Gjest NotNaomi Skrevet 18. september 2022 #1 Skrevet 18. september 2022 (endret) Når det gjelder dronning Elizabeths, rip, begravelse i morgen. Det er jo en anledning hvor de kan ha planlagt i årevis. Tror selvfølgelig at politi og hva det nå er alt som sørger for sikkerhet, har god kontroll, men likevel. Så god planlegging er det ikke ofte de som står bak får mulighet til. Endret 18. september 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Det eneste som da skjer er at noen kongelige byttes ut. Det er alt. Jeg lurer mer på om putler benytter anledningen. Anonymkode: 8d94c...356
Gjest NotNaomi Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det eneste som da skjer er at noen kongelige byttes ut. Det er alt. Jeg lurer mer på om putler benytter anledningen. Anonymkode: 8d94c...356 Mange mennesker da. Putler?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 Jeg er i hvert fall glad det ikke er meg som er sikkerhetssjef på det oppdraget. Biden, Zelenska og ledere i EU på samme sted. Håper de har invitert Xi i det minste, i og med de har ekskludert en rekke andre som kunne vært en viss garanti for å ikke bli ett mål. Fatter ikke at de tør å gjennomføre det engang. Anonymkode: 54e1d...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå