Gå til innhold

Fem mennesker rundt et bord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fire mennesker sammen med deg rundt et nord med vik og mat. Hvem er de fire andre?

Jeg velger Gyles Brandreth, dronning Elizabeth, Heinz Guderian og Elena Ferrante, hvem hun nå er.

Anonymkode: 18a7a...bc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten to søstre og to svigerinner

eller

de fire barna mine

eller 

fire venninner.

Kjendiser hadde jeg bare sittet og holdt kjeft rundt tror jeg, altfor sjenert og usikker på meg selv til at det hadde blitt noe stas.

Anonymkode: 79321...c9e

Skrevet

3 gode kollegaer, den 5 stolen blir stående tom. 

Anonymkode: 59e2a...199

Skrevet

Mine to barn, mannen og mamma. Et veldig kjekt selskap som vi har ofte 

Anonymkode: 076a0...902

Skrevet
LME1001 skrev (2 minutter siden):

Elie Wiesel, Oprah, Nelson Mandela, JFK.

Det ville vært utrolig spennende!

Skrevet

Morrie Schwartz, Biskop Tutu, Dalai Lama og David Attenborough. ❤️

Skrevet
HvittHus skrev (8 minutter siden):

Morrie Schwartz, Biskop Tutu, Dalai Lama og David Attenborough. ❤️

Morrie Schwarz måtte jeg google, men for en interessant mann. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Morrie Schwarz måtte jeg google, men for en interessant mann. 

Ja han virket helt fantastisk. Morsomt at du har med Gyles Brandreth. Han er en stor personlighet og utrolig tørrvittig.

Skrevet

Oh... Nå kunne jeg selvfølgelig vært politisk korrekt og svart diverse familie eller venner, men hey, dem kan jeg spise med alle andre dager.

Jeg ville definitivt hatt med Stephen Fry, jeg bare digger ham! Siden du åpner for å ta med avdøde, ville hatt med Tolkien også. Jeg har SÅ mange spørsmål... Hm, muligens Pernille Sørensen, jeg liker humoren hennes. Og så hadde det vært gøy å ha med (den historiske) Jesus for å oppleve nøyaktig hvor karismatisk en person faktisk kan bli når man omtrent alene klarer å grunnlegge verdens største religion. Det står det respekt av, altså. 

Anonymkode: 928a9...8af

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Oh... Nå kunne jeg selvfølgelig vært politisk korrekt og svart diverse familie eller venner, men hey, dem kan jeg spise med alle andre dager.

Jeg ville definitivt hatt med Stephen Fry, jeg bare digger ham! Siden du åpner for å ta med avdøde, ville hatt med Tolkien også. Jeg har SÅ mange spørsmål... Hm, muligens Pernille Sørensen, jeg liker humoren hennes. Og så hadde det vært gøy å ha med (den historiske) Jesus for å oppleve nøyaktig hvor karismatisk en person faktisk kan bli når man omtrent alene klarer å grunnlegge verdens største religion. Det står det respekt av, altså. 

Kult bord! Tolkien og Jesus hadde sikkert hatt en bra samtale.

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Og forøvrig, det ville ikke vært pk å si at du ville spist med slekt og venner, det er bare kjedelig.

Skrevet

Leonardo DaVinci, Per Brodal, Michelle Obama og Sokrates 

Anonymkode: 9badd...d33

Skrevet

Tror jeg ville ha invitert følgende personer:

- Albert Einstein
- Linus Pauling (kvantekjemiker som fikk nobels fredspris for å starte "nei til atomvåpen")
- Madame Curie
- Arkimedes

Skrevet

Oj, vanskelig!

1. Hadde i hvert fall valgt Jesus, er veldig nysgjerrig på hvordan han egentlig VAR

2. Så hadde jeg valgt et neandertaler-menneske, forutsatt at vi hadde en automatisk tolketjeneste så vi kunne forstå hverandre

3. Marie Antoinette. SA hun virkelig det? HVordan var hun EGENTLIG?

4.  Ernest Shackleton, for han var så utrolig tøff og barsk.

Anonymkode: 64f27...cc9

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Leonardo DaVinci, Per Brodal, Michelle Obama og Sokrates 

Anonymkode: 9badd...d33

Kult, nokså god spredning.

Skrevet
Musemor med tre søte små skrev (1 time siden):

Tror jeg ville ha invitert følgende personer:

- Albert Einstein
- Linus Pauling (kvantekjemiker som fikk nobels fredspris for å starte "nei til atomvåpen")
- Madame Curie
- Arkimedes

La meg tippe du er realfagsglad?

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Oj, vanskelig!

1. Hadde i hvert fall valgt Jesus, er veldig nysgjerrig på hvordan han egentlig VAR

2. Så hadde jeg valgt et neandertaler-menneske, forutsatt at vi hadde en automatisk tolketjeneste så vi kunne forstå hverandre

3. Marie Antoinette. SA hun virkelig det? HVordan var hun EGENTLIG?

4.  Ernest Shackleton, for han var så utrolig tøff og barsk.

Anonymkode: 64f27...cc9

Marie A måtte vært artig å realitetsorientere...

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

La meg tippe du er realfagsglad?

Skjønner ikke hvor du har det fra :P

Skrevet (endret)

Jesus var en veldig morsom og original idé! 

Jeg senker nok lista veldig her : Atle Antonsen, Christer Falck, Øystein Stray Spetalen og Abid Raja. 

Alle fire har egenskaper jeg beundrer veldig mye, og fordi de er klin ulike ville det kanskje blitt både temperatur og underholdende. 

Endret av NotNaomi
Skrevet

Mamma, pappa, bestemor og sønnen min 

Jupp, alle døde.  - Så kjedelig er jeg altså, ingen dype samtaler med berømte personer.  Men én middag med disse 4 hadde vært helt knall! 

Stort nok bord, så hadde selvsagt de tre andre besteforeldrene mine, mine 2 søsken + svigerfar også fått blitt med 😊 

Anonymkode: 67c01...4c5

Skrevet

Sokrates, Platon, Shakespeare og dronning Mary

Anonymkode: 8cb53...056

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...