Anonym bruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 Fire mennesker sammen med deg rundt et nord med vik og mat. Hvem er de fire andre? Jeg velger Gyles Brandreth, dronning Elizabeth, Heinz Guderian og Elena Ferrante, hvem hun nå er. Anonymkode: 18a7a...bc8
Anonym bruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 Enten to søstre og to svigerinner eller de fire barna mine eller fire venninner. Kjendiser hadde jeg bare sittet og holdt kjeft rundt tror jeg, altfor sjenert og usikker på meg selv til at det hadde blitt noe stas. Anonymkode: 79321...c9e
Anonym bruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 3 gode kollegaer, den 5 stolen blir stående tom. Anonymkode: 59e2a...199
Anonym bruker Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 Mine to barn, mannen og mamma. Et veldig kjekt selskap som vi har ofte Anonymkode: 076a0...902
LME1001 Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 Elie Wiesel, Oprah, Nelson Mandela, JFK.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 LME1001 skrev (2 minutter siden): Elie Wiesel, Oprah, Nelson Mandela, JFK. Det ville vært utrolig spennende! Anonymkode: 18a7a...bc8
HvittHus Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 Morrie Schwartz, Biskop Tutu, Dalai Lama og David Attenborough. ❤️
Anonym bruker Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 HvittHus skrev (8 minutter siden): Morrie Schwartz, Biskop Tutu, Dalai Lama og David Attenborough. ❤️ Morrie Schwarz måtte jeg google, men for en interessant mann. Anonymkode: 18a7a...bc8
HvittHus Skrevet 19. september 2022 #9 Skrevet 19. september 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Morrie Schwarz måtte jeg google, men for en interessant mann. Anonymkode: 18a7a...bc8 Ja han virket helt fantastisk. Morsomt at du har med Gyles Brandreth. Han er en stor personlighet og utrolig tørrvittig.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2022 #10 Skrevet 20. september 2022 Oh... Nå kunne jeg selvfølgelig vært politisk korrekt og svart diverse familie eller venner, men hey, dem kan jeg spise med alle andre dager. Jeg ville definitivt hatt med Stephen Fry, jeg bare digger ham! Siden du åpner for å ta med avdøde, ville hatt med Tolkien også. Jeg har SÅ mange spørsmål... Hm, muligens Pernille Sørensen, jeg liker humoren hennes. Og så hadde det vært gøy å ha med (den historiske) Jesus for å oppleve nøyaktig hvor karismatisk en person faktisk kan bli når man omtrent alene klarer å grunnlegge verdens største religion. Det står det respekt av, altså. Anonymkode: 928a9...8af
Anonym bruker Skrevet 20. september 2022 #11 Skrevet 20. september 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Oh... Nå kunne jeg selvfølgelig vært politisk korrekt og svart diverse familie eller venner, men hey, dem kan jeg spise med alle andre dager. Jeg ville definitivt hatt med Stephen Fry, jeg bare digger ham! Siden du åpner for å ta med avdøde, ville hatt med Tolkien også. Jeg har SÅ mange spørsmål... Hm, muligens Pernille Sørensen, jeg liker humoren hennes. Og så hadde det vært gøy å ha med (den historiske) Jesus for å oppleve nøyaktig hvor karismatisk en person faktisk kan bli når man omtrent alene klarer å grunnlegge verdens største religion. Det står det respekt av, altså. Anonymkode: 928a9...8af Kult bord! Tolkien og Jesus hadde sikkert hatt en bra samtale. Anonymkode: 18a7a...bc8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2022 #12 Skrevet 20. september 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Oh... Nå kunne jeg selvfølgelig vært politisk korrekt og svart diverse familie eller venner, men hey, dem kan jeg spise med alle andre dager. Jeg ville definitivt hatt med Stephen Fry, jeg bare digger ham! Siden du åpner for å ta med avdøde, ville hatt med Tolkien også. Jeg har SÅ mange spørsmål... Hm, muligens Pernille Sørensen, jeg liker humoren hennes. Og så hadde det vært gøy å ha med (den historiske) Jesus for å oppleve nøyaktig hvor karismatisk en person faktisk kan bli når man omtrent alene klarer å grunnlegge verdens største religion. Det står det respekt av, altså. Anonymkode: 928a9...8af Og forøvrig, det ville ikke vært pk å si at du ville spist med slekt og venner, det er bare kjedelig. Anonymkode: 18a7a...bc8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2022 #13 Skrevet 20. september 2022 Leonardo DaVinci, Per Brodal, Michelle Obama og Sokrates Anonymkode: 9badd...d33
Musemor med tre søte små Skrevet 20. september 2022 #14 Skrevet 20. september 2022 Tror jeg ville ha invitert følgende personer: - Albert Einstein - Linus Pauling (kvantekjemiker som fikk nobels fredspris for å starte "nei til atomvåpen") - Madame Curie - Arkimedes
Anonym bruker Skrevet 20. september 2022 #15 Skrevet 20. september 2022 Oj, vanskelig! 1. Hadde i hvert fall valgt Jesus, er veldig nysgjerrig på hvordan han egentlig VAR 2. Så hadde jeg valgt et neandertaler-menneske, forutsatt at vi hadde en automatisk tolketjeneste så vi kunne forstå hverandre 3. Marie Antoinette. SA hun virkelig det? HVordan var hun EGENTLIG? 4. Ernest Shackleton, for han var så utrolig tøff og barsk. Anonymkode: 64f27...cc9
Anonym bruker Skrevet 20. september 2022 #16 Skrevet 20. september 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Leonardo DaVinci, Per Brodal, Michelle Obama og Sokrates Anonymkode: 9badd...d33 Kult, nokså god spredning. Anonymkode: 18a7a...bc8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2022 #17 Skrevet 20. september 2022 Musemor med tre søte små skrev (1 time siden): Tror jeg ville ha invitert følgende personer: - Albert Einstein - Linus Pauling (kvantekjemiker som fikk nobels fredspris for å starte "nei til atomvåpen") - Madame Curie - Arkimedes La meg tippe du er realfagsglad? Anonymkode: 18a7a...bc8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2022 #18 Skrevet 20. september 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Oj, vanskelig! 1. Hadde i hvert fall valgt Jesus, er veldig nysgjerrig på hvordan han egentlig VAR 2. Så hadde jeg valgt et neandertaler-menneske, forutsatt at vi hadde en automatisk tolketjeneste så vi kunne forstå hverandre 3. Marie Antoinette. SA hun virkelig det? HVordan var hun EGENTLIG? 4. Ernest Shackleton, for han var så utrolig tøff og barsk. Anonymkode: 64f27...cc9 Marie A måtte vært artig å realitetsorientere... Anonymkode: 18a7a...bc8
Musemor med tre søte små Skrevet 20. september 2022 #19 Skrevet 20. september 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): La meg tippe du er realfagsglad? Anonymkode: 18a7a...bc8 Skjønner ikke hvor du har det fra
Gjest NotNaomi Skrevet 20. september 2022 #20 Skrevet 20. september 2022 (endret) Jesus var en veldig morsom og original idé! Jeg senker nok lista veldig her : Atle Antonsen, Christer Falck, Øystein Stray Spetalen og Abid Raja. Alle fire har egenskaper jeg beundrer veldig mye, og fordi de er klin ulike ville det kanskje blitt både temperatur og underholdende. Endret 20. september 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 20. september 2022 #21 Skrevet 20. september 2022 Mamma, pappa, bestemor og sønnen min Jupp, alle døde. - Så kjedelig er jeg altså, ingen dype samtaler med berømte personer. Men én middag med disse 4 hadde vært helt knall! Stort nok bord, så hadde selvsagt de tre andre besteforeldrene mine, mine 2 søsken + svigerfar også fått blitt med 😊 Anonymkode: 67c01...4c5
Anonym bruker Skrevet 20. september 2022 #22 Skrevet 20. september 2022 Sokrates, Platon, Shakespeare og dronning Mary Anonymkode: 8cb53...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå