Anonym bruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Jeg har en lys ballkjole jeg skal bruke i kveld. Har også sko som passer til kjolen, men jeg har problemer med ryggen og i dag er den ille. De skoene jeg har som passer til kjolen er ikke noe gode på dager hvor ryggen har slått seg vrang. Har også noen sko som er helt mørk blå, nesten sorte som ryggen er mye mer glad i. Kjolen er lys rosa, og har masse burgunder broderier oppe. Kan jeg bruke dem? Anonymkode: c5c6e...d1f
Anonym bruker Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 Jeg vet ikke hva du spør om, men hvis det er de to parene du kan bruke så er de mørk rosa helt fine til. De sorte vil ikke være så fine, men har du vondt i ryggen så må du ta hensyn til den først og fremst. Anonymkode: 0a290...7da
Anonym bruker Skrevet 17. september 2022 #3 Skrevet 17. september 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke hva du spør om, men hvis det er de to parene du kan bruke så er de mørk rosa helt fine til. De sorte vil ikke være så fine, men har du vondt i ryggen så må du ta hensyn til den først og fremst. Anonymkode: 0a290...7da De rosa skoene er de jeg pleier å bruke til kjolen, men de er ikke noe gode mot ryggen på dårlige dager. De mørke aksepterer ryggen. HI Anonymkode: c5c6e...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå