Gjest NotNaomi Skrevet 16. september 2022 #26 Skrevet 16. september 2022 (endret) Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg har en kollega/venninne som kan spør om prisen på et plagg, og jeg kan spør henne. Men vi har samme (dyre🙄) smak, og vet sånn ca hva det koster uansett når det blir sagt hvilet merke det er. Utenom det tror jeg aldri jeg har blitt spurt om prisen på et klesplagg. Har andre venninner som jeg vet handler på helt andre butikker enn meg. Og hvis det blir diskutert priser på klær når jeg er der, er jeg egentlig ikke så aktiv i samtalen. Har ingen behov for å informere om hva f.eks jakken min koster, når de synes det er dyrt med en jakke til 1500 😅 Hva ting koster er en privatsak synes jeg. Noen kjøper selvsagt dyre klær for å vise hvor masse penger de har, jeg kjøper klær fordi jeg liker de. Anonymkode: 5a636...db1 Nei jeg syns det var en helt merkelig oppførsel. Jeg ser det ikke som noen krise å spørre ei god venninne, men en kollega... Og den frekke og dumme måten å reagere på. Jeg skjønner ikke hvorfor HI svarte på det heller, og ikke skjønte jeg latteremoijen bak. Som om det var morsomt. Det er jo ihverfall overraskende at noen en er enig her 🙂 Endret 16. september 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 16. september 2022 #27 Skrevet 16. september 2022 NotNaomi skrev (31 minutter siden): Nei jeg syns det var en helt merkelig oppførsel. Jeg ser det ikke som noen krise å spørre ei god venninne, men en kollega... Og den frekke og dumme måten å reagere på. Jeg skjønner ikke hvorfor HI svarte på det heller, og ikke skjønte jeg latteremoijen bak. Som om det var morsomt. Det er jo ihverfall overraskende at noen en er enig her 🙂 Jeg synes jo også det er frekt, men jeg lar meg ikke vippe av pinnen av det. Latteremojien var for å vise at jeg ikke svarte mer enn bare * nei nei* og fortsatte å jobbe. Da skjønte hun nok at jeg var ferdig snakka siden jeg bare gikk tilbake til jobb. HI Anonymkode: 5c407...a42
Anonym bruker Skrevet 16. september 2022 #28 Skrevet 16. september 2022 Jeg gikk forbi en genser her som kosta 2000 kroner. Ble nysgjerrig på hvorfor den var så dyr, og sjekket lappen med informasjon. Den besto av 90% syntetisk materiale og 10 % mohair. Hvilke idioter er det som betaler 2000 for noe sånt? Noen tror åpenbart at dyr pris automatisk betyr «plagg av god kvalitet som holder lenge». Det er faktisk ikke sant. Anonymkode: 88d4c...79a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2022 #29 Skrevet 16. september 2022 Jeg synes det er en helt ok pris 🙂, har ikke mange klær til den prisen i skapet, men ett par. Anonymkode: 5c52b...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå