Gå til innhold

Middag med 5 venninner i kveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen ide om hva jeg skal servere… 

Anonymkode: 967c5...496

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har ingen ide om hva jeg skal servere… 

Anonymkode: 967c5...496

Da er det jævlig dumt å invitere... 

Anonymkode: 2bd64...f2f

Skrevet

Lagtidskokt gryte med godt brød. Perfekt høstmat. 

Hjemmelagd lasagne

Tapas, trenger ikke være så avansert - f.eks Gode oster og marmelader, spekemat, saltbakte småpoteter, aioli, kjøttboller, godt brød. 

Skrevet

Bestill sushi?

Anonymkode: b3243...820

Skrevet

Noen oster og tilbehør, gode oliven og olivenolje, og noe skinke, godt brød (valnøttbrød fra Åpent Bakeri 🤩) og plenty med vin.

Skrevet

Slik vêret er akkurat her er det gryte eller suppe eg tenker på. Eg veit at fasiten i dag er taco, men om eg kunne velge fritt hadde det blitt blomkål- eller sellerirotsuppe med bacon og foccacia. Eller gulash.

Skrevet

Thaisuppe eller sushi hadde jeg valgt, forutsatt at venninnene liker slik mat. 

Anonymkode: 8fca3...b78

Skrevet
sug lut skrev (35 minutter siden):

Noen oster og tilbehør, gode oliven og olivenolje, og noe skinke, godt brød (valnøttbrød fra Åpent Bakeri 🤩) og plenty med vin.

Ja, dette pluss en god salat!

Anonymkode: 2344f...ed7

Skrevet

Det er alltid et problem når man ikke planlegger i god tid. Flere av de beste og enkleste matretter jeg kjenner har som forutsetning tid, som regel 1 dag i forveien. Med så kort tid burde du gå for suppe. Hokkaido-potet-ingefær-suppe med litt chili er null stress og med god brød perfekt på en høstkveld.

Anonymkode: b0dda...f9d

Skrevet

Google Tinas kyllingpanne. De reklamerer for at det er barnas favoritt, men den passer utmerket i dameselskap. Den sausen altså, helt amazing 🤩 Og så kan du servere med foccaciabrød eller hvitløksbaguetter og en salat. 

Anonymkode: b40ae...50f

Skrevet

Er enig i at gryte på høsten er en god idé. Har du ikke tid, så er ost, brød og tilbehør veldig godt med god vin. 

Jeg syns ikke noe om å servere supper som hovedrett sånn generelt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Google Tinas kyllingpanne. De reklamerer for at det er barnas favoritt, men den passer utmerket i dameselskap. Den sausen altså, helt amazing 🤩 Og så kan du servere med foccaciabrød eller hvitløksbaguetter og en salat. 

Og dersom noen av damene passer seg for karbo/er på lavkarbolivsstil så kan man evt ha pastaskruene ved siden av. Jeg bytter ofte ut pastaskruene med squash btw 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...