det å flytte fra alt som er kjent og kjært, og hvordan det kan oppleves å være i et nytt land hvor mye er veldig annerledes. I tillegg har Harry levd veldig beskyttet samtidig som han har levd i en slags gullfiskbolle alle har hatt innsyn i. Det er ikke noe merkelig med å tenke over sånne ting..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #19 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Ok. Jeg føler meg svær tilfreds i eget liv. At jeg henger her betyr jo ikke at jeg ikke interesserer meg for andre ting. Men om kjendiser smiler eller ikke på bilder kommer i en annen liga, føler JEG. Anonymkode: fe718...336 Akkurat det samme gjelder vel for folk som lager innlegg om kjendiser eller kongelige. Du er ikke i en posisjon til å komme med fordommer om de personene så lenge du henger her inne føler JEG. Anonymkode: d7d20...133
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #20 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Akkurat det samme gjelder vel for folk som lager innlegg om kjendiser eller kongelige. Du er ikke i en posisjon til å komme med fordommer om de personene så lenge du henger her inne føler JEG. Anonymkode: d7d20...133 Og det er helt greit. Jeg har nok mine fordommer om mennesker som blir så opphengt i kjendiser og snakker om dem med fornavn som om de skulle være nære bekjente. Og ikke minst når de tror at glimt de får gjennom media forteller noe som helst om hvordan personen egentlig har det. Det blir litt sånn uføretrygda tante Gerd med kattene vibber for MEG. Anonymkode: fe718...336
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #21 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Og det er helt greit. Jeg har nok mine fordommer om mennesker som blir så opphengt i kjendiser og snakker om dem med fornavn som om de skulle være nære bekjente. Og ikke minst når de tror at glimt de får gjennom media forteller noe som helst om hvordan personen egentlig har det. Det blir litt sånn uføretrygda tante Gerd med kattene vibber for MEG. Anonymkode: fe718...336 Ja, tenk om uføretrygda tante Gerda skulle våge seg til å ha katter........ det hadde jo vært for ille, for en skam.... Anonymkode: d7d20...133
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #22 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Ja, tenk om uføretrygda tante Gerda skulle våge seg til å ha katter........ det hadde jo vært for ille, for en skam.... Anonymkode: d7d20...133 Eller så skjønner du hva jeg mener 🙃 Anonymkode: fe718...336
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #23 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Eller så skjønner du hva jeg mener 🙃 Anonymkode: fe718...336 Det jeg skjønner er at du er ganske fordomsfull mot grupper du ikke vet så mye om. Anonymkode: d7d20...133
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #24 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det jeg skjønner er at du er ganske fordomsfull mot grupper du ikke vet så mye om. Anonymkode: d7d20...133 De som er opptatt av kjendiser og kongelige? Ja, jeg skrev jo nettopp det 😅 Anonymkode: fe718...336
Anonym bruker Skrevet 21. september 2022 #25 Skrevet 21. september 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): De som er opptatt av kjendiser og kongelige? Ja, jeg skrev jo nettopp det 😅 Anonymkode: fe718...336 Altså...Jesus, snakk om å være på en annen planet 🤣 Anonymkode: d7d20...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå