Gå til innhold

Svetter du og mannen under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi svetter begge når vi har sex, så vi må alltid dusje etterpå. Hvordan er dere? 

Anonymkode: 88d59...d07

Skrevet

Det varierer veldig. Jeg svetter litt omtrent halvparten av gangene, han svetter mer enn meg og oftere. Uansett er det avhengig av type sex, varighet og temperatur i rommet. 

Anonymkode: 9abb2...aa1

Skrevet

Midt på sommeren, ja.

Midt på vinteren, noen ganger, men ikke alltid.

Aldri dusjet etterpå da. Går på badet og tar en kattevask mellom bena og på hendene, dusjer neste morgen.

Anonymkode: 8cc97...b82

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det varierer veldig. Jeg svetter litt omtrent halvparten av gangene, han svetter mer enn meg og oftere. Uansett er det avhengig av type sex, varighet og temperatur i rommet. 

Anonymkode: 9abb2...aa1

Jeg blir svett når jeg sitter oppå ham, han blir svett når har er bak meg eller oppå meg. 

Hi 

Skrevet

Hva får du ut av svarene i denne tråden? 
Like relevant som «blir dere svette av å gå tur?» Jeg blir svett av en krevende topptur, men ikke av en rusletur i byen. Og den sammenligningen er gjeldende når det kommer til sex også🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 98c00...2f6

Skrevet

Nei. Æsj. Svetter ikke

Anonymkode: 6f555...b6d

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Nei. Æsj. Svetter ikke

Anonymkode: 6f555...b6d

Da har dere skikkelig kjedelig sex😂

Anonymkode: 11f52...76a

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

😂

Skrevet

Jeg bare ligger der for å bli ferdig med det. Skulle ønske han snart sluttet. Jeg har sagt det utallige ganger men han fortsetter bare. 

Anonymkode: cbbe2...4c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Vaniljesex, sånn utrendy sex. The Shit er visstnok lyder, asmr eller no…. Det kan jeg i grunn forstå at noen kan bli svett av, om ikke annet 😂

Anonymkode: 9a40a...382

Skrevet

Noe svetting blir det som oftest ja, men det varierer litt etter hvor varmt/kaldt det er og hvor aktive vi er. Vi kan ha veldig rolig sex så vi nesten ikke svetter i det hele tatt eller vi kan være skikkelig aktive og svette masse. 

Anonymkode: a5a46...1f4

Skrevet

Han litt kanskje ja, jeg aldri. Ikke med mindre det er sommer og varmt fra før. Har ikke kun ligge der vaniljesex men kanskje jeg er litt trent så det å ha sex ikke akuratt er en så tung fysisk greie? 

Anonymkode: 7c39e...afb

Skrevet

Det er vel bare menn som blir svett under sex..?

Anonymkode: f4139...433

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er vel bare menn som blir svett under sex..?

Anonymkode: f4139...433

Det er vel fordi mange damer tror de bare trenger å ligge der, noe som selvsagt ikke er riktig. 

Skrevet

Han blir som regel sugd og da svetter han ikke.

Anonymkode: a5a46...1f4

Skrevet

Det renner flere liter med svette. Senga er helt gul. Vi får det ikke vekk. Vi er begge som gjennomvåte at vi kan vri opp håret. 

Anonymkode: f99da...e9d

Skrevet

JEG blir svett! Jo kåtere jeg blir jo mer svette pipler det frem. Vi har ganske heftig sex, eller orgasmene mine er så heftig. Er ikke varmt i rommet og jeg er heller ikke overvektig, men det er akkurat som om kåtskapen bare vil dampe ut overalt 😅 Vi er vant til det da, så har et håndkle for å tørke ryggen innimellom. Ja, vi holder på en stund og leker oss godt. 😄🤩 Mannen sier han har aldri opplevd sånn svetting av tidligere damer, men så tror jeg ikke de har vært så kåte som meg heller. Jeg nyter sexlivet med ham fordi han er den første som har klart å knekke orgasmekoden på meg. Og jeg digger det. Slipper meg så løs at svetting er ikke noe jeg gidder å henge meg oppi. Mannen er glad vi har det deilig han, så han bryr seg heller ikke om jeg svetter. Svetten lukter jo ikke sålenge den er fersk husk. Jeg dusjer ofte før vi begynner og med deo under armhulene og parfyme i halsen lukter jeg godt. Erstattes forøvrig fort med lukten av kåt mus 😛😅

Anonymkode: 1ff1d...3f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...