Gå til innhold

insprert av tråd om finn fiks ferdig, hva er det verste du har opplevd på finn?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker finn mye, både kjøper og selger. Ikke opplevd selv at det har blitt problemer med sending, for eksempel at selger sier varen ikke er mottatt selv om posten sier den er levert, eller motsatt at selger sier det er sendt selv om jeg ikke får noe slik andre har opplevd. Men jeg har opplevd at varen viser seg å være noe helt annet enn det som stod i annonsen fordi selger har rotet det til og blandet annonser og trodd (håpet?) at jeg ville ha noe som allerede var solgt og derfor gitt noe helt annet. Veldig irriterende.

Anonymkode: cd2a4...e3d

Fortsetter under...

Kjøpte en sofa for 1000 kr, den luktet helt forferdelig rensemiddel , merket de ikke før vi tok den inn i kjellerstuen, så hele kjelleren luktet ett sterkt rensemiddel, lukten gikk ikke vekk, så vi endte med å kjøre den på dynga. 

Anonymkode: b84e6...7b6

Sendte en pakke i oppkrav en gang, der vedkommende som kjøpte kom med lovnader om at pakken skulle hentes dagen etter, gjentatte ganger. Fikk pakken i retur etter noen uker. Det som var irriterende at det var flere som ønsket å kjøpe denne tingen i nærmiljøet. Så hadde jeg ikke skulle vært redelig å selge til den som tok kontakt først, så hadde saken vært ut av verden sammen dag som annonsen ble lagt ut.

Anonymkode: 1b5e3...0b9

Annonse

Har opplevd å få genser i feil størrelse,en selger som hele tiden kommer med nye unnskyldninger for hvorfor varen ikke er sendt enda selv om det var gått 2 uker siden jeg betalte. Opplevde å betale for ett brudeslør som etter 3 mnder forsatt ikke er kommet.

Anonymkode: f786a...955

La ut to fat parafin på Finn. Skrev tydelig at de ble solgt fordi de tok opp plass. La de ut for 5000. 
Fikk svar fra en som skulle «hjelpe meg med å bli kvitt dem for 1000kr.» Sa at det var alt for lite, bare fatene kostet med enn det, og her var parafin også. Men fatene kunne jeg få beholde. Han skulle bare ha parafinen. Jeg svarte at de ble solgt fordi de tok opp plass. Da fikk jeg en passe lang lekse om hvor dum jeg var som takket nei til dette. Her fikk jeg verdens beste tilbud, og takket nei!

Solgte de dagen etter for 5000

Anonymkode: debcb...d66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...