Gå til innhold

Hvilke sko bruker du til hverdags nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mellomsesongen? Selv bruker jeg et par Nike air og et par sorte ankelstøvletter med spiss tå.

Anonymkode: 5fb3a...d76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joggesko til nå, doc martens i dag. 

Anonymkode: 2582e...4cf

Skrevet

Hoka Clifton

Anonymkode: 637b1...83e

Skrevet

Terrengsko

Anonymkode: 2c4e9...511

Skrevet

Dr. Martens

Anonymkode: 0403d...8c5

Skrevet

HOKA Rincon 

Anonymkode: 9e398...cf4

Skrevet

Joggesko 

Anonymkode: afd15...af3

Skrevet

Sneakers, penere sneakers i skinn eller skoletter med høye hæler. 

Skrevet

Sneakers og noen lave støvletter eller loafers

Skrevet

Nike svarte joggesko. Er 17 grader om dagen så. 

Anonymkode: 77e62...9c9

Skrevet

Nike tanjun 👌

Anonymkode: c9245...dbb

Skrevet

Joggesko, som hele resten aV året 🙈

Anonymkode: 92820...df2

Skrevet

Jeg ser de fleste her skriver joggesko. Det bruker jo jeg også mye. Men i høstferien skal jeg ut og reiSe til et varmere land, der ser jeg nesten aldri damene traske rundt i joggesko?! Er de litt stiligere enn oss?

Skrevet

Jeg bruker også joggesko (støvler om det regner, og jeg skal gå lengre). Noen hvite Adidas. Jeg skal også til et varmere land i høstferien, og reiser i joggeskoene. De er fine, synes jeg :)

Anonymkode: 93a0a...5bc

Skrevet

Noen gamle Adidas sneakers, eller lave, svarte knytesko i skinn. 

Anonymkode: 23951...354

Skrevet

Pumps på jobb, støvler med høye hæler på vei til jobb, i butikk osv, joggesko på tur med bikkja, ut med søpla osv. Bor i nord.

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Jeg ser de fleste her skriver joggesko. Det bruker jo jeg også mye. Men i høstferien skal jeg ut og reiSe til et varmere land, der ser jeg nesten aldri damene traske rundt i joggesko?! Er de litt stiligere enn oss?

Det er de definitivt! Men de har heller ikke så vekslende vær som oss.

Anonymkode: 76448...5a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg har en muskel og leddsykdom, og et operert ben. Så jeg er veldig glad for å bruke joggesko. Bruker ensfarga hvite på sommerhalvåret, da jeg bruker de med kjoler. Og ser jo veldig mange med joggesko/sneakers og kjole på sommeren.

Anonymkode: d5a81...71c

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Heldigvis er det helt ok her til lands å gå i gode sko, som joggesko. For et par generasjoner siden gikk kvinner her på bjerget også i vonde sko, som andre (menn) hadde "bestemt" var mer kvinnelig. Så HURRA for frigjorte norske kvinner som driter i hva som er stilig, og heller bruker klær og sko som er varme og praktiske!

Anonymkode: 1f598...c7b

Skrevet

Snørestøvler, joggesko, mokkasiner, etc.

Anonymkode: ee9c1...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...