Gå til innhold

Tiårets største lanseringsbom?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Man kan være kunstner uten å delta i samfunnsdebatt.

Anonymkode: 822d4...dc5

Skuespiller? Sist sett i en TVNorge-serie? 

Jeg har aldri tenkt på Thomas Giertsen som en kunster.. De har vel samme CV omtrent 

Anonymkode: e0136...6cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva er det Pia tjelta har gjort som gjør henne til en kunstner..? 

Vært med i noen filmer, og serie... Designet kjoler? 

Har hun noensinne deltatt i samfunnsdebatt? Jeg har aldri lagt merke til det.. 

Man trenger da ikke være med i samfunnsdebatten for å være en kunstner? Og ja, hun spiller i filmer og på teater og hun er en dyktig designer. 

Anonymkode: 9d733...74c

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Skuespiller? Sist sett i en TVNorge-serie? 

Jeg har aldri tenkt på Thomas Giertsen som en kunster.. De har vel samme CV omtrent 

Noen ganger er det lurt å undersøke litt før man røper sin mangel på kunnskap for hele verden...

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Man trenger da ikke være med i samfunnsdebatten for å være en kunstner? Og ja, hun spiller i filmer og på teater og hun er en dyktig designer. 

Men hva er det hun har gjort som gjør at folk er så innmari skuffet over henne? 

Forventer vi virkelig så mye fra en skuespiller og designer av rådyre kjoler? 

Hvorfor skiller hun seg ut fra hennes to kolleger? 

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Noen ganger er det lurt å undersøke litt før man røper sin mangel på kunnskap for hele verden...

Du kan jo fortelle meg hvorfor du er så skuffet over henne. Hva har hun gjort tidligere som gjør at du forventet mer av henne? 

Å kalle meg uvitende er ikke et svar på spørsmålet 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Forventer vi virkelig så mye fra en skuespiller og designer av rådyre kjoler? 

Hvorfor skiller hun seg ut fra hennes to kolleger? 

Fordi hun har et talent og er mer enn bare en influenser? 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du kan jo fortelle meg hvorfor du er så skuffet over henne. Hva har hun gjort tidligere som gjør at du forventet mer av henne? 

Å kalle meg uvitende er ikke et svar på spørsmålet 

Jeg syns jo det er litt morsomt at du kun har fått med deg at hun spiller i en såpeserie på TvNorge. Hun er en av våre mest meriterte skuespillere, faktisk.

https://snl.no/Pia_Tjelta

Men ikke alle er tydeligvis oppdatert på norsk kultur. 

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Fordi hun har et talent og er mer enn bare en influenser? 

Jeg syns jo det er litt morsomt at du kun har fått med deg at hun spiller i en såpeserie på TvNorge. Hun er en av våre mest meriterte skuespillere, faktisk.

https://snl.no/Pia_Tjelta

Men ikke alle er tydeligvis oppdatert på norsk kultur. 

Og skuespillere forventer du skal være opptatt av store spørsmål og kvinnehelse? 

Jeg har ikke stor tiltro til skuespillere, det skal jeg innrømme. Ikke når det gjelder større spørsmål. Hun er jo sikkert dyktig i sitt felt, men at hun skulle ha en mening om kvinnehelse? Ikke noe jeg ville antatt (særlig siden hun aldri har snakket om det før). 

Så at folk er skuffet over at en skuespiller og klesdesigner ikke er samfunnsengasjert? Veldig pussig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Og skuespillere forventer du skal være opptatt av store spørsmål og kvinnehelse? 

Jeg har ikke stor tiltro til skuespillere, det skal jeg innrømme. Ikke når det gjelder større spørsmål. Hun er jo sikkert dyktig i sitt felt, men at hun skulle ha en mening om kvinnehelse? Ikke noe jeg ville antatt (særlig siden hun aldri har snakket om det før). 

Så at folk er skuffet over at en skuespiller og klesdesigner ikke er samfunnsengasjert? Veldig pussig. 

Jøss, du er da en helt spesiell type vrang? 

På micronivå: Nei, jeg forvetner ikke at skuespillere skal være ekstra opptatt av store spørsmål og kvinnehelse. Jeg forventer at oppegående kvinner skal skjønne at fillers og botox ikke kan betegnes som kvinnehelse. Jeg forventer også at oppegående kvinner skal skjønne at det å kalle sine medsøstre som velger annerledes for vrak. 

Jeg anså altså Pia Tjelta som å være en oppegående kvinne, og er dermed skuffet. 

Det som er utrolig pussig, for å bruke ditt ord, at her sitter du som en voksen kvinne og faktisk tror at en av nåtidens mest kjente og brukte skuespiller er på nivå med Thomas Gjertsen. Da lurer jeg på om du kun henter underholdningen din fra tvserier?

Skrevet

Jeg tenker du har for høye forventninger til kvinner i film, serie og klesverden. Jeg har ikke sett noe som tilsier hun er oppegående. 

Men du har jo ikke problemer med å gjøre narr av medsøstre (meg) på forum heller. 

Det jeg har fått med meg av dine argumenter er at kjente skuespillere antas å være reflekterte, selv om de aldri har vist det i offentligheten. Å gjengi Ibsens ord gjør deg ikke til Ibsen.. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jeg tenker du har for høye forventninger til kvinner i film, serie og klesverden. Jeg har ikke sett noe som tilsier hun er oppegående. 

Men du har jo ikke problemer med å gjøre narr av medsøstre (meg) på forum heller. 

Det jeg har fått med meg av dine argumenter er at kjente skuespillere antas å være reflekterte, selv om de aldri har vist det i offentligheten. Å gjengi Ibsens ord gjør deg ikke til Ibsen.. 

Ok, deg om det. Jeg følte meg skuffet, jeg har ingen trang til din godkjennelse for det. 

Fortsett å hent ditt kulturelle input på TvNorge, det er nok den enkleste vei. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Jøss, du er da en helt spesiell type vrang? 

På micronivå: Nei, jeg forvetner ikke at skuespillere skal være ekstra opptatt av store spørsmål og kvinnehelse. Jeg forventer at oppegående kvinner skal skjønne at fillers og botox ikke kan betegnes som kvinnehelse. Jeg forventer også at oppegående kvinner skal skjønne at det å kalle sine medsøstre som velger annerledes for vrak. 

Jeg anså altså Pia Tjelta som å være en oppegående kvinne, og er dermed skuffet. 

Det som er utrolig pussig, for å bruke ditt ord, at her sitter du som en voksen kvinne og faktisk tror at en av nåtidens mest kjente og brukte skuespiller er på nivå med Thomas Gjertsen. Da lurer jeg på om du kun henter underholdningen din fra tvserier?

Jeg er helt enig med deg. 

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Å redegjøre for skuffelse er ikke en vitenskapelig øvelse. Pia Tjelta har i mine øyne fremstått som en oppegående person med integritet, og da tillater jeg meg å føle meg skuffet over klinikk- og skjønnhetsopplegget. Du får gjerne være uenig i det, men du kan ikke argumentere mot at jeg føler det jeg føler.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva er det Pia tjelta har gjort som gjør henne til en kunstner..? 

Vært med i noen filmer, og serie... Designet kjoler? 

Har hun noensinne deltatt i samfunnsdebatt? Jeg har aldri lagt merke til det.. 

Det lurer jeg på og? Har sett på disse tre som like luftige alle sammen, og fikk jo bekreftet mine tanker om dem. Klinikken kan sikkert gå fint den, mange folk som tenker som dem i deres kjendis/influenser saueflokk krets. Men det er jo en skam å omtale aldring slik og påberope seg helse. Dette er jo ren estetikk og fasade bygging. Latterlig! Og utrolig synd å fronte slik for et samfunn som sliter nok med å prøve å være bra nok på alle områder. 

Anonymkode: a999f...741

Skrevet

Også skriver de "Norges ledende klinikk" før de har åpnet, samt at de har ansatt "Norges fremste eksperter". Fint om de kan dokumentere de påstandene....kanskje like bra som de kan dokumentere effekten av bekkenbunnstolen 🤪 tydelig at de er vant til å snakke i et ekkokammer der det stilles få spørsmål. Litt profesjonell hjelp med lansering og markedsføring hadde nok vært lurt. Sånn i eyterpåklokskapens navn 🙈

Anonymkode: 999c1...68d

Skrevet
NotNaomi skrev (På 17.9.2022 den 0.43):

Kanskje du skal forklare? 

Poenget var jo nettopp at de driter seg ut med å kalle det helse når det bare er kosmetisk og uviktig behandling de driver med. Klinikken i seg selv er jo ikke verre enn andre tilsvarende klinikker.

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (9 minutter siden):

Poenget var jo nettopp at de driter seg ut med å kalle det helse når det bare er kosmetisk og uviktig behandling de driver med. Klinikken i seg selv er jo ikke verre enn andre tilsvarende klinikker.

Ok.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...